|
TRANCE NATION med Ministry of Sound (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| lonne |
| Jag är där. Fleming är min favorit, när det kommer till trance. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag har haft min biljett i evigheter känns det som... ska skrapa bort mossan bara sen e jag där också :) |
|
|
| P4z! |
| har också haft min biljett i evigheter känns det som :) |
|
|
| Kraith |
Jag kommer vara på kanarieöarna då. Ska bli skönt med lite solsken! :D
Någon som vet någon bra klubb i Playa Ingles? ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kraith
Jag kommer vara på kanarieöarna då. Ska bli skönt med lite solsken! :D
Någon som vet någon bra klubb i Playa Ingles? ;) | Du kommer inte att behöva leta för det kryllar av dom just där.. sen om det finns nån för just trance/techno har jag inte en aning om :) |
|
|
| Powell |
| tror ni det finns biljetter kvar till direktinsläpp ? (i dörrn :P) |
|
|
| dbl |
e i sthlm när det e :)
men tyvärr så har jag då beredskap vilket betyder att jag inte får lämna området :( |
|
|
| zamson |
| börjar bli populärt med dom där animationerna ;) |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by Powell
tror ni det finns biljetter kvar till direktinsläpp ? (i dörrn :P) |
ja dom sparar alltid ett visst antal för att säljas i dörren - kom tidigt så kommer du in |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by zamson
börjar bli populärt med dom där animationerna ;) |
va bara tvungen att testa när jag såg mind's idag...
tänkte först inte ha lagt ut den här, men eftersom siggen jag hade va nere så tänkte jag att jag kan ju lika väll göra en ny :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by zamson
ja dom sparar alltid ett visst antal för att säljas i dörren - kom tidigt så kommer du in |
Slipper stå ute i kylan ifall du har biljett... HATAR KÖ!!:whip: |
|
|
| zamson |
| hoppas d inte blir som när fokused hade på München senast... då fick vi som hade biljetter stå längre i kö än dom som inte hade..helt ofattbart! |
|
|
|
|