|
פגישה !!!! יום ראשון !!!
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
חבר'ה דחו לי את הסיפוח בשבוע !
כן יהיה לי עוד שבוע של אושר עד הסיפוח המזדיין !
שבוע הבא אני מדריך את מגלן !
WOOPY
יהיה אימון פצצה הם מורעלים אש בדרך כלל ...
קיצר יום ראשון פגישה אצל עודד
נרגילה אני יביא
וצריך להביא בשרים
יאללה אני ורועי בטוח נבוא
תודיעו מה איתכם
עודד תן גם אתה תגובה פה
:):):) |
|
|
| DjChook |
| אני עדיין חולה :( |
|
|
| ripcurl |
את הפגישה הזו אני לא מפספס
הגיע הזמן שאני אראה את כולם
אני הכל זאת אחד הותיקים
מתי, איפה, מה להביא? |
|
|
| Shahar |
תהיו בריאים זיינתם תשכל עם הפגישה ומאז שאני פה לא ראיתי שבמת היה משהו מסודר :)
הפעם באמת! |
|
|
| DjChook |
שחר יא הומו זה שלא באת אלי אז שהיית את הפגישה הכי גדולה של
ILTA
בכל היונברסס
אז אתה פאגגג
("לא לא אני מפחד שהם ידעו מי אני לא לא אני פאגגג") |
|
|
| NyKoN |
איפה עודד גר?
אני רוצה גם לבוא |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר יא הומו זה שלא באת אלי אז שהיית את הפגישה הכי גדולה של
ILTA
בכל היונברסס
אז אתה פאגגג
("לא לא אני מפחד שהם ידעו מי אני לא לא אני פאגגג") |
מהמהמההמה ! מה אתה ממציא #$)_#
אמרתי שאנלא בא כי אנלא מכיר אפחד אז אנלי מה לעשות שם |
|
|
| luckystrike |
עודד גר בגעש
נקווה שהוא יתאם את זה עם הוריו שלא יהיו פאדיחות
ושלא יהיה קר מדי שנוכל לשבת במרפסת
אסף אני יביא יזה נרגילונת קטנה
תביא עוד אחת אם בא לך ...
ואוכל ! חבר'ה תביאו בשר - כל אחד שיהיה במטבח מתישהוא בימים
הבאים שיבדוק מה יש לו בפריזר והוא יכול לתרום ...
נעשה ככה כמה נקניקיות שיפודים וכו' ... קבב רומני כמובן ... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by luckystrike
עודד גר בגעש
נקווה שהוא יתאם את זה עם הוריו שלא יהיו פאדיחות
ושלא יהיה קר מדי שנוכל לשבת במרפסת
אסף אני יביא יזה נרגילונת קטנה
תביא עוד אחת אם בא לך ...
ואוכל ! חבר'ה תביאו בשר - כל אחד שיהיה במטבח מתישהוא בימים
הבאים שיבדוק מה יש לו בפריזר והוא יכול לתרום ...
נעשה ככה כמה נקניקיות שיפודים וכו' ... קבב רומני כמובן ... |
אחי אי אפשר להנות בלי כבש...
;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחי אי אפשר להנות בלי כבש...
;) |
ראסמי
תביאו כסף ונקנה באיטליז
באמת זה לא בעיה
קיצר חוץ ממני אסף עודד ורועי מי בא ? |
|
|
| MoSH_MaN |
מורן אני בא איתך
ואחר כך אפשר לקפוץ אולי לרעננה לאתה יודע איפה... ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ראסמי
תביאו כסף ונקנה באיטליז
באמת זה לא בעיה
קיצר חוץ ממני אסף עודד ורועי מי בא ? |
הייתי בא עם חן אבל הוא חולה.. |
|
|
|
|