return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
פגישה !!!! יום ראשון !!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
yahel222
quote:
Originally posted by luckystrike
יומיים ראשונים צוות וותיק שסיים מסלול לא מזמן
מעניין אם אני יאמן את חבר שלי מהקורס שם
זה הכי צחוקים ...


ויומיים אחרי רביעי-חמישי צוות ששנה וחודשיים נראה לי בצבא
לא סגור על זה ...

יש לך שם חברים ?

יש לי חבר שהיה איתי בקורס
הם מסיימים מסלול עוד חודשיים בערך
אחד אתיופי קוראים לו שלמה אבגאז והוא תותח קיבל אצלנו חניך למופת אז אם הוא יהיה מסור לו ד"ש
ויש לי חבר שהם בהתחלה אוגוסט 02
אז אם יצא לך ותיתקל ברועי שכטר מסור דששש
חבר טוב
אתמול היה אצלי הבאתי לו ים ציוד
הוא מרוצה מזה שאני בחר"פ כי הוא צריך ים ציוד עכשיו
הם בונים בדיוק תארגז כוננות הזה....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
רועי עשה טובה שחן מבריא קח תאוטו תאסוף כמה מפה וקפצו לת"א!


עוד פעם אני ישאל
מה יש לחפש בתל אביב?!
בגעש סבבה!! :D
oDrori
געש מרכז העולם.

קיצר פיפל, סורי שלא הגבתי פשוט המחשב השוטה שלי מצא לו זמן לא להתחבר לשומקום.

קיצוץ, אין מצב שבאים אליי מחר, אני צריך ללכת לחליבה.
oDrori
נו מה נראה לכם שבתוך הסיר נקניקיות הזה אני אהיה הצ'וריסו?!?!?

קיצר אחימ"ש כולם מוזמנים אני אעיף את ההורים מהבית או אנעל אותם בפנים, בעזרת השם גם נשמע מוזיקה בווליום נורמלי...

תהיו בקשר
064 - 637609
DjChook
לא הרגע אמרת שאתה צריך לחלוב את רועי ?
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עוד פעם אני ישאל
מה יש לחפש בתל אביב?!
בגעש סבבה!! :D


ת"""א הכי רועשת בארץ !!!!!!
וגם לשם אני יכול להגיע :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
נו מה נראה לכם שבתוך הסיר נקניקיות הזה אני אהיה הצ'וריסו?!?!?


גם אתה מבריז מהפגישה?!?!?!!
יא קבב!!
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
גם אתה מבריז מהפגישה?!?!?!!
יא קבב!!


I am so misunderstood...
התכוונתי שהפוסט שלפני זה היה בצחוק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
I am so misunderstood...
התכוונתי שהפוסט שלפני זה היה בצחוק


אני יודע
פשוט זאת הייתה פעם הראשונה פה להשתמש במילה קבב
אומרים את זה ים פה.. קבל איזה קבב
וזה היה באווירת הנקניקיות והבשרים
MoSH_MaN
באיזה שעה הפגישה?

כי יש לי ב6 עד 8 אימון ריצה אז תגידו לי....

EDIT:

טוב אני לא הולך
עדיין כואב לי סעמק.....
אני ילך לדבר עם המאמן

נראה לי אני פורש מריצה........במילא אני לא קרבי

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
באיזה שעה הפגישה?

כי יש לי ב6 עד 8 אימון ריצה אז תגידו לי....

EDIT:

טוב אני לא הולך
עדיין כואב לי סעמק.....
אני ילך לדבר עם המאמן

נראה לי אני פורש מריצה........במילא אני לא קרבי


הבנתי אתם רוצים את הפגישה ב 7 ככה... לא?
קיצר מורן רק דבר איתי מתי
Hell_Copter
מורן יא סטלן
כנס לאיי סי קיו כבר!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement