return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Sagan om de 2 tornen (pg. 2)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by WhiteRussian Är det bara jag som tycker man utvecklas mest som person från 18-20 någonstans? Eller kanske bara var jag? ;)


känns som att jag håller med dig...
AC.
Tror det är inviduelt var man utvecklas som mest i tonåren, fast jag kan inte neka till att jag utveklats som mest 18-19 :P
Aendy
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Är det bara jag som tycker man utvecklas mest som person från 18-20 någonstans? Eller kanske bara var jag? ;)


Jag tycker jag har och har haft en ganska jämn utveckling... ärligt...
Vizay
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Fatta vilken revolt du kommer göra när du blivit några år äldre, :)


håller redan på å försöker få min morsa att fatta att jag lever ett eget liv å inte vill bli styrd av henne...hon har en tendens att hela jävla tiden säga gör si gör så men jag tror hon börjar fatta nu.....problemet e ju bara att de e henne jag ärvt min envishet från så hon e ju lika envis :p
Trance Christer
jag måste se den så fort som möjligt sagan om ringen var ju helt fantastisk så denna lär ju vara ännu bättre....
Amnezia
soooft........orkade inte gå p åpremiären...en polare åkte hem från lumpen för å se den...kom tebax kl 5 uppställning 7:D palla inte med det asså.....hoppas på å se den på lör.....denna film borde vara illegalt å missa.....:rolleyes: :rolleyes:
OracaZ
filmen är faktiskt nize..va en låt som dök upp vid två tillfällen...hört den förut...mycket bra...men kunde inte komma på vilken det va :( men men bara vänta 1 år till då tills sista kommer...
Ravesquad
På trailern som går flitigt på tv kör dom en mäktigare variant av themet till filmen 'Requiem for a dream' (en grymt bra film för övrigt), hoppas dom inte kör den i själva filmen oxå...känns lite billigt o sno en annan films låt liksom, kan dom inte komma på nått eget?
RebeL9
jag ska se den imorgon :D
har lyckats få tag på biljetter till 5 st pangplatser.
antagligen lär jag dö av extas eftersom det finns inget som ger mig mer gåshud än storslagna strider på film :D
Vizay
så har man varit å sett den....finner bara ett ord.....MÄKTIG :D

det här var det mäktigaste jag sett någonsin tror jag :D:D:D

RebeL9
ok kom nyss hem från bion. säger bara: :eyespop: :crazy: :wtf: :eek:
mindshooter
quote:
Originally posted by RebeL9
:eyespop: :crazy: :wtf: :eek:


Det var typ exakt det där jag försökte förmedla om filmen :)
den e underbar
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement