|
Verkiezingen 22 januari 2003 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
Cohen als premierkandidaat mocht PvdA in de regering komen... wat vinden wij ervan?
Ik had liever Stekelenburg of Peper (als dat kon) gezien... |
Och, je stemt toch op een partij... En als de premier dan staat voor "jouw" partij, en daarmee dus voor jouw idealen, dan maakt het mij eerlijkgezegd nie zoveel uit wie die premier dan is... Ik neem aan dat politici wel redelijk goed weten wie geschikt is voor zo'n taak... Beter dan de gemiddelde burger iig... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Optimus
Cohen als premierkandidaat mocht PvdA in de regering komen... wat vinden wij ervan?
Ik had liever Stekelenburg of Peper (als dat kon) gezien... |
Peper:eyes: :mad: .....pfff grote oplichter...die vent had gewoon achter de tralies moeten zitten. Zoveel geld van de Rotterdamse gemeente afgesnoept niet normaal en nu ook nog eens een schadevergoeding krijgen echt een natte pot. Daar erger ik me zo aan, aan die Peper |
|
|
| TimeportE |
| ik denk dat cohen een betere mp zou kunnen zijn dan balkenende.. |
|
|
| Rudy |
| Die halsema heeft volgens mij een beetje last van haar hormonen... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Peper:eyes: :mad: .....pfff grote oplichter...die vent had gewoon achter de tralies moeten zitten. Zoveel geld van de Rotterdamse gemeente afgesnoept niet normaal en nu ook nog eens een schadevergoeding krijgen echt een natte pot. Daar erger ik me zo aan, aan die Peper |
Hier is een groot onderzoek naar gedaan.
De rechter heeft een bindende uitspraak gedaan en alle beschuldigen ter zeide gelegt. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hier is een groot onderzoek naar gedaan.
De rechter heeft een bindende uitspraak gedaan en alle beschuldigen ter zeide gelegt. |
ja dat weet ik...daarom krijgt meneer nu van KPMG ook nog een leuk bedrag, dat verslag was idd niet goed nee. Maar meneer heeft wel degelijk flink geprofiteerd, dat is echt 1 grote vieze zaak |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Rudy
Die halsema heeft volgens mij een beetje last van haar hormonen... |
hoezo? |
|
|
| SnuggLe |

Nee, deze is niet gefotosoept. 100 % real... |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe

Nee, deze is niet gefotosoept. 100 % real... |
:cool: :cool: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by AlFerox
dit argument van je gaat dus helemaal nergens over, je zou moeten weten dat linkse partijen juist zijn voor meer gelijkheid en eerlijkheid in de samenleving. en daarbij juist respecht hebben voor andere bevolkingsgroepen.
omdat ik kies voor links in het politieke spectrum en niet voor het midden mag ik niks zeggen over polarisatie in de samenleving?
dit gaat echt nergens over.. |
Ehm ik weet niet of ik bij jou aan het goede adres ben, maar mag ik je eraan herinneren dat onder stalin en dus het socialisme / communisme dat jij zo aanhangt er miljoenen doden zijn gevallen?
Over polarisatie gesproken dan..
wie niet luistert maak ik af..
Nee dan ben je goed bezig..
Feit blijft dat er tegen die criminaliteit van allochtonen, en natuurlijk autochtonen, gewoon eens hard opgetreden moet worden!! en niet dat gemekker van 5 jaar cel.. Nee gelijk terug naar je vaderland, en verblijfsvergunning ingetrokken worden voor je familie.. Dat zal enerzijds de familie leren integreren, en een beter oog houden op hun kinderen. Ik denk dat dit de enige oplossing is, omdat in de huidige situatie er helemaal nix van integreren komt.
Een andere oplossing is om gewoon een zelfde soort systeem in te voeren als in amerika. Je komt alleen het land binnen als je werkelijk wat toevoegd aan het huidige systeem. Of dat je een hoop geld heb om te investeren in dit land. Zo krijg je alleen op en top gemotiveerde mensen binnen in dit land.
Nou kom maar op met die flames..
oja, ik ben er nu over uit.. Ik stem VVD, al is dat niet op zalm, want dat is niet de leidersfiguur die dit land op dit moment nodig heeft..... |
|
|
| AlFerox |
wat was Femke goed zeg.. 
*zucht*
wat een heldin  |
|
|
|
|