return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Welke opleiding doe je? (pg. 9)
View this Thread in Original format
moogwai
quote:
Originally posted by TimeportE
dus je moet iets doen, maar dat deed je toch al, studeren?


nee dat is een bezigheid :rolleyes:

quote:
Originally posted by TimeportE
maar leer jij altijd als jij trance luistert.. word jij dus altijd slim(mer)??

:D:D:D


Sorry.. ik begrijpT het niet :D


quote:
Originally posted by Switch
bljkbaar ben jij bij het nulpunt van IQ begonnen, want als je nu nog luisterd met een D typt :D :whip: :eyes:


Was het maar zo ja... ik vond 120 niet slecht bij de IQ-test :p
-=Freezel=-
quote:
Originally posted by Switch
ik zou dan veel tussenuren hebben :)

SOMEBODY STOP ME!!!!! :)


nee, het is zo dat je 1 of meerdere thema's kiest die staan voor een aantal studiepunten. In die thema's werk je met een projectgroep (5 tot 8 mensen) aan een product dat binnen zoveel tijd af moet zijn (ligt aan de studiepunten die er voor dat product te behalen zijn).

Dus je moet met je projectgroep plannen wanneer je eraan gaat werken. Wij werken 2 dagen in de week aan Management en zelf werk ik samen met iemand anders aan Sociale Aspecten van ICT 1 dag in de week.

Dus we hebben 2 dagen echt school (beetje werken aan producten) 1 dag aan een onderzoeksrapport werken (doen we gedeeltelijk thuis). De dagen bij ons zijn van 11 tot 17 (hebben we zo gepland)
Oftewel 2 dagen vrij (maandag en vrijdag), en 1 van die dagen is uitloop mocht het mis gaan.

Dit bevalt me wel, maar helaas 27 januari op stage..36 uur werken. :D Maar de plaats waar ik stage ga lopen is 2 min fietsen vanaf huis, dus dat scheelt ook weer :)
Switch
quote:
Originally posted by -=Freezel=-

Dus we hebben 2 dagen echt school (beetje werken aan producten) 1 dag aan een onderzoeksrapport werken (doen we gedeeltelijk thuis). De dagen bij ons zijn van 11 tot 17 (hebben we zo gepland)
Oftewel 2 dagen vrij (maandag en vrijdag)
, en 1 van die dagen is uitloop mocht het mis gaan.


precies wat ik zeg, HBO-ers doen geen ruk, beetje zuipen 's avonds, beetje irritant doen in de stad, en tadaaa, daar hebben ze een papiertje waarmee ze vet veel geld verdienen, terwijl ze niks kunnen dan krom lullen :D
Switch
quote:
Originally posted by moogwai
Was het maar zo ja... ik vond 120 niet slecht bij de IQ-test :p


IQ test? deed ik niet mee, snapte niet hoe ik de tv aan moest zetten :D
Blik
quote:
Originally posted by Switch
precies wat ik zeg, HBO-ers doen geen ruk, beetje zuipen 's avonds, beetje irritant doen in de stad, en tadaaa, daar hebben ze een papiertje waarmee ze vet veel geld verdienen, terwijl ze niks kunnen dan krom lullen :D


neem dat maar terug

komende periode zit ik 4 dagen in de week van 8:30 t/m 16:30 op school, de andere dag van 10:30 t/m 14:30. Dat is dus gewoon full-time dat ik op school moet zitten. En dan ook nog ruim 1 uur reizen per dag. En ik moet gewoon al heel dit jaar op vrijdag om 8:30 op school zijn:whip:

die mensen denken gewoon niet aan ons sociale leven :mad:
Switch
wheheh lol
ik moet 2x in de week 1 uur reizen, dan 1.5 uur les, dan weer reizen, en dat doe ik al 2.5 jaar lang
daarnaast 2 dagen in de week van 8 tot half 5 werken, als vliegtuigmonteur.
Blik
zou je trouwens ff je sig kunnen veranderen :) hijs namelijk 2 x zo groot als die mag zijn (ofzoiets)

als je het onderste nummer weghaalt mag het wel :)
Switch
sure np
en het was 3 dagen werken :)
Blik
thx :)
Optimus
quote:
Originally posted by Blik
En dan ook nog ruim 1 uur reizen per dag.



een uur reizen???:eyes: je gaat toch op kamers om dichterbij school te wonen dacht ik?:conf:

Switch
quote:
Originally posted by Optimus
een uur reizen???:eyes: je gaat toch op kamers om dichterbij school te wonen dacht ik?:conf:


misschien was het cafe wel dichterbij? :)
Blik
quote:
Originally posted by Optimus
een uur reizen???:eyes: je gaat toch op kamers om dichterbij school te wonen dacht ik?:conf:


goed goed, ik zal het ff uitleggen

Ik heb de afgelopen 3 maanden op kamers in Breda gezeten. De kamer waar ik inzat was echter van mijn zus. Mijn zus had 3 maanden stage en die is over 2 weken afgelopen. Dan kan ik dus niet meer op die kamer zitten en moet ik dus weer vanaf Rosmalen naar Breda toegaan. En dat duurt ruim 1 uur. Ik kan in de 3de periode nog 1 week genieten van het op kamers wonen, daarna moet ik weer reizen met de NS :(

en het cafe is idd dichterbij ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement