|
Welke opleiding doe je? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
| 7e (*ahum*) jaars Rechten aan VU Amsterdam |
|
|
| ryo |
| 2e jaars Technische Bedrijfskunde TU Eindhoven. |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Bedrijfseconomie aan de Hogeschool Windesheim te Zwolle,
wat ik hierna wil gaan doen weet ik nog niet helemaal zeker..... maar waarschijnlijk wordt het doorleren.
GreetZ RubDub |
|
|
| Dj Lex |
| Vorig jaar me VWO gehaald en dit jaar begonnen met Technische Bestuurskunde in Delft |
|
|
| M5 |
ik studeer accountancy op de heao... zit nu in het 3de jaar...als de planning meezit dan kan ik over 1.5 jaar beginnen met werken en dan nog 1 dag in de week naar Nijenrode om mn studie af te ronden.
Al met al dus nog een jaar of 6 te gaan voordat ik mn titel heb :crazy: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik ben voorlopig uitgestudeerd.
Mijn beroep is Moderator! |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik ben voorlopig uitgestudeerd.
Mijn beroep is Moderator! |
Tssss... misbruik maken van ons sociale stelsel :whip: |
|
|
| DJ Bazz |
| vwo 5 nu, ben ik 1x blijven zitten (vorig jaar), dit jaar ga ik wel over en volgend jaar dus examen. tja en dan.... ik heb nog geen idee. |
|
|
| ScuL |
HBO, Communicatiesystemen (Hogeschool v Utrecht) ..
beetje een gemixte opleiding
ze noemen het hier de driehoek tussen Mens, Communicatie en Techniek..
krijg dus webdesign, programmeren, maar soms ook bedrijfseconomie, projectmanagement en andere management en advies zaken. |
|
|
| [SigneT] |
ik zit nog maar pas in de 4e van HAVO :)
Ik hoop dat ik hem snel heb afgerond , en dan wil ik small business gaan volgens of mode ontwerper worden :D maarja dat zie ik dan wel weer |
|
|
| Switch |
pff hier komt een heel verhaal :)
ik ben begonnen met de HAVO, na 2 jaar ben ik blijven zitten, benk naar de MAVO gegaan, 3e en 4e fluitend gedaan, toen weer naar HAVO 4, weer blijven zitten (had geen zin :)), toen naar de MBO gegaan, Electronica, 1e klas blijven zitten omdat het verschil tussen HAVO en MBO duidelijk was, 3e weer blijven zitten omdat de school aan het kutten was (ik zat meer bij de directeur met klachten dan dat ik in de klas zat). toen kwam de luchtmacht
ik had een informatiepakket aangevraagd en de luchtmacht zei direct "we hebben wel interesse in je". ze begonnen 2 jaar geleden met een nieuwe opleiding, 3 dagen naar werk (Enschede), 2 dagen naar school (Zwolle) om praktijk en theorie te krijgen. op dat moment zat de luchtmacht met te weinig mensen. nu ben ik dus al 2.5 jaar aan de slag om een MBO Algemeen Vliegtuigonderhoud-diploma te krijgen. ik moet nog 5 maanden, en dan ben ik klaar. maar door de laatste bezuinigingen is er helemaal geen plaats meer voor mij en 11 anderen. alleen op posities waar wij niet voor hebben geleerd, namelijk vliegtuigtechniek. dus we hebben maar gesolliciteerd voor Wapentechniek. |
|
|
| New Wave |
MAVO in 4 jaar keurig gedaan.
Daarna MBO: Opleiding Fotonica, specialisatie in Fotografie, Videotechniek en Editting.
Ook netjes in 4 jaar gedaan.
Ben net een half jaartje cameraman geweest bij..tja, weinige weten het wel...een bedrijfje :)
Nu op zoek naar een nieuwe uitdaging.
En nee JP, ik heb NOG geen ww-uitkering :D |
|
|
|
|