return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Welke TA'er vermeid je op de feesten?
View this Thread in Original format
New Wave
Okee, saaie klootviolen!!!
Bij welke sukkel ren je snel naar een andere zaal?
Flamen mag (ik heb de regels gemaakt dus ik mag ze ook weizigen op sommige momenten :p ) en hard ook.
De sfeer is toch zo saai als een balzak die 3 jaar niet geleegt is dus maak er wat van.

Let the fun begin!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by New Wave

Flamen mag (ik heb de regels gemaakt dus ik mag ze ook weizigen op sommige momenten :p ) en hard ook.


Jij mag helemaal nix meer....:whip:


Maar om ff on-topic te blijven... Ik vermeid helemaal niemand op feesten, ik zorg er wel voor dat ze mij vermeiden :p.

Tegen de één heb je nu eenmaal wat meer te melden als tegen een ander, zo simpel is t.
Miss Proximus
Glaniskanis..hij weet zelf waarom :D (geldt voor hem vast ook) rofl

verder vind ik eigenlijk iedereen heel cool geloof ik...jullie jongetjes zijn ook allemaal zo schattig!!! :p ECHT WAAR!!! :)

wie ik het liefst tegenkom.............willie wortel..eeuh..total woot natuurlijk :p

En mijn stampmaatjes 4 life: Tim, Driekus en de Bellenman :) HAKKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH :D

ik TA-mensjes...tenzij je n*e*r*d bent ;)
!_PeTrUs_!
Mensen die 5 a 6 jaar jonger zijn valt niet mee te communiceren op feesten. Ze staan je al raar aan te kijken als je een pilletje neemt. Is die shock na een kwartier over staan ze je gewoon 4 uur lang te bekijken alsof je 1 of andere retard bent die wel weet hoe die uit z'n plaat moet gaan :crazy:. En dan rond 6 uur beginnen ze zich zorgen te maken over t OV wanneer en hoelaat die gaan enzo.
TimeportE
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Mensen die 5 a 6 jaar jonger zijn valt niet mee te communiceren op feesten. Ze staan je al raar aan te kijken als je een pilletje neemt. Is die shock na een kwartier over staan ze je gewoon 4 uur lang te bekijken alsof je 1 of andere retard bent die wel weet hoe die uit z'n plaat moet gaan :crazy:. En dan rond 6 uur beginnen ze zich zorgen te maken over t OV wanneer en hoelaat die gaan enzo.

dan ben jij ouder dan 22 a 23?.. :p

ik ontwijk niemand want ik wil juist iedereen ontmoeten! :D was erg leuk om duitse ta's te ontmoeten op capital dus ben ook al internationaal bezig.. :D
franzelare
ik meid alleen kolkie :p




nou eigenlijk niemand dus, alle TA mensjes die ik nu ken zijn wel oke wat mij betreft!

ik meid eigenlijk nooit iemand, zeker niet op een feest! ik kom voor het feest dus ik ga me niet aan mensen lopen ergeren of me bezig houden met hoe ik iemand vermeid! daar hoor je geen tijd voor te hbben op een feest! :D
basd
Ik kan jullie uit eigen ervaring vertellen dat je Optimus maar beter kan vermIJden (stelletje nep-Nederlanders! :p) als ie spareribs gegeten heeft....

De bekken die hij dan trekt bezorgen jou ook meteen krampen.. van het lachen :D
Chicane
uitsmijters vermijt ik liever als je het niet erg vind :)


Verder geen problemen met de springnichtjes die ik nu heb leren kennen :D
magrec
Ik vermeid alle ta'ers die van hardstyle houden.

Ik ga graag met wat intelligentere mensen om.
T.H.C.
en ik vermijd magrek, atampuhhhh!!
neu...de meesten die ik hier van de meetings ken zijn wel ok, iig geen reden om iemand te gaan meiden, er zitten wel een paar psycho's tussen...

Cosmic Guy
Ik mijd niemand, kan ook moeilijk als je niet weet wie iedereen is..:D

Ik zou wel wat meer TA's willen zien, je moet ze toch eerst een (paar) keer tegenkomen en dan beslis je pas of je ze meid (of mijd?) of niet....
DJ_Siesta
k vermijd iedereen, daarom ga ik niet naar feesten :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement