|
Verkiezingen 22 januari 2003 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| M5 |
| quote: | Originally posted by Flipper01
AlFerox, misschien moet je op NCPN stemmen ;)
http://www.ncpn.nl/ |
haha ik was nog niet op die 'website' geweest.
| quote: | De NCPN streeft naar een socialistische maatschappij. Voor de NCPN betekent dit:
de omverwerping van de kapitalistische productieverhoudingen, waarin geproduceerd wordt omwille van de winst, waarin de werkende mensen worden uitgebuit en vervanging door socialistische verhoudingen, waarin geproduceerd wordt omwille van de mens, de behoeften van de mens;
de onteigening van de kapitalistische 'onteigenaars', en de voornaamste productiemiddelen helemaal in maatschappelijk eigendom;
de inrichting van een, door de macht en de kracht van de arbeidersklasse gedragen, socialistische staat en democratie |
:stongue: :haha: |
|
|
| AlFerox |
bang dat je naar een kleinere villa verhuizen moet? :rolleyes:
:haha: |
|
|
| magrec |
Brrrr gisteravond heb ik ff naar rondom 10 gekeken.
Discussie met alleen maar "allochtonen" jemig wat vinden ze zich toch zielig zeg.
Vraag aan een jongen die op de AEL zou stemmen als die nu al mee zouden doen aan de verkiezingen:
"waarom zou je op de AEL stemmen"
Omdat ik alleen maar plichten heb.
Damn hoe kortzichtig kun je zijn?
Heb je geen recht op onderwijs?
Heb je geen recht op zorg?
Heb je geen recht op het volgen van je eigen godsdienst?
Daar kan ik mij toch zo kwaad om maken :(
Ook was er een turkse vrouw die daar ook zo over dacht als ik en die reageerde op die jongens met de vraag of ze hun zusjes meenemen naar hun buurthuis?
Nee dat ging niet, dat was not done in "hun" cultuur blijkbaar hebben ze meer rechten dan hun zusje.
Later kreeg ze door meerdere mensen het verwijt dat ze ja je hoort het goed:
Verwesterd was.
pff :mad: :( |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by magrec
Brrrr gisteravond heb ik ff naar rondom 10 gekeken.
Discussie met alleen maar "allochtonen" jemig wat vinden ze zich toch zielig zeg.
Vraag aan een jongen die op de AEL zou stemmen als die nu al mee zouden doen aan de verkiezingen:
"waarom zou je op de AEL stemmen"
Omdat ik alleen maar plichten heb.
Damn hoe kortzichtig kun je zijn?
Heb je geen recht op onderwijs?
Heb je geen recht op zorg?
Heb je geen recht op het volgen van je eigen godsdienst?
Daar kan ik mij toch zo kwaad om maken :(
Ook was er een turkse vrouw die daar ook zo over dacht als ik en die reageerde op die jongens met de vraag of ze hun zusjes meenemen naar hun buurthuis?
Nee dat ging niet, dat was not done in "hun" cultuur blijkbaar hebben ze meer rechten dan hun zusje.
Later kreeg ze door meerdere mensen het verwijt dat ze ja je hoort het goed:
Verwesterd was.
pff :mad: :( |
ja heb ik ook gezien ja:) beetje kortzichtig van die Marokkanen:confused: |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by AlFerox
bang dat je naar een kleinere villa verhuizen moet? :rolleyes:
:haha: |
bang? haha
gelukkig weten de meeste mensen in NL wel dat van dat zooitje ongeregeld niets terechtkomt... zelfs ratelband krijgt meer stemmen :haha: :stongue: |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Optimus
ja heb ik ook gezien ja:) beetje kortzichtig van die Marokkanen:confused: |
heb ik toevallig ook nog stukje gezien ja
wel leuk om te zien dat die mensen hard hun best doen om te integreren :rolleyes:
na 30 jaar in NL 17 woorden nederlands kunnen.. goed bezig dan |
|
|
| New Wave |
Cohen lijkt me een hele goeie.
Weet je wie ik lullen vonden?, die gasten van gisteravond op nederland 1!
Allochtoon:'ja ik heb hier alleen maar plichten en geen rechten'
Rot dan op waar je wel rechten hebt!
Ze hebben evenveel rechten als iedereen in nederland!!
Komen ze met een voorbeeld van geen rechten:
"ja, we mogen geen hoofdoek meer dragen in de klas"
NOUEN, wij mochten op school toch ook geen petten/baseballcaps dragen!!!!
Wat willen ze?!?! meer rechten dan de Nederlanders!!
NOWAY, OPHOEREN.
Misschien moeten ze zich maar eens breder orienteren.....ze hebben PRECIES DEZELFDE RECHTEN!!!!
Ze hebben recht op scholing, sociale voorzieningen, stemrecht en nog veel meer!!!
En dan nog eens die piskop die het niet belangrijk vind dat allochtonen nederlands leren...........wat een kneus zeg.
Als je in Nederland komt moet je de taal beheersen voor een goed lopend sociale omgeven.
Vind je het gek dat die murreken zich buitengesloten voelen!!! ze kunnen GVD nog geen normaal woord nederlands!
Zeker fout is het als die mannen die vrouwen opsluiten in huis!!
Dat doe je maar lekker ergens anders maar niet HIER!
(sorry :) maar dit was effe de enige thread waar ik mijn hart kon luchten) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by magrec
Brrrr gisteravond heb ik ff naar rondom 10 gekeken.
Discussie met alleen maar "allochtonen" jemig wat vinden ze zich toch zielig zeg.
Vraag aan een jongen die op de AEL zou stemmen als die nu al mee zouden doen aan de verkiezingen:
"waarom zou je op de AEL stemmen"
Omdat ik alleen maar plichten heb.
Damn hoe kortzichtig kun je zijn?
Heb je geen recht op onderwijs?
Heb je geen recht op zorg?
Heb je geen recht op het volgen van je eigen godsdienst?
Daar kan ik mij toch zo kwaad om maken :(
Ook was er een turkse vrouw die daar ook zo over dacht als ik en die reageerde op die jongens met de vraag of ze hun zusjes meenemen naar hun buurthuis?
Nee dat ging niet, dat was not done in "hun" cultuur blijkbaar hebben ze meer rechten dan hun zusje.
Later kreeg ze door meerdere mensen het verwijt dat ze ja je hoort het goed:
Verwesterd was.
pff :mad: :( |
Ja ik heb dat ook gezien......echt zitten ergeren. Idd, hij zegt: 'wij hebben alleen plichten'....ja hoor knul alleen plichten. Hij beseft niet hoe goed hij het heeft volgens mij.......kijken oftie nog steeds zo praat als hij een aantal jaar in het land van zn ouders leeft |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Allochtoon:'ja ik heb hier alleen maar plichten en geen rechten'
Rot dan op waar je wel rechten hebt!
Ze hebben evenveel rechten als iedereen in nederland!!
Komen ze met een voorbeeld van geen rechten:
"ja, we mogen geen hoofdoek meer dragen in de klas"
NOUEN, wij mochten op school toch ook geen petten/baseballcaps dragen!!!!
Wat willen ze?!?! meer rechten dan de Nederlanders!!
NOWAY, OPHOEREN.
Misschien moeten ze zich maar eens breder orienteren.....ze hebben PRECIES DEZELFDE RECHTEN!!!!
Ze hebben recht op scholing, sociale voorzieningen, stemrecht en nog veel meer!!!
En dan nog eens die piskop die het niet belangrijk vind dat allochtonen nederlands leren...........wat een kneus zeg.
Als je in Nederland komt moet je de taal beheersen voor een goed lopend sociale omgeven.
Vind je het gek dat die murreken zich buitengesloten voelen!!! ze kunnen GVD nog geen normaal woord nederlands!
Zeker fout is het als die mannen die vrouwen opsluiten in huis!!
Dat doe je maar lekker ergens anders maar niet HIER!
(sorry :) maar dit was effe de enige thread waar ik mijn hart kon luchten) |
Helemaal mee eens. Niets aan toe te voegen.
Cohen vind ik niets. Vind het mooi dat Zalm de aanval heeft geopend op de PvdA. Hij laat nu eindelijk wat van zichzelf zien, het achterste van zijn tong. Dat vind ik mooi, ik hoop dat het ze ook wat extra zetels oplevert. De telegraaf kopte iets van "Zalm: BOS liegt!!" ofzo. :) Ben benieuwd, wat leven in de brouwerij.
CDA begint ook de aanval..
Zie ook hier:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=25431 (zalm)
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=25450 (cda) |
|
|
| AlFerox |
ach jezus zeg, een beetje relativeringsvermogen zou wel op zijn plaats zijn.
tuurlijk is het bull als zo een gozer zegt "ja we hebben alleen plichten"
ik kan me echter wel voorstellen hoe zo iemand daarbij komt, ook al ben ik het er niet mee eens.
het is toch zo dat marrokanen/turken eigenlijk tot de paria's van de samenleving worden gebombardeerd tegenwoordig? niemand heeft een goed woord voor ze over (kijk maar hoe jullie zelf over marokkanen/allochtonen praten), als een marrokaan een misdrijf pleegt wordt dat door heel het land breed uitgemeten.
marokkanen zijn lui, marokkanen zijn crimineel, marokannen stinken etc dit is hoe de meesten in nederland, bewust of onbewust, over die mensen spreken tegenwoordig. ze worden als het uitschot van de samenleving neergezet.
ja ik vind het dan niet gek, sterker nog, ik kan het heel goed begrijpen dat er dan in Belgie ineens zo een gast opstaat en de AEL opricht. of dat in nederland ineens marokkanen in het geweer komen en gaan roepen dat ze naast plichten ook rechten willen hebben, dus gewoon eens een keer voor 'normaal lid van de samenleving' willen worden aangezien.
die mensen worden zo goed als buiten de samenleving geplaatst. dat roept dan weerstand op en daar komen juist al die wrijvingen door.
maarja, aan jullie te horen zijn jullie juist voor een nóg hardere samenleving en voor een nog verdere polarisatie.
tja, dat is in mijn ogen vuur met vuur bestrijden..
maarja |
|
|
| magrec |
Weet je wat het probleem is, de marrokanen moeten ééns gaan leren dat ze hand in eigen zak gaan steken. Dat ze die probleemjongeren gaan aan spreken op hun gedrag. Maar nee hoor dat kan niet en als iemand dat wel doet dan is die "te verwesterd".
Het is nu echt niet zo dat een klein groepje marrokanen voor overlast zorgt. een klein % van alle "nederlanders" is marrokaan maar godsamme die een heleboel van die marrokanen zorgen gewoon voor veel overlast.
Gisteravond nog bij man bijt hond, op de camera een groep marrokanen die een nederlandse vrouw lastig valt. Ik vind het belachelijk om te zeggen dat er niks aan de hand is. Want dat is erwel!!! |
|
|
| Stivvekk |
| quote: | Originally posted by magrec
Weet je wat het probleem is, de marrokanen moeten ééns gaan leren dat ze hand in eigen zak gaan steken. Dat ze die probleemjongeren gaan aan spreken op hun gedrag. Maar nee hoor dat kan niet en als iemand dat wel doet dan is die "te verwesterd".
Het is nu echt niet zo dat een klein groepje marrokanen voor overlast zorgt. een klein % van alle "nederlanders" is marrokaan maar godsamme die een heleboel van die marrokanen zorgen gewoon voor veel overlast.
Gisteravond nog bij man bijt hond, op de camera een groep marrokanen die een nederlandse vrouw lastig valt. Ik vind het belachelijk om te zeggen dat er niks aan de hand is. Want dat is er wel!!! |
Amen!
Waarom merk ik nooit iets van schreeuwende Chinezen in de bioscoop? En hoezo zijn homo's slechte mensen, ik heb nog nooit gehoord van een groep homo's die de binnenstad van Amsterdam of Rotterdam onveilig maakt. Natuurlijk zijn er nog veel goede Marrokanen (ik heb 1 hele goede Marrokaanse vriend), maar er valt binnen hun eigen gemeenschap ook nog wel wat te verbeteren. En als ze denken dat ze het hier zo slecht hebben; ik ben op veel plekken op deze wereld geweest, ook in 3e wereldgebieden, maar in Nederland heeft NIEMAND het echt slecht door de plichten van de overheid. De enige regimes waar de overheid meer plichten dan rechten aan de burgers oplegd zijn de islamitische en de communistische. Dat zouden ze zich eens moeten realiseren. |
|
|
|
|