return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Welke opleiding doe je? (pg. 7)
View this Thread in Original format
basvh
havo gehaald, daarna 6 weken commerciele eco.

ik wil met een nieuwe opleiding beginnen maar heb geen idee wat. echt totaal geen idee. Weet iemand toevallig geen goede beroepskeuze test???
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by SnuggLe
He Kuipers, ik hier?
Jij ook in Enschede? Wist ik niet joh.

Dan weet je het nu :p ;)

En als alles meezit woon ik over een maandje ook in Enschede! :D

Aan de Korte Hengelosestraat...
Is in de stad, schuin tegenover de Funprice of als je die nie kent ook schuin tegenover de Christine Leduc :cool:

Laat wel weten als alles rond is :)
DjSuez
quote:
En je weet t hè? Hoe hoger t IQ, des te lager t EQ

dat klopt, als ik even naar eigen ervaring spreek...

ik was vroeger hoogbegaafd, en ik had geen vrienden, werd nogal eens in elkaar geslagen enzo, maar tegenwoordig ben k een stuk dommer, en heb ik wel veel vrienden, dus tja..ik vind het wel waar...

zeg maar:

IQ + EQ = C

C = constante...

:tongue3 :tongue3 :haha: :haha:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by DjSuez
dat klopt, als ik even naar eigen ervaring spreek...

ik was vroeger hoogbegaafd, en ik had geen vrienden, werd nogal eens in elkaar geslagen enzo, maar tegenwoordig ben k een stuk dommer, en heb ik wel veel vrienden, dus tja..ik vind het wel waar...

zeg maar:

IQ + EQ = C

C = constante...

:tongue3 :tongue3 :haha: :haha:

Nou, nog ff flink wqat XTC naar binnen werken en je zit zo weer op gemiddeld niveau :p
Flippe
IK zit nu in 5 Havo, sta er goed voor geen een 6 alleen 7 en 8. Dus moet wel lukken dit jaar!.

Hierna ga ik Technische Bedrfijskunde doen aan de Fontys in Eindhoven
arrows
Ik heb eerst 2 jaar Accountancy gedaan op de HES en mijn P daar gehaald. Toen overgestapt naar bedrijfseconomie op de HES, maar vond de buitentalen maar niks. Toen overgestapt naar Ichtus HS (Inholland). Ik doe daar nu MER, ik hoop dat ik volgende maand stage mag lopen.
ScuL
quote:
Originally posted by eieregooie
Klinkt leuk :)

ik vind het ook leuk.
ga zelden met tegenzin naar school (hooguit omdat ik vroeg op moet staan).. en dat is toch best wel positief als je een opleiding met plezier doet :)
(de tijd vliegt ook voorbij... damn nog een half jaar en ik zit in het laatste jaar argh! :eek: )
M5
quote:
Originally posted by arrows
Ik heb eerst 2 jaar Accountancy gedaan op de HES en mijn P daar gehaald. Toen overgestapt naar bedrijfseconomie op de HES, maar vond de buitentalen maar niks. Toen overgestapt naar Ichtus HS (Inholland). Ik doe daar nu MER, ik hoop dat ik volgende maand stage mag lopen.

waarom gestopt met accountancy dan??

en wat zijn buitentalen??
arrows
quote:
Originally posted by M5
waarom gestopt met accountancy dan??

en wat zijn buitentalen??

Sorry buitenlandse talen (Frans), dat was gewoon kansloos (presentaties etc.) Ik ben met Accountancy gestop omdat dat ik hoofdvak (accountancy controle leer) supersaai vond.
Apoptosis
Ikke heb 6 jaar VWO gedaan. Nu doe k Biomedische Wetenschappen aan de VU Amsterdam en zit in t 4e jaar. Aangezien t een Bachelor-Master opleiding is en ik alle punten heb van de 1e drie jaar, kryg k binnenkort mn Bachelor papiertje :rolleyes:...
Momenteel volg k de mastercourse Oncologie en die duurt 2 jaar (dus tis in totaal een 5-jarige opleiding) en k loop nog keurig op schema :gsmile: ...
kzit er ook nog aan te denken om Geneeskunde ernaast te gaan doen, meer mogelykheden voor later. maar moet nog ff kyken hoeveel moeite t gaat kosten, want k ben enorm lui :tongue3 ...

Cosmic Guy
[Verdenk mode on]
Het kan ook zijn dat we ons allemaal slimmer voordoen dan dat we in werkelijk zijn......
[Verdenk mode off]
edraket
Eerst de HAVO in 5 jaar afgerond. Nu zit op de Hogeschool Rotterdam elektrotechniek 2e jaar.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement