|
Sagan om de 2 tornen (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| jag ska se den igen på bio.....måste bara hitta nån bra å se den med...den jag hoppades jag skulle se den med har jag gett upp.... |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by mindshooter
och se filmen på bio för fan! :) |
Been there done that
vill bara inte betala för att se den igen
men det hära med warez snack hur skilljer det sig från mp3?
Samma princip som att vi inte slänger ut fulla album eller? |
|
|
| Vizay |
AC ungefär samma....som jag förstått det har vi fått tillåtelse från swamper att dela med oss av enstaka låtar då och då så länge det inte går överstyr
om vi sen börjar snacka massa warez osv så kanske det sprids så fler börjar göra det....sen får vi antipirat på oss som anser att hela forumet bör stängas ner pga. illegala handlingar genom det osv...
kalla mej petig å överreagerande men oturen kan vara framme så de e bäst att inte utmana den då forumet kan stå på spel :) |
|
|
| reveal |
| jag håller med vizay, warezsnacket tar man nån annanstans |
|
|
| AC. |
Även jag håller med där
skickade ett PM till swampen och frågade om vad man fick göra för request på bordet
(Detta inför att jag skulle fråga om lite grejer med kosheen) men jag fick aldrig något svar :\ |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by AC.
Även jag håller med där
skickade ett PM till swampen och frågade om vad man fick göra för request på bordet
(Detta inför att jag skulle fråga om lite grejer med kosheen) men jag fick aldrig något svar :\ |
Han är rätt dålig på att svara, men jag antar att han som alla vi andra faktiskt har ett liv utanför forumet :) rätt mkt att göra har han oxå. Jag kan däremot svara, du får inte fråga folk om saker som inte är lagliga att ladda hem. Däremot är det givetvis ingen som bryr sig om du frågar om en mp3 här i svenska delen. Skulle inte tro att dom tillåter det i t.ex music discussion dock. |
|
|
| dbl |
Så är det någon som har Illustrator 10, photoshop 7.0 och 3d studio max 5 som man kan få???? j/k :)
har förresten allt utom illustrator 10 ändå :) |
|
|
| Vizay |
| varför ladda hem något så billigt som 3d studio max (bara ca. 50 000) när du kan slå till på Maya direkt istället (värt ca. 100 000)...jag går aldrig efter vad programmen e bra till när jag laddar ner.....bara vad jag tjänar på att ladda ner det istället för att köpa :D ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
varför ladda hem något så billigt som 3d studio max (bara ca. 50 000) när du kan slå till på Maya direkt istället (värt ca. 100 000)...jag går aldrig efter vad programmen e bra till när jag laddar ner.....bara vad jag tjänar på att ladda ner det istället för att köpa :D ;) |
hehe.. jag har inte laddat ner det.. har det på skiva... fick det med en grafik tidning... använder det dock aldrig.. e inte så mycket för 3d |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by mindshooter
...Däremot är det givetvis ingen som bryr sig om du frågar om en mp3 här i svenska delen. Skulle inte tro att dom tillåter det i t.ex music discussion dock. |
Det pågår ju förfullt i trådarna om rare mp3s... |
|
|
| x-dream |
Har äntligen tagit mig i kragen nu å sett denna gigantiska rulle nu.....
Kan bara säga....OMG....vilken rulle allså....:) :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by x-dream
Har äntligen tagit mig i kragen nu å sett denna gigantiska rulle nu.....
Kan bara säga....OMG....vilken rulle allså....:) :) |
Håller med, såg den för 2 veckor sedan...
Väntar ivrigt på ep.3.. :D |
|
|
|
|