|
פגישה !!!! יום ראשון !!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ממממההההההה ???
אני לא מאמין מחלת הנקניקיות מה זה מדבק ?
אסף קבל ביטול דיברתי עם הבוס שלך אתה
לא עובד בראשון בסוף |
הלוואי הייתי יכול לבטל
אני עובד בכפר סבא במשחק כדורסל
אני עושה מזכירות
וזה משחק חשוב אש
בכל מקרה, מתי אתם מתכוונים ללכת????????
מה תהיו שם רק שעה?!?!? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ורועי זכור מה אני אומר לך - נהיה שם אני אתה ועודד
ואולי עוד איזה שתיים במקרה הטוב
וגם זה אני לא מאמין ...
יא נקניקיות |
יש לי רעיון
בוא נעשה סיבוב נאסוף את כל הנקניקיות האלה ונשים אותם על האש?!
ואל תשכח אני יזכיר לך את הבוקסות... זה עסק שלי!!!
ומה עם האין כניסה בחדר שלך? גם אותו יש מצב?
ואסף... נהיה שם כמה שעות טובות... אל תדאג |
|
|
| Sniper |
סעעעממקקקקקק
אני בעיקרון עובד אבל אני ינסה להחליף לא יודע מה לעשות
בלאט!!!
אני ידבר עם אחי שאני לא יכול לעבוד משו כזהה
טוב ניראה
ומוש אחי באמת שאני לא יכול להבריז כי המחכנת שלי נהיתה מה זה נאצית לכאלה שמבריזים |
|
|
| Hell_Copter |
| וואי מורן על כל הנקניקים והנקניקיות שיש פה יהיה לנו הרבה מה לאכול!! |
|
|
| MoSH_MaN |
ואללה דווקא חזק להביא נקניקיות
.....
אל תשכחו שאני בא איתכם
;) |
|
|
| Flotser |
------> :p גם אני נקניקיה!
:nervous: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ואללה דווקא חזק להביא נקניקיות
.....
אל תשכחו שאני בא איתכם
;) |
אתה גם נקניקיה... אבל בקושי יש עליך בשר... :p |
|
|
| Shahar |
| רועי עשה טובה שחן מבריא קח תאוטו תאסוף כמה מפה וקפצו לת"א! |
|
|
| DjChook |
סתום
על הזין שלי
אני נוסע לשם
לעודד, לרותם, לאנשהו !
שלא ישגעו אותי שאני לא בא
ותחזירו לפורום את רון מגבעתיים, הוא סנג'ר טוב עם האוטו
:)))) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
סתום
על הזין שלי
אני נוסע לשם
לעודד, לרותם, לאנשהו !
שלא ישגעו אותי שאני לא בא
ותחזירו לפורום את רון מגבעתיים, הוא סנג'ר טוב עם האוטו
:)))) |
חן במפגש הבא קח אותי איתך :) |
|
|
| yahel222 |
מורנוש מותק
איזה מחזור של מגלן???
כמה זמן בצבא
לפני\אחרי סוף מסלול |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
מורנוש מותק
איזה מחזור של מגלן???
כמה זמן בצבא
לפני\אחרי סוף מסלול |
יומיים ראשונים צוות וותיק שסיים מסלול לא מזמן
מעניין אם אני יאמן את חבר שלי מהקורס שם
זה הכי צחוקים ...
ויומיים אחרי רביעי-חמישי צוות ששנה וחודשיים נראה לי בצבא
לא סגור על זה ...
יש לך שם חברים ? |
|
|
|
|