|
Verkiezingen 22 januari 2003 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
ze was idd erg sterk en herben had voor mijn gevoel weinig tegen haar (en algemeen) in te brengen..
ik ga niet stemmen, dat laat ik voor mij doen! :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by AlFerox
wat was Femke goed zeg.. 
*zucht*
wat een heldin |
Morgen mischien wel een heldin met heeel erg kort haar!, als het tegenzit voor haar. Dan blijft er weinig meer over van die uitstraling die ze nu heeft.
mijn verwachte uitslag
CDA: 44 zetels
LPF: 7 zetels
VVD: 31 zetels
PvdA: 39 zetels
GroenLinks: 7 zetels
SP: 11 zetels
D66: 6 zetels
ChristenUnie: 4 zetels
SGP: 1 zetels
LN: 0 zetels |
|
|
| SnuggLe |
CDA: 43 zetels
LPF: 7 zetels
VVD: 33 zetels
PvdA: 40 zetels
GroenLinks: 7 zetels
SP: 9 zetels
D66: 7 zetels
ChristenUnie: 3 zetels
SGP: 2 zetels
LN: 0 zetels |
|
|
| Blik |
lijsttrekkersdebat van gister was echt geen hol aan, was hetzelfde als alle lijsttrekkersdebatten die hiervoor geweest waren.
Ik hoop nu eigenlijk gewoon dat GL 6 zetels haalt, want bij minder dan 7 zou ze d'r haren millimeteren toch? :D
ik heb trouwens ook VVD gestemd, op Erica Terpstra, dat vind ik echt een topwijffie |
|
|
| New Wave |
Ik heb nog geen flauw idee, ik wordt helemaal leip van die debatten!
Ik ken niet kiezen uit Groenlinks, SP of PvdA. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by M5
Morgen mischien wel een heldin met heeel erg kort haar!, als het tegenzit voor haar. Dan blijft er weinig meer over van die uitstraling die ze nu heeft.
|
ach, sommige mensen kijken verder dan alleen iemands kapsel.. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Blik
Ik heb trouwens ook VVD gestemd, op Erica Terpstra, dat vind ik echt een topwijffie |
Dat heb ik ook gedaan :)
Wilde sowieso rechts stemmen, LPF krijgt mijn stem niet want een rat als Spong of Hammerstein in de kamer daar werk ik niet aan mee.
CDA heeft na gister onder andere een beetje afgedaan voor mij, die Balkenende kan nergens antwoord op geven. Tis dat ik liever niet een links kabinet heb maar anders had Cohen het van mij mogen proberen.
De keuze viel dus op VVD en Terpstra is zo ongeveer de enige politicus die, ook als ze niet minister is, zich inzet buiten de verkiezingstijd om.
GreetZ, DC |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ach, sommige mensen kijken verder dan alleen iemands kapsel.. |
brrrrr :nervous:
 |
|
|
| basvh |
| ik zal het zo zeggen: IK HEB LEF |
|
|
| TimeportE |
ik wist eigenlijk al dat je dat zou gaan stemmen bas, maar dit moet ik kwijt..
reclame lpf:
asielzoekers moeten een verblijfsvergunning krijgen
criminele buitenlanders moeten het land uitgezet worden..
dat wil toch IEDEREEN!!!! das toch normaal...
verder heb ik nix te melden, het is btw pvda geworden zoals ik al eerder zei... :) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by M5
brrrrr :nervous:
|
erg triest dit..
politiek draait niet om het belachelijk maken van anderen M5. of om het populair doen over andermans rug.
het ontbreekt je blijkbaar aan de volwassenheid om ook voor mensen die er ándere denkbeelden op na houden respect op te brengen.
jammer. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by M5
|
She has my vote!!!!!! :P |
|
|
|
|