return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
TRANCE NATION med Ministry of Sound (pg. 2)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Som sagt... det ser ut som Fokused har ansträngt sig så pass att detta, Trance Nation, inte kommer krocka med Tiesto och Gielen

Läs mer här
http://www.fokused.net/newsletter/030210/newsletter.htm
s-case
Vad jag har hört så kommer även Trance nation festen att flyttas till ett annat datum, dock inte samma som Fokused valt som tur är.
Dessutom tillkommer ytterligare en stor trance-dj i lineupen. Men det är bara obekräftade rykten än så länge.
Ravesquad
quote:
Originally posted by s-case
Vad jag har hört så kommer även Trance nation festen att flyttas till ett annat datum, dock inte samma som Fokused valt som tur är.


Fattas bara:) varför e dom så hattiga allihop? Ja trodde att dom stora djsen måste bokas typ halvår i förväg, hur kan dom slänga in folk bara nån månad innan? Ja klagar inte:D tycker bara det verkar lite flummit..
Gaby
Ministry of Sound TRANCE NATION
Jättefest på Skärtorsdagen 17 april

För att inte krocka med en annan stor fest i Stockholm har
vi flyttat festen TRANCE NATION med Ministry of Sound till
Skärtorsdagen den 17 april. Festen kommer att hållas på
Münchenbryggeriet och vi är väldigt glada och stolta över
denna lineup på stora dansgolvet:

John "00" Fleming
Marco V
John Askew

Fler djs kommer att komma till och biljetterna släpps inom
några veckor. Mer info får du via detta nyhetsbrev samt på
vår hemsida.
zamson
det var inga dåliga tillskott måste jag säga. Marco V tilltalar mig mkt - diggar hans stil stenhårt..
lonne
Imponerande lineup. Nu gäller det bara att planera ekonomin. Ge mig
tips på ngn bra revisor =).
morakickers
skönt att de flyttade isär arrangemangen så inget krockar...

28 mars kommer tiesto! GRYMT!
17 april ska jag se marco v!!!
29 april blir det kryssen! vi har bokat in oss på 4 hytter... dte kommer bli sååå bra :D

kanske läge att förutom revisor fixa en rejäl semester några dagar - åtminstone efter kryssen :p

hoppas för övrigt att det tillkommer fler feta spelningar under våren förutom dessa... någon hört något?
Gaby
snack om Judge Jules i slutet på maj...
WhiteRussian
:eyes: :eyes: :) :eyes: :eyes:
Gaby
Golv 1
John Askew, UK
Marco V, NL
John "OO" Fleming, UK

Golv 2
Oliver Klein, UK
David Westerlund (Antiloop, Sthlm)
Johnny Boy (Monday Bar, Sthlm)
Warmup: Henrik Löwenhamn (Sthlm)

Golv 3
Live: Miika Kuisma (AR52, Helsingfors)
Airbase (Alphabet City, Göteborg)
Mats Wurnell (Effekt, Sthlm)

zamson
oliver klein ^^
Gaby
quote:
Originally posted by zamson
oliver klein ^^
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement