return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Welke opleiding doe je? (pg. 6)
View this Thread in Original format
eieregooie
Ehm... ja, of er heerst een zeker niveau op dit forum dat lager opgeleidde mensen niet aanspreekt / niet begrijpen... En die blijven dan weg...
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by eieregooie
Ehm... ja, of er heerst een zeker niveau op dit forum dat lager opgeleidde mensen niet aanspreekt / niet begrijpen... En die blijven dan weg...


Ach, wat boeit t eigenlijk wat voor opleiding je hebt. Ikzelf heb ook gewoon mavo gedaan. Veel belangrijker is dat je plezier hebt in wat je doet. Zowel opleiding als het werk. Je zal maar 4 jaar van je leven hebben gestoken in een opleiding en dan erachter komen dat t werk wat op een andere afdeling gedaan wordt veel interessanter is ;)

En je weet t hè? Hoe hoger t IQ, des te lager t EQ ;)
Kijk maar wat je belangrijker vindt!
TimeportE
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
En je weet t hè? Hoe hoger t IQ, des te lager t EQ ;)
Kijk maar wat je belangrijker vindt!

dat was een examentext!! :)

lang niet altijd waar maar wel een feit dat men in de industrie tegenwoordig ook op EQ afgaan..
SnuggLe
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ach, wat boeit t eigenlijk wat voor opleiding je hebt. Ikzelf heb ook gewoon mavo gedaan. Veel belangrijker is dat je plezier hebt in wat je doet. Zowel opleiding als het werk. Je zal maar 4 jaar van je leven hebben gestoken in een opleiding en dan erachter komen dat t werk wat op een andere afdeling gedaan wordt veel interessanter is ;)

En je weet t hè? Hoe hoger t IQ, des te lager t EQ ;)
Kijk maar wat je belangrijker vindt!


Idd! Als je maar plezier in je leven hebt. Opleiding zegt tegenwoordig niet zo veel meer. Voor kassiere moet je al een opleiding hebben...dus....
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Idd! Als je maar plezier in je leven hebt. Opleiding zegt tegenwoordig niet zo veel meer. Voor kassiere moet je al een opleiding hebben...dus....


Ja haha dat komt omdat ze de streepjescode anders niet kunnen vinden en ze moeten natuurlijk leren hoe ze de kassa moeten opendoen en hoeveel geld de klant moet terug krijgen.
JunKX
Daar gaat ie:

- 8 jaar basisschool (errug belangrijk, schijnt nogal eens vergeten te worden hier :toothless)
- 5 jaar HAVO. Niet blijven zitten, gewoon in 1x.
- 1 jaar HBO Noordelijke Hoge School te Leeuwarden. Richting: Management, Economie en Recht. Saaie tering school, suffe leraren, kortom tijd om naar Groningen te gaan :)
- 1/2 jaar HBO Hanze Hoge School te Groningen. En daar zat ik dan met me 18 (inmiddels 19) jaartjes oud in Groningen. Ik doe nog steeds Management, Economie en Recht maar nu met als afstudeerrichting Personeel, Management & Organisatie.

De school is veel intressanter en gezelliger, hoewel de werkdruk hier hoger ligt dan in Leeuwarden en het bier hier stiekem toch wel erg goed smaakt... Twordt nog een intressant jaar.... :rolleyes:
Teal'k
Eerst 7 jaar vwo :)
Nu ben ik fietsenmaker..
(voor de onwetenden: Werktuigbouwkunde aan Universiteit Eindhoven) :)
Dj Odelpha
quote:
Originally posted by SnuggLe
Idd! Als je maar plezier in je leven hebt. Opleiding zegt tegenwoordig niet zo veel meer. Voor kassiere moet je al een opleiding hebben...dus....


dat is geen opleiding maar een CURSUS. klein verschil.
Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe
Lex, laat jou ligt er eens over schijnen als Technische BSK-er :)



Uh...............

Ja ben het helemaal met je eens Bram :D
serialkillah
Ik heb MTS automatisering succesvol afgerond en had geen zin meer om verder te gaan met school. Dus nu werk ik.

@ddicted
Heb Hts werktuigbouwkunde gedaan, en ben nu aan het werk.
Teal'k
Valt me wel op dat er veel WTB'ers hier zijn! w03i

Fietsenmakers UNITE!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement