|
Verkiezingen 22 januari 2003 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ze moeten het alleen niet midden op tv enzo doen.... |
Aha! :p Hehe... Meneer Zalm is betrapt hehehe... En ja, van mij magtie ook hoor... Maar zorg er dan op z'n minst voor dat je er niet mee op TV komt :toothless (of zou 'ie z'n zenuwen voor het debat niet hebben kunnen bedwingen???), of, als het je niet veel kan schelen..., heb er dan gewoon helemaal maling aan... Maar proberen te verbergen, en dan toch gezien worden... da's toch wel een beetje jammer... |
|
|
| eieregooie |
SP(43%)
GroenLinks(37%)
D66(31%)
PvdA(25%)
ChristenUnie(12%)
LPF(9%)
LN(3%)
VVD(-5%)
CDA(-6%)
SGP(-8%)
Hmmm... vorige keer dat ik um invulde zaggie er toch een beetje anders uit... GL op 1, PvdA op 2 en SP op 3 geloof ik... Maar wel steeds... en ook in andere test ensow... ALTIJD SGP onderaan... heel maf :D |
|
|
| SnuggLe |
Wat een ing bull.
Doe ik er tering lang over om die 70 vragen te doen,
komt er niets uit! Ik druk op "Stemprofiel berekenen", doet die hoeren site het niet. Gvd!
Dan maar de korte gedaan:
LN(44%)
VVD(27%)
LPF(23%)
SP(23%)
D66(17%)
PvdA(9%)
ChristenUnie(6%)
SGP(6%)
CDA(-5%)
GroenLinks(-6%)
Hmm...weer LN dus. Ga ik toch even wat meer nadenken. VVD als 2e, wat mijn keuze waarschijnlijk ook gaat worden. Toch alles nog even goed doornemen, en kijken of ik alsnog die 70 vragen variant kan doen. Kijken of er dan nog verschil met dit zit.
Wel apart, SP en VVD dicht bij elkaar...... |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat een ing bull.
Doe ik er tering lang over om die vragen te doen,
komt er niets uit! Ik druk op "Stemprofiel berekenen", doet die hoeren site het niet. Gvd! |
had ik ook, overal 0% :(
dus toen maar stemwijzer gedaan, die deed het bij mij wel! :) |
|
|
| Dj Lex |
Lol hij deed het eerst ook niet bij mij, maar het duurt ff
Nou het is duidelijk voor mij :D
VVD(39%)
LPF(35%)
CDA(28%)
LN(25%)
SGP(19%)
D66(17%)
ChristenUnie(13%)
PvdA(0%)
Groenlinks(-20%)
Sp(-22%)
En wilde al op de VVD stemmen, dus nix raars :D Vind die test trouwens btr dan de stemwijzer |
|
|
| Stivvekk |
Nou dit lijkt mij wel duidelijk :D
VVD(76%)
LPF(56%)
LN(39%)
CDA(21%)
SGP(11%)
D66(-17%)
ChristenUnie(-17%)
PvdA(-38%)
Sp(-59%)
Groenlinks(-72%) |
|
|
| TimeportE |
| lol, wij hebben bijna het tegenovergestelde van elkaar, ik ben erg links jij omgekeerd! :D |
|
|
| SnuggLe |
Oke, nu deedtie het wel ok bij de 70 vragen:
VVD(44%)
LN(41%)
LPF(33%)
PvdA(28%)
ChristenUnie(27%)
D66(26%)
CDA(23%)
SGP(21%)
SP(4%)
GroenLinks(-3%)
Duidelijk dus. Toch ga ik even de VVD met de LN vergelijken en even alles nakijken.
Wat willen de percentages btw precies zeggen? Is het dat je het het meest eenst bent met het programma van de VVD, of wat is het?
Kan zo geen legenda vinden. |
|
|
| magrec |
VVD(60%)
LPF(45%)
CDA(28%)
SGP(21%)
ChristenUnie(15%)
LN(15%)
D66(14%)
PvdA(3%)
GroenLinks(-16%)
SP(-26%)
Net zoals bij de andere stemwijzers komen alleen gl en sp negatief bij mij uit. |
|
|
| Stivvekk |
| quote: | Originally posted by TimeportE
lol, wij hebben bijna het tegenovergestelde van elkaar, ik ben erg links jij omgekeerd! :D |
Nou ik ben voornamelijk erg liberaal, dat rechtse valt wel mee hoor ;) |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat willen de percentages btw precies zeggen? Is het dat je het het meest eenst bent met het programma van de VVD, of wat is het?
Kan zo geen legenda vinden. |
Je kunt wel na de test op de partijen klikken om alle vragen en antwoorden naast je eigen antwoorden te zetten, erg handigge site |
|
|
|
|