|
Verkiezingen 22 januari 2003 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| quote: | Originally posted by AlFerox
erg triest dit..
politiek draait niet om het belachelijk maken van anderen M5. of om het populair doen over andermans rug.
het ontbreekt je blijkbaar aan de volwassenheid om ook voor mensen die er ándere denkbeelden op na houden respect op te brengen.
jammer. |
Ach jongen een geintje moet kunnen!kijk eens hoeveel grapjes wel niet over de LPF zijn gemaakt...kijk dat M5 een enorme stronthekel aan links heeft dat is zijn grootste recht.
MIjn stem vandaag is natuurlijk naar rechts gegaan!!! |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by AlFerox
erg triest dit..
politiek draait niet om het belachelijk maken van anderen M5. of om het populair doen over andermans rug.
het ontbreekt je blijkbaar aan de volwassenheid om ook voor mensen die er ándere denkbeelden op na houden respect op te brengen.
jammer. |
hey als je nu es goed leest... sukkeltje..
ik zei alleen dat ze met dat korte haar dr uitstraling verliest. En vervolgens plaats ik een foto van hoe ze er 5 jaar geleden uitzag. Geef mij maar die krullen dus..
Dat van dat belachelijk maken verzin je dr helemaal zelf bij maat... |
|
|
| Akira |
| ach die linkse rat die kan waarschijnlijk niet tegen een geintje en dan schreeuwt hij nog het hardst van RESPECT...hahaha |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by M5
hey als je nu es goed leest... sukkeltje..
ik zei alleen dat ze met dat korte haar dr uitstraling verliest. En vervolgens plaats ik een foto van hoe ze er 5 jaar geleden uitzag. Geef mij maar die krullen dus..
Dat van dat belachelijk maken verzin je dr helemaal zelf bij maat... |
jaa dag M5,
nu ineens proberen je er onderuit te lullen en dat alles niet zo bedoeld was :rolleyes:
je eerdere postings hebben wat dat betreft al genoeg duidelijk gemaakt. |
|
|
| raoel |
Ik heb op de SP gestemd vandaag.
Heb lang zitten twijfellen of het toch niet PvdA werd, maar nee dus.
Had ik misschien wel gedaan als PvdA stemmen nodig had om te voorkomen dat CDA en VVD aan de macht komen. Omdat dat laatste zeer onwaarschijnlijk was (en nog steeds is) ben ik dus voor de SP gegaan omdat dat een goede oppositie partij is.
Ben benieuwd wat de coalitie gaat worden.
De 2 grote partijen?
Of neemt CDA (wat waarschijnlijk de grootste wordt) er, naast de VVD, een klein partijtje bij ipv PvdA. Net als PvdA er D66 bij nam 8 jaar geleden.
Waarschijnlijk het eerste denk ik.
Tevens denk ik dat dat het beste is voor Nederland. |
|
|
| New Wave |
Jammer dat CDA op dit moment nog de hoogste is...........
Ook dat me schatje Femke zetels kwijt is :(
Maar het is altijd leuk om te horen dat de Partij van de Dieren meer stemmen heeft gekregen dan Leefbaar Nederland :D
Topactie :P |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by New Wave
Maar het is altijd leuk om te horen dat de Partij van de Dieren meer stemmen heeft gekregen dan Leefbaar Nederland :D
Topactie :p |
hehe idd, beste uitspraak van de avond zonder twijfel! :D |
|
|
| Optimus |
| heb volmacht aan mijn moeder gegeven, gestemd op Dittrich van D66 |
|
|
| Flipper01 |
Mijn stem is weer naar Zalm van de VVD gegaan!
Ik ben heel benieuwd of CDA en PVDA een regering kunnen vormen....en hoe lang deze kan blijven bestaan. |
|
|
| Rudy |
| Ik wil ook wel eens weten welke unieke idiots eerst voor de LPF stemde nu voor PvdA zijn gaan stemmen! Dan ben je echt niet helemaal goed bij je kepje! Moet je even kijken naar hun standpunten komt niet helemaal overeen meer! Men kiest tegenwoordig niet meer voor de partij, maar gewoon voor de lijsttrekken, geen goede zaak! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Rudy
Ik wil ook wel eens weten welke unieke idiots eerst voor de LPF stemde nu voor PvdA zijn gaan stemmen! Dan ben je echt niet helemaal goed bij je kepje! Moet je even kijken naar hun standpunten komt niet helemaal overeen meer! Men kiest tegenwoordig niet meer voor de partij, maar gewoon voor de lijsttrekken, geen goede zaak! |
Nee jongen, dat zie je verkeerd.
De aanhang van de PvdA bij Kok werd door al dat gezeik van Pim en al die randebielen die niet kunnen regeren (kijk ik naar de LPF) naar de LPF gelokt met harde taal.
Dat is dus gigantisch mislukt door dat geklooi van de LPFers.
Goed vertrouwen opgebouwd, goeie zaak of niet?
LPFers hadden het alleen over intergratiebeleid.
Zo zag je maar dat die Herben geen ene boodschap had aan de rest van de partijen.
Al die mensen die eerst op PvdA stemden en vorige keer LPF stemden zijn weer bij hun vertrouwde partij terug.
Dat is juist positief!
Niemand stemt hier voor de lijsttrekker.
Je werd doodgegooit met inhoudelijke punten, maanden lang.
Wouter Bos heeft het gewoon perfect gedaan, simpel zat.
Die LPF'ers zaten me toch een partij vaag te ouwehoeren tijdens die debatten.
Balkenende dat was de mega prutser omdat hij telkens geen antwoorden gaf op vragen van de andere lijsttrekkers.
Enige positieve van LPF is dat Pim destijds de politiek heet wakker geschut. |
|
|
| TimeportE |
| hoe heeft jou partij het gedaan new wave, de pvdt?? |
|
|
|
|