return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Welke opleiding doe je? (pg. 8)
View this Thread in Original format
Stivvekk
Studeer natuurkunde aan de technische universiteit van Delft, ben pas net begonnen, nadat andere studies/universiteiten me nogal tegenvielen hier terecht gekomen en zeer tevreden over de studie/universiteit, ga er een minor bedrijfs-/bestuurskunde naast doen volgend jaar.
M5
quote:
Originally posted by arrows
Sorry buitenlandse talen (Frans), dat was gewoon kansloos (presentaties etc.) Ik ben met Accountancy gestop omdat dat ik hoofdvak (accountancy controle leer) supersaai vond.


ja buitenlandse talen klinkt logisch.. had er niet aan gedacht omdat ik verder op een paar engelse studieboeken geen talen heb.

jah controleleer is wel aardig belangrijk jah.. maar ik denk dat Administratieve organisatie & Externe verslaggeving ook erg zwaaar meewegen.

ik vind controleleer ook niet superinteressant ofzow.. maar toepassing in de praktijk lijkt me iig erg leuk!. Over paar weekjes moet ik ook op stage. Dus ben benieuwd!

Is MER btw veel makkelijker dan AC/BE? of valt dat mee?
Three 'O Three
Ik heb de eer om op dezelfde opleiding te zitten als Lex, ik was er alleen 3 jaar eerder ;) Ben dus 4e jaars.
arrows
quote:
Originally posted by M5
ja buitenlandse talen klinkt logisch.. had er niet aan gedacht omdat ik verder op een paar engelse studieboeken geen talen heb.

jah controleleer is wel aardig belangrijk jah.. maar ik denk dat Administratieve organisatie & Externe verslaggeving ook erg zwaaar meewegen.

ik vind controleleer ook niet superinteressant ofzow.. maar toepassing in de praktijk lijkt me iig erg leuk!. Over paar weekjes moet ik ook op stage. Dus ben benieuwd!

Is MER btw veel makkelijker dan AC/BE? of valt dat mee?


Ja, ik vind het veel makkelijker dan de AC- of BE opleiding. Recht ligt me beter dan Administratieve Organisatie of controleleer
Maar het ligt ook nog aan de school die je doet. Op de HES krijg je veel meer vakken dan INHOLLAND HS.
Gurian
Ik deed BE op hogeschool ijselland in deventer. Maar omdat ik dat niet trok ben ik er sinds het nieuwe jaar mee gestopt. Ik ga nu hele dagen werken en het nieuwe schooljaar de opleidig MBA+ volgen. Overdag werken en savonds 1 dag in de week naar school
Optimus
quote:
Originally posted by Gurian
Ik deed BE op hogeschool ijselland in deventer. Maar omdat ik dat niet trok ben ik er sinds het nieuwe jaar mee gestopt. Ik ga nu hele dagen werken en het nieuwe schooljaar de opleidig MBA+ volgen. Overdag werken en savonds 1 dag in de week naar school


He Gurian waars die vriend van jou van Qontact?:D Is hij nog steeds niet geregistreerd?:D
moogwai
Ik zit nu in het 4e jaar van de opleiding Bedrijfskundige Informatica aan de ICA, in Arnhem. Moet alleen nog 1 Tentamen herkansen en daarna meteen afstuderen en klaar is kees :)

quote:
Originally posted by SnuggLe
3) Trance maakt je op de een of andere manier slimmer. Door meer trance te luisteren wordt je slimmer.


We kunnen het omgekeerd bekijken! Tijdens het luisteren naar Trance studeer je (je moet toch iets doen :D)! En aangezien je veel naar trance luisterd leer je veel, dus wordt je slim :D
TimeportE
quote:
Originally posted by moogwai
We kunnen het omgekeerd bekijken! Tijdens het luisteren naar Trance studeer je (je moet toch iets doen :D)!

dus je moet iets doen, maar dat deed je toch al, studeren?

quote:
Originally posted by moogwai
En aangezien je veel naar trance luisterd leer je veel, dus wordt je slim :D

maar leer jij altijd als jij trance luistert.. word jij dus altijd slim(mer)??

:D:D:D
Switch
quote:
Originally posted by moogwai
Ik zit nu in het 4e jaar van de opleiding Bedrijfskundige Informatica aan de ICA, in Arnhem. Moet alleen nog 1 Tentamen herkansen en daarna meteen afstuderen en klaar is kees :)



We kunnen het omgekeerd bekijken! Tijdens het luisteren naar Trance studeer je (je moet toch iets doen :D)! En aangezien je veel naar trance luisterd leer je veel, dus wordt je slim :D


bljkbaar ben jij bij het nulpunt van IQ begonnen, want als je nu nog luisterd met een D typt :D :whip: :eyes:
Switch
quote:
Originally posted by TimeportE
dus je moet iets doen, maar dat deed je toch al, studeren?


maar leer jij altijd als jij trance luistert.. word jij dus altijd slim(mer)??

:D:D:D


ow lol great minds think alike :D

-=Freezel=-
quote:
Originally posted by ScuL
HBO, Communicatiesystemen (Hogeschool v Utrecht) ..
beetje een gemixte opleiding

ze noemen het hier de driehoek tussen Mens, Communicatie en Techniek..

krijg dus webdesign, programmeren, maar soms ook bedrijfseconomie, projectmanagement en andere management en advies zaken.


Heeee, die doe ik ook! :D
In welk jaar zit je? Inderdaad een gemixte opleiding, maar in het 3e en 4e leerjaar je eigen rooster bepalen en vakken (thema's) samenstellen is wel tof!
Switch
quote:
Originally posted by -=Freezel=-
Heeee, die doe ik ook! :D
In welk jaar zit je? Inderdaad een gemixte opleiding, maar in het 3e en 4e leerjaar je eigen rooster bepalen en vakken (thema's) samenstellen is wel tof!


ik zou dan veel tussenuren hebben :)

SOMEBODY STOP ME!!!!! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement