|
פגישה !!!! יום ראשון !!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה מכחיש שכשעודד ישב לו בנחת אתה קראת לו והורדת לו אחד מסריח לפנים? |
It's truee....
אוי אני לא רוצה להזכר.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
It's truee....
אוי אני לא רוצה להזכר.... |
זה בסדר אחי
רבים וטובים ממך שרדו את זה... אז יהיה בסדר... |
|
|
| MoSH_MaN |
It was one
וזה לא היה מסריח
אל תזיין ת'שכל
לילה טוב |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מוש השמן עושה טוב אני לא נוגע יותר בעוגה הזאת...
פתאום מפרק עוד חצי ממנה כמו בהמה
היה מצחיק :D
היה סבבה להכיר אותך ברק... אבל נראית לי כאילו לא הרגשת הכי טוב...
ואין בעיה עם קיבוצים... בעיקר אם יש בוקסה בהישג יד!!
וואי מורן איך לא חשבתי על זה... בטח לעודד בבית יש בוקסות!! איזה בזבוז
ואלונה... די מותק...
אנחנו עושים מפגש אצלך
אם הם לא ירצו לבוא בעיה שלהם ;) |
קודם כל היה מאוד קר, וחוצמזה שהייתי מאוד עייף, דרורי הטמבל הזה מעיר אותי ב-1 בצהריים שהלכתי לישון רק ב-7 בבוקר, אז מה אתה מצפה.....אבל הליקר לימון אם הקולה העירו אותי קצת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
קודם כל היה מאוד קר, |
לא היה קר בכלל
הייתה הבריזה של החיים :D
איזה פנאן היה לי |
|
|
| luckystrike |
היה קר רועי !
קיצר היה פצצות - חובה לעשות עוד פעם רק אין מה לעשות
פעם אחת צריך לעשות את זה מאורגן כמו שצריך עם בשרים והכל
יש רק בעיה אחת - שאין דרך לאסוף את הכסף ...
קיצר יאללה תארגנו את הפגישה הבאה
...
מוש אולי אצלך ?
וברק היה סבבה אחי - בטח ניפגש שוב בקרוב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היה קר רועי !
קיצר היה פצצות - חובה לעשות עוד פעם רק אין מה לעשות
פעם אחת צריך לעשות את זה מאורגן כמו שצריך עם בשרים והכל
יש רק בעיה אחת - שאין דרך לאסוף את הכסף ...
|
לי לא היה קר....!
ומוש הקמצן הזה...
קנינו זיפו ב 3 שקל ולא רצה לקנות עוד בשר ב 12 שקל שהיה לו...
אבל העיקר הוא בלס כמו זונה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לי לא היה קר....!
ומוש הקמצן הזה...
קנינו זיפו ב 3 שקל ולא רצה לקנות עוד בשר ב 12 שקל שהיה לו...
אבל העיקר הוא בלס כמו זונה |
הזיפו עלה רק 3 שקל ???!?
אתה רציני ????!?!?!?!?!!!?
מוש יא קמצן ! |
|
|
| oDrori |
| היי היי, המצב הכלכלי לא מאפשר לזרוק אפילו שקל אחד! |
|
|
| luckystrike |
מה אתה מדבר עודד - מוש גר בארמון ...
חוץ מזה לי ולאריק גם הייתה פגישה ביום ראשון
נסעתי איתו באוטובוס לצבא
צחוקים ... |
|
|
| oDrori |
קיצור חבר'ה,
ארמין מגיעעעעעעעעעעעעעעע |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
היי היי, המצב הכלכלי לא מאפשר לזרוק אפילו שקל אחד! |
בקיבוץ זה אחרת...
אבל פור פאקינג'ס סייק...
מוש יכול לקנות את הקיבוץ שלכם ושל שפיים ולבנות גדר מסביב למבלצות שמעלילות דברים סתם ולהחליף אפילו את כל התמרורים בשפיים!!!
אז אין מה להגיד כזה דבר!!! |
|
|
|
|