|
Sagan om de 2 tornen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | | Originally posted by WhiteRussian Är det bara jag som tycker man utvecklas mest som person från 18-20 någonstans? Eller kanske bara var jag? ;) |
känns som att jag håller med dig... |
|
|
| AC. |
| Tror det är inviduelt var man utvecklas som mest i tonåren, fast jag kan inte neka till att jag utveklats som mest 18-19 :P |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Är det bara jag som tycker man utvecklas mest som person från 18-20 någonstans? Eller kanske bara var jag? ;) |
Jag tycker jag har och har haft en ganska jämn utveckling... ärligt... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Fatta vilken revolt du kommer göra när du blivit några år äldre, :)
|
håller redan på å försöker få min morsa att fatta att jag lever ett eget liv å inte vill bli styrd av henne...hon har en tendens att hela jävla tiden säga gör si gör så men jag tror hon börjar fatta nu.....problemet e ju bara att de e henne jag ärvt min envishet från så hon e ju lika envis :p |
|
|
| Trance Christer |
| jag måste se den så fort som möjligt sagan om ringen var ju helt fantastisk så denna lär ju vara ännu bättre.... |
|
|
| Amnezia |
| soooft........orkade inte gå p åpremiären...en polare åkte hem från lumpen för å se den...kom tebax kl 5 uppställning 7:D palla inte med det asså.....hoppas på å se den på lör.....denna film borde vara illegalt å missa.....:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| OracaZ |
| filmen är faktiskt nize..va en låt som dök upp vid två tillfällen...hört den förut...mycket bra...men kunde inte komma på vilken det va :( men men bara vänta 1 år till då tills sista kommer... |
|
|
| Ravesquad |
| På trailern som går flitigt på tv kör dom en mäktigare variant av themet till filmen 'Requiem for a dream' (en grymt bra film för övrigt), hoppas dom inte kör den i själva filmen oxå...känns lite billigt o sno en annan films låt liksom, kan dom inte komma på nått eget? |
|
|
| RebeL9 |
jag ska se den imorgon :D
har lyckats få tag på biljetter till 5 st pangplatser.
antagligen lär jag dö av extas eftersom det finns inget som ger mig mer gåshud än storslagna strider på film :D |
|
|
| Vizay |
så har man varit å sett den....finner bara ett ord.....MÄKTIG :D
det här var det mäktigaste jag sett någonsin tror jag :D:D:D |
|
|
| RebeL9 |
| ok kom nyss hem från bion. säger bara: :eyespop: :crazy: :wtf: :eek: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by RebeL9
:eyespop: :crazy: :wtf: :eek: |
Det var typ exakt det där jag försökte förmedla om filmen :)
den e underbar |
|
|
|
|