|
Troopa Of Tomorrow [MAYDAY 30-04-2003]
|
View this Thread in Original format
| mr.marcello |
Date: Wednesday April 30
Location: Westfalenhallen, Dortmund
Time: 18.00 - 10.00
Price: €43,00 (excl. fee)
Site: http://www.mayday.de
DJ´s :
* WestBam (Berlin)
* Paul van Dyk (Berlin)
* Takkyu Ishino (Tokyo)
* Chris Liebing (Frankfurt)
* Bad Boy Bill (Chicago)
* Jack de Marsaille (Marsaille)
* Ellen Allien (Berlin)
* Blank & Jones (Cologne)
* Dero (Buenos Aires)
* Moguai (R´hausen)
* Tobias Thomas (Cologne)
* Tomcraft (Munich)
* Koze (Hamburg)
* Gayle San (Singapore)
* Ghost (Antwerp)
* Taucher (Bischofsheim)
* Tillmann Uhrmacher (Frankfurt)
* Chrysler (Mexico City)
* Mark Spoon (Frankfurt)
* Michael Mayer (Cologne)
* Miss Yetti (Berlin)
* Superpitcher (Cologne)
* Housemeister (Berlin)
* Sebbo (Würzburg)
* Kiki (Berlin)
* Marc Tharam (Stuttgart)
* Lodown (Berlin)
LIVE :
* Members of Mayday (Universe)
* 2Raumwohnung (Berlin)
* Lexy & K.Paul ( Berlin)
* TokTok vs. Soffy O. (Berlin)
* Secret Cinema (Rotterdam)
* Nu NRG (Rome)
* Märtini Brös (Berlin)
* The Modernist (Cologne)
* Vanguard (Hannover)
* Chemical Reaction Food (Berlin)
* Paul Kalkbrenner (Berlin)
* Reinhard Voigt (Cologne)
* Autotune (Berlin) |
|
|
| jploveparade |
Ik heb 43 euro betaald
Members of Mayday, Hardy Hard, Miss Kittin, Lexy & K.Paul, Blank and Jones komen ook :) |
|
|
| mr.marcello |
Ja, ik had eerst op http://www.cts.de gekeken en daar stond 49,50 euro, maar ik zag net al dat het 43,00 was.
Tja, die namen komen eigenlijk ieder jaar..... |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ja, ik had eerst op http://www.cts.de gekeken en daar stond 49,50 euro, maar ik zag net al dat het 43,00 was.
Tja, die namen komen eigenlijk ieder jaar..... |
Je kan je kaartje in D kopen, dan krijg een print-out.
Of je wacht effe en koopt hem in Nederland, dan heb je zo'n mooi Mayday toegangsbewijs.
:) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Je kan je kaartje in D kopen, dan krijg een print-out.
Of je wacht effe en koopt hem in Nederland, dan heb je zo'n mooi Mayday toegangsbewijs.
:) |
In 2001 had ik 'm via i-net besteld en kreeg ik idd print-outs. Maar nu haal ik 'm, net als vorig jaar, bij Dance Drugstore in Arnhem en dan krijg ik inderdaad weer een mooi kaartje! :D |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben er waarschijnlijk ook bij. Nexus is de dag ervoor, dus dat hoef ik niet te missen. Het is vanaf Enschede 2 uur met de trein naar Dortmundt, dus dat doet het hem ook niet (heel misschien met de auto). No problemo dus. Ik had een voornemen om vaker in het buitenland te gaan feesten dit jaar, dus moet dit de eerste stap gaan worden.
Mayday is toch HET feest eigenlijk. Als ik steeds de beelden op tv zie, of sets ervan hoor krijg ik kippenvel. Wat een sfeer! Wat een namen!! Het lijkt me echt super om dit feest een keer bij te wonen. Ik heb wel de grote feesten afgezworen, maar dit wil ik wel een keer meemaken. Vooral Members of Mayday, Lexy K. & Paul, en Paul van Dijk.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Rinus |
Helaas geen Mayday voor mij, ik heb dit jaar toch voor Timewarp gekozen iets verder maar toch. De line-up is verschrikkelijkkkkk.
Ander punt. Hoe zit het met het drugsbeleid daar. Kan iemand mij daar iets over vertellen?? |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Rinus
Helaas geen Mayday voor mij, ik heb dit jaar toch voor Timewarp gekozen iets verder maar toch. De line-up is verschrikkelijkkkkk.
Ander punt. Hoe zit het met het drugsbeleid daar. Kan iemand mij daar iets over vertellen?? |
:conf:
jij was toch diegene die er zo van baalde dat er niks te eten was op awakenings??
ben nog nooit in duitsland geweest op een feest, maar het zal wel precies hetzelfde in nederland.. iedereen gebruikt het maar eigenlijk mag het niet.
heb wel gehoord dat ze veel verkeerscontroles houden in duitsland, en dan met name controleren op drugs. gepakt worden is dan geen pretje als ik de verhalen mag geloven.. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Misschien ook wel leuk dit jaar ja. Qontact op 3 locaties lijkt me ook nix meer an. En MayDay moet wel grappig zijn :p
Nog een beetje vroeg om sticky te maken dus ff maandje geduld ofzo :p |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Rinus
Helaas geen Mayday voor mij, ik heb dit jaar toch voor Timewarp gekozen iets verder maar toch. De line-up is verschrikkelijkkkkk.
Ander punt. Hoe zit het met het drugsbeleid daar. Kan iemand mij daar iets over vertellen?? |
Ik wacht eerst effe de volledige line up af van May Day. Als qontact dan te standaard is ga ik denk ik ook effe met de auto richting duitsland.
Maar Rinus, was de line-up van Timewarp dan? En waar is dat?
grtz,
TNG |
|
|
| Rinus |
| quote: | Originally posted by AlFerox
:conf:
jij was toch diegene die er zo van baalde dat er niks te eten was op awakenings??
|
Ja dat was ik, was wel een min puntje. |
|
|
| Rinus |
| quote: | Originally posted by tango
Ik wacht eerst effe de volledige line up af van May Day. Als qontact dan te standaard is ga ik denk ik ook effe met de auto richting duitsland.
Maar Rinus, was de line-up van Timewarp dan? En waar is dat?
grtz,
TNG |
Zal later misschien nog wel effe een apart threadje er over maken.
Time Warp 14
Location: Mannheim , Maimarkthalle (zon'n 550km vanaf rdam)
Datum: 05.04.2003
Beginn: 19.00 Uhr
Ende: 14.00 Uhr
Line-up: :eyespop:
Sven Väth
Richie Hawtin
Dave Clarke
Paul van Dyk
Turntablerocker
Underground Resistance presents Red Planet DJ Set
Chris Liebing
Adam Beyer
Umek
Speedy J live
The Advent live
Alter Ego live
Tok Tok vs. Soffy O live
Ricardo Villalobos
Timo Maas
DJ Koze
Mark Spoon
Marco Bailey
Legowelt live
Vanguard live
Toni Rios
D. Diggler
Tobi Neumann
Ata
Heiko M/S/O
DJ T
M.A.N.D.Y.
DJ Ramin
DJ Erg
See Base
Marc Bean
Leila Abu Er Rub
Dirk Schneider
DJ Meat
DJ Felipe
Kazu Kimura
G.Smith & J.Maygar
Enige nadeel heb de maandag erna gelijk tentames:whip: |
|
|
|
|