|
Verkiezingen 22 januari 2003 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Roken moet wel tegen worden gegaan, en de daling van het aantal rokers laat zien dat dit al wel een beetje helpt. Maar niet ten kost van alles...het geld kan beter in onderwijs/veiligheid worden gebracht.
|
En vindt je dan ook dat mensen die zo'n beleid maken een voorbeeld functie hebben? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by M5
btw valt wel op dat die linkse vogels altijd zo aan het bleren zijn , hebben ze zeker nog overgehouden aan al die demonstraties waarin ze hebben meegelopen om te protesteren tegen al het 'onrecht' :haha: |
dis echte onzin, heb bijna alle debatten gezien en ze hebben misschien grote mond maar wat ze zeggen is duidelijk en vallen zelden iemand in de rede! |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by TimeportE
dis echte onzin, heb bijna alle debatten gezien en ze hebben misschien grote mond maar wat ze zeggen is duidelijk en vallen zelden iemand in de rede! |
misschien een grote mond? lol
neej maar let maar eens op volgende keer. Zalm & Balkenende zijn gewoon rustige debaters die wachten tot ze hun zegje kunnen doen. Die andere 'politici' doen dit absoluut niet. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
En vindt je dan ook dat mensen die zo'n beleid maken een voorbeeld functie hebben? |
Ik weet waar je op doelt, en ja, die mensen moeten deels wel een voorbeeld geven. Maar je kan ze het niet VERBIEDEN te roken!!! Er zullen wel meer mensen die in de kamer zitten roken. Dat kan je niet verbieden. Ze moeten het alleen niet midden op tv enzo doen.... Roken mogen ze, alleen niet zo duidelijk zichtbaar. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by M5
btw valt wel op dat die linkse vogels altijd zo aan het bleren zijn , hebben ze zeker nog overgehouden aan al die demonstraties waarin ze hebben meegelopen om te protesteren tegen al het 'onrecht' :haha: |
ik weet niet welke debatten jij gezien hebt, maar Bos en zeker Femke Halsema zijn toch echt telkens hele rustige debaters gebleken.
Halsema is gewoon te lief die durft nergens tussen te komen en maakt ook haar zinnen niet af als iemand er tussen komt, en Bos doet wat betreft rust en kalmte zeker niet onder voor zalm en balkenende.
:rolleyes: |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by AlFerox
Halsema is gewoon te lief die durft nergens tussen te komen en maakt ook haar zinnen niet af als iemand er tussen komt, |
Hehe ja is wel een beetje zo, ik vind haar het verder best goed doen.
Ik heb een aantal verkiezingsprogramma's opgehaald van internet. Het is soms de korte versie en alles is in acrobat reader te bekijken.(ook om er wel zeker van te zijn dat ik het met de meeste punten eens ben met de partij waarop ik ga stemmen, de debatten in de media hebben meestal dezelfde standaard punten)
PVDA
VVD
SP
CDA
D'66
Groenlinks |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ik weet niet welke debatten jij gezien hebt, maar Bos en zeker Femke Halsema zijn toch echt telkens hele rustige debaters gebleken.
Halsema is gewoon te lief die durft nergens tussen te komen en maakt ook haar zinnen niet af als iemand er tussen komt, en Bos doet wat betreft rust en kalmte zeker niet onder voor zalm en balkenende.
:rolleyes: |
Halsema heb ik iig niet gezien.. maar die zegt ook alleen maar euhm..euh .. :D
ik had voornamelijk over die marijnissen.. en je maakt mij niet wijs dat bos even rustig is als balkenende :haha: |
|
|
| TimeportE |
thanx, ik heb meeste debatten gevolgt maar het is altijd handig om er nog eff overheen te kijken natuurlijk! :) |
|
|
| New Wave |
Ik heb een testje gedaan bij http://politiekeblikopener.w3x.nl/?actie=
Ennuh daar kwam dit uit :) :
GroenLinks (42%)
SP (39%)
PvdA (26%)
ChristenUnie (23%)
SGP (22%)
D66 (22%)
LPF (10%)
LN (8%)
CDA (4%)
VVD (-13%)
Vooral die VVD komt er zo mooi uit :p |
|
|
| TimeportE |
best wel duidelijk! :D
maar het word denk ik toch pvda
 |
|
|
| Optimus |
uit die url van New Wave kwam dit:
LPF(37%)
PvdA(34%)
D66(30%)
SP(27%)
ChristenUnie(24%)
LN(20%)
GroenLinks(17%)
CDA(16%)
SGP(11%)
VVD(10%)
LPF is voor mij geen optie: geen stabiele partij+ik zie geen mensen waarvan ik zeg, die krijgt mijn stem om mijn standpunten uit te dragen
PvdA misschien, D66 maakt een grotere kans:)
weet t gewoon nog niet:) |
|
|
| Flipper01 |
Ik heb de politieke blikopeners test ook maar ff gedaan en de uitslag verbaasd me allerminst:
VVD(49%)
LN(33%)
LPF(28%)
CDA(17%)
D66(13%)
PvdA(2%)
SGP(-1%)
ChristenUnie(-6%)
SP(-19%)
GroenLinks(-22%) |
|
|
|
|