return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
TRANCE NATION med Ministry of Sound (pg. 3)
View this Thread in Original format
biznology
hmm, jag vill se tiesto, men jag kan inte se Marco och Flemming på USA. och TN är mer billig...hmm|
Sand Leaper
*blir enda mer frustrert over ikke å ha penger*
P4z!
AR52 Live! Kommer bli hur bra som helst!
Gaby
Ministry of Sound - TRANCE NATION
Skärtorsdagen 17 april

Nu är hela lineupen släppt för alla tre golv på Ministry of Sounds
releasefest för TRANCE NATION 2003 på Münchenbryggeriet 17 april.
Biljetterna släpptes på Pitch i måndags och har sålt otroligt bra trots att det är en och en halv månad kvar till festen!

Golv 1
John Askew, UK
Marco V, NL
John "OO" Fleming, UK
Warmup: Henrik Löwenhamn (Sthlm)

Golv 2
Oliver Klein, UK
David Westerlund (Antiloop, Sthlm)
Johnny Boy (Monday Bar, Sthlm)

Golv 3
Live: Miika Kuisma (AR52, Helsingfors)
Airbase (Alphabet City, Göteborg)
Mats Wurnell (Effekt, Sthlm)


Ministry of Sound - TRANCE NATION 2003
Münchenbryggeriet
Skärtorsdag 17 april 22-05
Ålder: 18+
Förköp: 250kr på Pitch, Gamla Brogatan 27 (08-22 56 40)
Entré denna kväll i dörren: 300kr
lonne
Enligt min mening känns denna fest betydligt softare än Tiesto & Gielen, men jag ska inte direkt klaga : ) Jag kommer självklart att gå på denna, hur många av er andra kommer gå dit ?
WhiteRussian
quote:
Originally posted by lonne
Enligt min mening känns denna fest betydligt softare än Tiesto & Gielen, men jag ska inte direkt klaga : ) Jag kommer självklart att gå på denna, hur många av er andra kommer gå dit ?


Du lär träffa mig som vanligt, suprise huh?
:p
lonne
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Du lär träffa mig som vanligt, suprise huh?
:p


Visste att jag kunde räkna med dig.;)
Gaby
MÜNCHENBRYGGERIET
SKÄRTORSDAG
17 APRIL 2003

MARCO V.
JOHN "00" FLEMING
JOHN ASKEW.
OLIVER KLEIN
AIRBASE.
MIIKA KUISMA/AR52 (LIVE)
MATS WURNELL.
DAVID/ANTILOOP
JOHNNY BOY.
HENRIK LÖWENHAMN

VIDEO: FETISH23
LJUS: LASERIMAGE

FÖRKÖP 250KR PÅ PITCH CONTROL. GAMLA BROGATAN 27. TEL: 08-22 56 40
ENTRÉ I DÖRREN: 300KR.

ÅLDER: 18+
ÖPPET: 22.00-05.00
AC.
Räkna med mig! Även om jag inte köpt biljett än, måste invänta mitt enorma studiebidrag på 950 : -
P4z!
biljetter är redan fixade för länge sen :)

Gaby
Det här blir ju spännande, kommer man lyckas uppnå lördagens magiska stämning? Klarar Stockholm det igen?
zamson
quote:
Originally posted by Gaby
Det här blir ju spännande, kommer man lyckas uppnå lördagens magiska stämning? Klarar Stockholm det igen?


behöver man svara på den här frågan??? :D

har fått eftersmak.. vill dit nu - dags att den här threaden kommer långt upp nu så många pallrar sig dit!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement