return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Sagan om de 2 tornen
View this Thread in Original format
mindshooter
Är JÄVLIGT grym! kom just hem..tog 2 timmar från stan att ta sig hem vid denna tid :rolleyes:

En av dom enda filmerna som fått mig att seriöst bara gapa med munnen för att den var så jävla mäktig vid sina ställen....

Nu är jag trött och jag har prov första lektionen imorn så jag kanske borde sova...eller?

gonatt :disbelief
Glorie
ja ska oxå se den :) vet inte när bara :) :)

vare bra musik i den eller? enya hade inte gjort nåt elle? vet du?

"may it be" måste ju va en av de vackraste sångerna nånsin som gjorts.
:)
Aendy
Vill oxå se den... men jag vill se den med någon speciell... och det blir inte av :(
dbl
skall la se den nån gång..
när vet jag inte, men det kommer nog
x-dream
quote:
Originally posted by Glorie

"may it be" måste ju va en av de vackraste sångerna nånsin som gjorts.
:)


Gillar du den oxå....

Den är vacker den....;)

Klart att man ska se den...Men när vet jag inte...
Vizay
har biljetter tills på fredag så de blir nog att se den då eftersom norrköping inte blir av för min del
Glorie
quote:
Originally posted by x-dream
Klart att man ska se den...Men när vet jag inte...


hehe... den lär ju gå i ett år som ettan gjorde..

Vizay, men.. vaffö inge NKPG? tråkigt :(
Vizay
quote:
Originally posted by Glorie
Vizay, men.. vaffö inge NKPG? tråkigt :(


ville åka med.....tänkte sälja biljetten å allt men det visade sig att en grej som vi alltid gör med vår familj å några andra infaller just den dagen så de blev nono eftersom jag inte e myndig.....fan va jag hatar att morsan har makt över mig :p
mindshooter
Naaaaj va synd Vizay....verkligen :(

Men men..nya tag :) Du kommer ha det RIKIGT bra i biosalongen iaf :) Ja det var grym musik... Stridsscenerna var bara fööör jävla mycket :eyespop: :eyespop: :eyespop: argh va bra dom va-
AC.
Känner just nu att jag vill se den igen... Kan man tanka ner den med bra kvalite än? (Divx DVDRip)

Endre

blah, ingen som är sugen på sista filmen än?
WhiteRussian
quote:
Originally posted by Vizay
ville åka med.....tänkte sälja biljetten å allt men det visade sig att en grej som vi alltid gör med vår familj å några andra infaller just den dagen så de blev nono eftersom jag inte e myndig.....fan va jag hatar att morsan har makt över mig :p


Fatta vilken revolt du kommer göra när du blivit några år äldre, :)

Är det bara jag som tycker man utvecklas mest som person från 18-20 någonstans? Eller kanske bara var jag? ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement