|
פגישה !!!! יום ראשון !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ראסמי
תביאו כסף ונקנה באיטליז
באמת זה לא בעיה
קיצר חוץ ממני אסף עודד ורועי מי בא ? |
רגע רגע
יום ראשון באיזה שעה? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מורן אני בא איתך
|
בכיף אחי ...
ואסף יום ראשון בערב אחי ...
!
שחר תבוא בלי חן אז ... |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by ripcurl
רגע רגע
יום ראשון באיזה שעה? |
אני מקווה שמאוחר...
יש רובוטיקה וזה דיי קריטי להפסיד את זה במיוחד בכזה שלב...
געש זה 2 מטר ממני!!!
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני מקווה שמאוחר...
יש רובוטיקה וזה דיי קריטי להפסיד את זה במיוחד בכזה שלב...
געש זה 2 מטר ממני!!!
:) |
יאללה תעשה מאמץ ותבוא
בערך ב-7 משהוא כזה ...
:) |
|
|
| DjChook |
| לימיני נגמר המלווה שחר תשכנע אותו להסיע אותך |
|
|
| Sniper |
יש סיכוי קטנטן שאני יבוא
אין לי שום דבר לעשות
אבל יש מצב שאני יצטרך לעבוד..
בכל אופן אני יצטרך לארגן אוטו
:]]]] |
|
|
| Hell_Copter |
אתם שחקנים כולכם...
אבל נראה אם תוכלו לעמוד בזה...
אני שם סגור הרי... יש לנו עניין לא סגור עם שפיים והשילוט המעצבן שלהם
צריך לטפל בו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתם שחקנים כולכם...
אבל נראה אם תוכלו לעמוד בזה...
אני שם סגור הרי... יש לנו עניין לא סגור עם שפיים והשילוט המעצבן שלהם
צריך לטפל בו |
חחחחחחחחחח
ראסמי
תזכיר לי את הבוקסות ...
ורועי זכור מה אני אומר לך - נהיה שם אני אתה ועודד
ואולי עוד איזה שתיים במקרה הטוב
וגם זה אני לא מאמין ...
יא נקניקיות |
|
|
| Sniper |
אני עוד חצי שעה הולך לביצפר
ללמוד שעה סעממק
ואז אני יתקשר לאח שלי וישאל אותו אם אני עובד יום ראשון
נקווה שלא... יהיה טוב:) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני עוד חצי שעה הולך לביצפר
ללמוד שעה סעממק
ואז אני יתקשר לאח שלי וישאל אותו אם אני עובד יום ראשון
נקווה שלא... יהיה טוב:) |
חשבת על להבריז?!
בעעע גם אני לומד שעה אבל אחר כך תעודות
סעמקקקקקקקקקקק |
|
|
| ripcurl |
שמע,
עד מתי תהיו שם?!?
אני פשוט עובד מ7 עד 10
אני קופץ ישר אחרי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by ripcurl
שמע,
עד מתי תהיו שם?!?
אני פשוט עובד מ7 עד 10
אני קופץ ישר אחרי |
ממממההההההה ???
אני לא מאמין מחלת הנקניקיות מה זה מדבק ?
אסף קבל ביטול דיברתי עם הבוס שלך אתה
לא עובד בראשון בסוף |
|
|
|
|