|
פגישה !!!! יום ראשון !!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יומיים ראשונים צוות וותיק שסיים מסלול לא מזמן
מעניין אם אני יאמן את חבר שלי מהקורס שם
זה הכי צחוקים ...
ויומיים אחרי רביעי-חמישי צוות ששנה וחודשיים נראה לי בצבא
לא סגור על זה ...
יש לך שם חברים ? |
יש לי חבר שהיה איתי בקורס
הם מסיימים מסלול עוד חודשיים בערך
אחד אתיופי קוראים לו שלמה אבגאז והוא תותח קיבל אצלנו חניך למופת אז אם הוא יהיה מסור לו ד"ש
ויש לי חבר שהם בהתחלה אוגוסט 02
אז אם יצא לך ותיתקל ברועי שכטר מסור דששש
חבר טוב
אתמול היה אצלי הבאתי לו ים ציוד
הוא מרוצה מזה שאני בחר"פ כי הוא צריך ים ציוד עכשיו
הם בונים בדיוק תארגז כוננות הזה.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
רועי עשה טובה שחן מבריא קח תאוטו תאסוף כמה מפה וקפצו לת"א! |
עוד פעם אני ישאל
מה יש לחפש בתל אביב?!
בגעש סבבה!! :D |
|
|
| oDrori |
געש מרכז העולם.
קיצר פיפל, סורי שלא הגבתי פשוט המחשב השוטה שלי מצא לו זמן לא להתחבר לשומקום.
קיצוץ, אין מצב שבאים אליי מחר, אני צריך ללכת לחליבה. |
|
|
| oDrori |
נו מה נראה לכם שבתוך הסיר נקניקיות הזה אני אהיה הצ'וריסו?!?!?
קיצר אחימ"ש כולם מוזמנים אני אעיף את ההורים מהבית או אנעל אותם בפנים, בעזרת השם גם נשמע מוזיקה בווליום נורמלי...
תהיו בקשר
064 - 637609 |
|
|
| DjChook |
| לא הרגע אמרת שאתה צריך לחלוב את רועי ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עוד פעם אני ישאל
מה יש לחפש בתל אביב?!
בגעש סבבה!! :D |
ת"""א הכי רועשת בארץ !!!!!!
וגם לשם אני יכול להגיע :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
נו מה נראה לכם שבתוך הסיר נקניקיות הזה אני אהיה הצ'וריסו?!?!?
|
גם אתה מבריז מהפגישה?!?!?!!
יא קבב!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם אתה מבריז מהפגישה?!?!?!!
יא קבב!! |
I am so misunderstood...
התכוונתי שהפוסט שלפני זה היה בצחוק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
I am so misunderstood...
התכוונתי שהפוסט שלפני זה היה בצחוק |
אני יודע
פשוט זאת הייתה פעם הראשונה פה להשתמש במילה קבב
אומרים את זה ים פה.. קבל איזה קבב
וזה היה באווירת הנקניקיות והבשרים |
|
|
| MoSH_MaN |
באיזה שעה הפגישה?
כי יש לי ב6 עד 8 אימון ריצה אז תגידו לי....
EDIT:
טוב אני לא הולך
עדיין כואב לי סעמק.....
אני ילך לדבר עם המאמן
נראה לי אני פורש מריצה........במילא אני לא קרבי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
באיזה שעה הפגישה?
כי יש לי ב6 עד 8 אימון ריצה אז תגידו לי....
EDIT:
טוב אני לא הולך
עדיין כואב לי סעמק.....
אני ילך לדבר עם המאמן
נראה לי אני פורש מריצה........במילא אני לא קרבי |
הבנתי אתם רוצים את הפגישה ב 7 ככה... לא?
קיצר מורן רק דבר איתי מתי |
|
|
| Hell_Copter |
מורן יא סטלן
כנס לאיי סי קיו כבר!!! |
|
|
|
|