return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Welke opleiding doe je? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Optimus
Heb eerst de HAVO in 6 jaar gedaan. Zat in mijn 5e jaar in de examenklas, maar ben toen na 2 manaden weer teruggegaan naar HAVO 4, met een ander vakkenpakket. Ben het jaar daarop met lof geslaagd:)

Daarna Commerciele Economie aan de Haagse Hogeschool gedaan, na 1 schooljaar en 9 studiepunten ben ik aan de opleiding Informatiedienstverlening en Management (ook HHS) begonnen. Dat beviel me totaal niet en na 2 maanden ben ik ermee gekapt om dat schooljaar maar te gaan werken:)

Toen aan de opleiding Communicatie aan Hogeschool InHolland begonnen en ben nu 2e jaars:)
Switch
quote:
Originally posted by Optimus
Toen aan de opleiding Communicatie aan Hogeschool InHolland begonnen en ben nu 2e jaars:)


pff irritante reclame :)
jploveparade
quote:
Originally posted by New Wave
MAVO in 4 jaar keurig gedaan.
Daarna MBO: Opleiding Fotonica, specialisatie in Fotografie, Videotechniek en Editting.
Ook netjes in 4 jaar gedaan.

Ben net een half jaartje cameraman geweest bij..tja, weinige weten het wel...een bedrijfje :)
Nu op zoek naar een nieuwe uitdaging.
En nee JP, ik heb NOG geen ww-uitkering :D


Jij werken bij McDonalds :D :p
Optimus
quote:
Originally posted by Switch
pff irritante reclame :)


ben er ook niet blij mee, vond Hogeschool Ichthus véél mooier:)
New Wave
quote:
Originally posted by jploveparade
Jij werken bij McDonalds :D :p


Isj nie whaar, ik sweer jouw!
Ik hard werken voor mijn ww-uitkering!!!

:p
Odyne
ik zit in me laatste jaar van me VWO, en ga hierna psychologie studeren op de universiteit..
jploveparade
quote:
Originally posted by New Wave
Isj nie whaar, ik sweer jouw!
Ik hard werken voor mijn ww-uitkering!!!

:p


Een McRib menu, een McKroket, Cola Light en 2 Fritessaus. En snel een beetje :whip:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Vorig jaar me VWO gehaald en dit jaar begonnen met Technische Bestuurskunde in Delft


Geh, bijna hetzelfde wat ik doe. Ik doe dus Bestuurskunde.

quote:
Originally posted by jploveparade
7e (*ahum*) jaars Rechten aan VU Amsterdam


Ghe! Ik wil hierna maybe rechten gaan doen.


-----
Ik ben nu 5de jaars Bestuurskunde, terwijl mijn studie eigenlijk 4 jaar doet. Krijg dus al geen stufi meer.
Doe de afstudeerrichting Veiligheidsstudies, das meer richting Justitie en Rechten.
Wil hierna of de politieschool gaan doen, of nog een studie Criminologie of rechten gaan volgen, in Rotterdam bijvoorbeeld.

1 April ga ik beginnen met afstuderen, en dat wil ik waarschijnlijk in Den Haag gaan doen. 9 maanden aan een opdrachtje! Als ik niet verder studeer, daarna lekker werken, een topinkomen verdienen, en heel gelukkig worden :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by jploveparade
Tssss... misbruik maken van ons sociale stelsel :whip:


:p

Ik doe meer dan je denkt ;)
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
1 April ga ik beginnen met afstuderen, en dat wil ik waarschijnlijk in Den Haag gaan doen. 9 maanden aan een opdrachtje!


Ha, kan je ff aapjes kijken in de Schilderswijk:p

New Wave
quote:
Originally posted by jploveparade
Een McRib menu, een McKroket, Cola Light en 2 Fritessaus. En snel een beetje :whip:


Wilt u een supersized McRib menu of een gewone?
Misschien nog ketjub erbij meneer?


:p
jploveparade
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
:p

Ik doe meer dan je denkt ;)


CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement