return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
פגישה !!!! יום ראשון !!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מורן יא סטלן
כנס לאיי סי קיו כבר!!!


יא חמור
ישר אמא חוזרת אנחנו עפים
אני צריך לחזור מקסימום ב10 להיות בביית ולצאת אל ההיא מת"א
תראה מה אני עושה בשבילכם יא חרא !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
יא חמור
ישר אמא חוזרת אנחנו עפים
אני צריך לחזור מקסימום ב10 להיות בביית ולצאת אל ההיא מת"א
תראה מה אני עושה בשבילכם יא חרא !


זה אומר שאתה לא יכול להכנס לאיי סי קיו בנתיים!?
ואני לא חושב שנספיק על האש והכל עד 10 כולל לסגור
אבל כמה שיותר מוקדם גם עדיף לי
Sniper
סעממק לפני 10 דקות חזרתי מהעבודה
נו היה משו פגישה
ספרו חוויות
MoSH_MaN
חזרתי עכשיו.......

טוב אני אחלה
אבל שעשינו על האש
לא היה זיפו לא כלום
בסוף הלכתי עם רועי לקנות בקוסמוס

והנה כמו שרועי מתלהב עלי עכשיו אני יתלהב גם
לקחתי אותו בספרינט

וסתם היה צחוקים
ברק היה שם
וגם אחד גבר שקוראים לו לותם


EDIT:
בונאה הבטן שלי..בעעע
אכלתי בסוף איזה חתיכה או שתיים לא מבושלות לדעתי
Shahar
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חזרתי עכשיו.......

טוב אני אחלה
אבל שעשינו על האש
לא היה זיפו לא כלום
בסוף הלכתי עם רועי לקנות בקוסמוס

והנה כמו שרועי מתלהב עלי עכשיו אני יתלהב גם
לקחתי אותו בספרינט

וסתם היה צחוקים
ברק היה שם
וגם אחד גבר שקוראים לו לותם


EDIT:
בונאה הבטן שלי..בעעע
אכלתי בסוף איזה חתיכה או שתיים לא מבושלות לדעתי


העיקר נהנתם :)
Scorchio
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שעה עד שהדלקנו את הגחלים הקיבוציים המעפנים של עודד
Narcotic Mind
חבל שלא דיברתם איתנו אולי היינו קופצים
DjChook
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
חבל שלא דיברתם איתנו אולי היינו קופצים


אמרתי להם להחזיר אותך לפורום יא חרא :)
oDrori
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
חבל שלא דיברתם איתנו אולי היינו קופצים

הלוואי היינו רואים אותך פה... במת חבל...


צח, סתומתפה, זה היה לילה קר. פעם ראשונה בהיסטוריה שלא נדלקה אש בקיבוץ בלי עזרת זיפו.

מוש ככה בסוף חמס כמות בשר... אחי אני באמת לא מתפלא שקולקלה לך הקיבה
:p

ישבנו שם אח"כ אני לוטם וברק עוד איזה שעה בסבבה... בשר אדיר.


אה כן, מורן, הנרגילה שלך יושבת אצלי בחדר... תודיע מתי אתה בא לקחת אותה
:stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
והנה כמו שרועי מתלהב עלי עכשיו אני יתלהב גם
לקחתי אותו בספרינט


EDIT:
בונאה הבטן שלי..בעעע
אכלתי בסוף איזה חתיכה או שתיים לא מבושלות לדעתי


חחחחחח העיקר אתה חושב שאתה תותח...

ומגיע לך על זה שאכלת לא מבושלות
התנפלת בסוף על המנגל
אמרתי לך להשאיר לברק קצת אוכל!!!

קיצר היה נחמד ביותר... עם פוטנציאל לעוד אבל עדיין...

מורן... קודם כל ישבתי איתה בסוף איזה שעתיים ומשהו
דבר שני... פעם הבאה לא לשכוח בוקסה!!

MoSH_MaN
סתם כאב לי לשנייה
ונשאר להם מלא בשר
מה אתה רוצה
אנחנו הלכנו

יא שמן כמה עוגה אכלת
Tarantula
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement