return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
פגישה !!!! יום ראשון !!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
ripcurl
quote:
Originally posted by luckystrike
ממממההההההה ???
אני לא מאמין מחלת הנקניקיות מה זה מדבק ?

אסף קבל ביטול דיברתי עם הבוס שלך אתה
לא עובד בראשון בסוף


הלוואי הייתי יכול לבטל
אני עובד בכפר סבא במשחק כדורסל
אני עושה מזכירות

וזה משחק חשוב אש

בכל מקרה, מתי אתם מתכוונים ללכת????????
מה תהיו שם רק שעה?!?!?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ורועי זכור מה אני אומר לך - נהיה שם אני אתה ועודד
ואולי עוד איזה שתיים במקרה הטוב
וגם זה אני לא מאמין ...
יא נקניקיות


יש לי רעיון
בוא נעשה סיבוב נאסוף את כל הנקניקיות האלה ונשים אותם על האש?!

ואל תשכח אני יזכיר לך את הבוקסות... זה עסק שלי!!!
ומה עם האין כניסה בחדר שלך? גם אותו יש מצב?

ואסף... נהיה שם כמה שעות טובות... אל תדאג
Sniper
סעעעממקקקקקק
אני בעיקרון עובד אבל אני ינסה להחליף לא יודע מה לעשות
בלאט!!!

אני ידבר עם אחי שאני לא יכול לעבוד משו כזהה
טוב ניראה

ומוש אחי באמת שאני לא יכול להבריז כי המחכנת שלי נהיתה מה זה נאצית לכאלה שמבריזים
Hell_Copter
וואי מורן על כל הנקניקים והנקניקיות שיש פה יהיה לנו הרבה מה לאכול!!
MoSH_MaN
ואללה דווקא חזק להביא נקניקיות
.....

אל תשכחו שאני בא איתכם
;)
Flotser
------> :p גם אני נקניקיה!
:nervous:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ואללה דווקא חזק להביא נקניקיות
.....

אל תשכחו שאני בא איתכם
;)


אתה גם נקניקיה... אבל בקושי יש עליך בשר... :p
Shahar
רועי עשה טובה שחן מבריא קח תאוטו תאסוף כמה מפה וקפצו לת"א!
DjChook
סתום
על הזין שלי
אני נוסע לשם

לעודד, לרותם, לאנשהו !

שלא ישגעו אותי שאני לא בא

ותחזירו לפורום את רון מגבעתיים, הוא סנג'ר טוב עם האוטו
:))))
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
סתום
על הזין שלי
אני נוסע לשם

לעודד, לרותם, לאנשהו !

שלא ישגעו אותי שאני לא בא

ותחזירו לפורום את רון מגבעתיים, הוא סנג'ר טוב עם האוטו
:))))


חן במפגש הבא קח אותי איתך :)

yahel222
מורנוש מותק
איזה מחזור של מגלן???

כמה זמן בצבא
לפני\אחרי סוף מסלול
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
מורנוש מותק
איזה מחזור של מגלן???

כמה זמן בצבא
לפני\אחרי סוף מסלול


יומיים ראשונים צוות וותיק שסיים מסלול לא מזמן
מעניין אם אני יאמן את חבר שלי מהקורס שם
זה הכי צחוקים ...


ויומיים אחרי רביעי-חמישי צוות ששנה וחודשיים נראה לי בצבא
לא סגור על זה ...

יש לך שם חברים ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement