return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
פגישה !!!! יום ראשון !!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
ripcurl
quote:
Originally posted by luckystrike
ראסמי
תביאו כסף ונקנה באיטליז
באמת זה לא בעיה

קיצר חוץ ממני אסף עודד ורועי מי בא ?


רגע רגע
יום ראשון באיזה שעה?
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מורן אני בא איתך



בכיף אחי ...

ואסף יום ראשון בערב אחי ...
!


שחר תבוא בלי חן אז ...
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by ripcurl
רגע רגע
יום ראשון באיזה שעה?


אני מקווה שמאוחר...
יש רובוטיקה וזה דיי קריטי להפסיד את זה במיוחד בכזה שלב...

געש זה 2 מטר ממני!!!
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני מקווה שמאוחר...
יש רובוטיקה וזה דיי קריטי להפסיד את זה במיוחד בכזה שלב...

געש זה 2 מטר ממני!!!
:)


יאללה תעשה מאמץ ותבוא
בערך ב-7 משהוא כזה ...
:)
DjChook
לימיני נגמר המלווה שחר תשכנע אותו להסיע אותך
Sniper
יש סיכוי קטנטן שאני יבוא
אין לי שום דבר לעשות
אבל יש מצב שאני יצטרך לעבוד..
בכל אופן אני יצטרך לארגן אוטו

:]]]]
Hell_Copter
אתם שחקנים כולכם...
אבל נראה אם תוכלו לעמוד בזה...
אני שם סגור הרי... יש לנו עניין לא סגור עם שפיים והשילוט המעצבן שלהם
צריך לטפל בו
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתם שחקנים כולכם...
אבל נראה אם תוכלו לעמוד בזה...
אני שם סגור הרי... יש לנו עניין לא סגור עם שפיים והשילוט המעצבן שלהם
צריך לטפל בו



חחחחחחחחחח
ראסמי
תזכיר לי את הבוקסות ...

ורועי זכור מה אני אומר לך - נהיה שם אני אתה ועודד
ואולי עוד איזה שתיים במקרה הטוב
וגם זה אני לא מאמין ...
יא נקניקיות
Sniper
אני עוד חצי שעה הולך לביצפר
ללמוד שעה סעממק
ואז אני יתקשר לאח שלי וישאל אותו אם אני עובד יום ראשון
נקווה שלא... יהיה טוב:)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Sniper
אני עוד חצי שעה הולך לביצפר
ללמוד שעה סעממק
ואז אני יתקשר לאח שלי וישאל אותו אם אני עובד יום ראשון
נקווה שלא... יהיה טוב:)


חשבת על להבריז?!

בעעע גם אני לומד שעה אבל אחר כך תעודות

סעמקקקקקקקקקקק

ripcurl
שמע,
עד מתי תהיו שם?!?

אני פשוט עובד מ7 עד 10
אני קופץ ישר אחרי
luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl
שמע,
עד מתי תהיו שם?!?

אני פשוט עובד מ7 עד 10
אני קופץ ישר אחרי


ממממההההההה ???
אני לא מאמין מחלת הנקניקיות מה זה מדבק ?

אסף קבל ביטול דיברתי עם הבוס שלך אתה
לא עובד בראשון בסוף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement