|
פגישה !!!! יום ראשון !!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Tarantula
|
מה קרה אלונה? :sadgreen: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה קרה אלונה? :sadgreen: |
היא רוצה גם.
מה עם איזה פגישה עכשיו בקצה של עולם, אצל רותם, שגיא או אחד החיפאים
? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחח העיקר אתה חושב שאתה תותח...
ומגיע לך על זה שאכלת לא מבושלות
התנפלת בסוף על המנגל
אמרתי לך להשאיר לברק קצת אוכל!!!
קיצר היה נחמד ביותר... עם פוטנציאל לעוד אבל עדיין...
מורן... קודם כל ישבתי איתה בסוף איזה שעתיים ומשהו
דבר שני... פעם הבאה לא לשכוח בוקסה!! |
רועי מה אתה דואג לי, ראית שלא חסר לי כלום!!! :)
קיצר היה נחמד מאוד, חוץ מיזה שהיה קר בטירוף והתחיל לרדת גשם מתישהו, אבל הקטע שמורן וצח נלחמו אם האש היה סופני.......2 אנשים בוגרים הולכים מכות אם המנגל ומפסידים........טירוף
אחרי זה מוש ורועי רצים לקוסמוס ומביאים ישועה שגם לא הצליחה בפעמים הראשונות אבל אחרי זה הצליחה כמו גדולה................הבשר היה מעולה למרות שלא היה סטייק או דברים מסובכים מידי, הנרגילה הייתה גרועה בהתחלה אבל אז לוטם בא וסידר אותה
נקווה לעוד כמה מפגשונים כאלה בעתיד דווקא רעיון נחמד מאוד, אפשר לעשות אצלי ישלי זולה מחוץ לבית, ואני גר לבד אז אין בעיה של רעש ודברים כאלה
רועי, מורן, צח ומוש שמחתי להכיר אותכם, מקווה שגם אתם אותי
:) |
|
|
| Scorchio |
אל תיקחו את זה אישית הקיבוצניקים שביניכם
אבל אני מעדיף שהמפגש הבא לא יהיה בקיבוץ
הריח הרע מהרפת פשוט מכה מכל עבר... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by oDrori
היא רוצה גם.
מה עם איזה פגישה עכשיו בקצה של עולם, אצל רותם, שגיא או אחד החיפאים
? |
לפחות מישהו הבין ישר..
ייווו... תעשו באמת פגישה קצת יותר קררוובבב:D |
|
|
| Hell_Copter |
מוש השמן עושה טוב אני לא נוגע יותר בעוגה הזאת...
פתאום מפרק עוד חצי ממנה כמו בהמה
היה מצחיק :D
היה סבבה להכיר אותך ברק... אבל נראית לי כאילו לא הרגשת הכי טוב...
ואין בעיה עם קיבוצים... בעיקר אם יש בוקסה בהישג יד!!
וואי מורן איך לא חשבתי על זה... בטח לעודד בבית יש בוקסות!! איזה בזבוז
ואלונה... די מותק...
אנחנו עושים מפגש אצלך
אם הם לא ירצו לבוא בעיה שלהם ;) |
|
|
| oDrori |
צח בהעוגן אין רפת אם אני לא טועה... (העוגן לא קיבוווווץ)
ובגעש תוך איה חודש גם אין.
חוצמזה שעם הנאדים שלך, מוש ומורן אני כבר מעדיף לשבת מתחת לישבן של הפרה. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
חוצמזה שעם הנאדים שלך, מוש ומורן אני כבר מעדיף לשבת מתחת לישבן של הפרה. |
זה לא קצת יכאב?
ואת מורן וצח אני לא זוכר שהרחתי יותר מדי...
אבל את מוש אני חושב שהרחתי מספיק ויותר מזה...
בקיצור... עדיף ריח של רפת מריח זעה ונודים ואונס של אריאל ומוש בפוקוס עם תחת |
|
|
| Scorchio |
מה אתה מזיין????
אני בכלל לא עשיתי כלום
אם כבר מוש יירט שם כמה ציפורים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה אתה מזיין????
אני בכלל לא עשיתי כלום
אם כבר מוש יירט שם כמה ציפורים |
מה אמרתי?!
שאתה ומורן לא עשיתם כלום
אבל מוש חשב זה קאבול שם והפציץ לכל עבר
אפילו עודד קיבל אחד לראש!!! זה לא היה נעים בכלל |
|
|
| MoSH_MaN |
מה עשיתם ממני!!
לא יירטתי ולא כלום
אנערף |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה עשיתם ממני!!
לא יירטתי ולא כלום
אנערף |
אתה מכחיש שכשעודד ישב לו בנחת אתה קראת לו והורדת לו אחד מסריח לפנים? |
|
|
|
|