return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
TRANCE NATION med Ministry of Sound (pg. 6)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by zamson
hoppas d inte blir som när fokused hade på München senast... då fick vi som hade biljetter stå längre i kö än dom som inte hade..helt ofattbart!


va??? fan va skumt.. så ska det ju inte vara :/
Powell
quote:
Originally posted by dbl
va??? fan va skumt.. så ska det ju inte vara :/

jooo låter asbra :D

Edit: föresten, nån som ska palla sej dit själv förutom jag ? :p
zamson
nu är det inte lång tid tid kvar och jag har åkt på en dunderförkylning !!! :( några tips ???
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by zamson
nu är det inte lång tid tid kvar och jag har åkt på en dunderförkylning !!! :( några tips ???
Ät ordentligt, ät gärna vitamin tillskott, drick vatten, sov ordentligt, byt gärna säng kläder, håll bra hygien... :) Krya på dig fort ! :eyespop:
morakickers
quote:
Originally posted by Kraith
Jag kommer vara på kanarieöarna då. Ska bli skönt med lite solsken! :D

Någon som vet någon bra klubb i Playa Ingles? ;)


chic... ligger vid kasbahn. har varit där två år, chic första året feeeet trance, andra året prog house som faan. rankas högt lokalt, tydligen ngn koppling till ministry of sound eller ngn annan liknande.

du får stämpel för gratis inträde via sunkklubben nummer 1 malibu beach, spelar r'n'b... se till att förhandla dig till stämpel till chic och joy av inkastaren och få in dina happy hour drinkar, brukar jobba svenskar där i baren :D

bra tips (när vi var där iaf, sådant ändras ju!!):
malibu beach vid 23-24 för stämpel och drinkar
scandic eller viking så snart du kan efter malibu, där dansas det.. dj salva är ganska säker också, men se upp för grease och gyllene tider ibland om du inte är på ASBRA humör ;)
chic eller joy vid 02 tidigast (kolla upp så det inte blir tjafs om din stämpel för att ni är "för sena" eller ngt annat charterklubbaktigt hehe)

OBS! dansa inte för våldsamt fram till 02 då draget tidigast börjar på chic, då svettas du bort stämpeln... har jag hört :D :D :D
morakickers
ja just ja, jag har också biljett sedan tidernas begynnelse... de ligger där hemma och bara väntar
zamson
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ät ordentligt, ät gärna vitamin tillskott, drick vatten, sov ordentligt, byt gärna säng kläder, håll bra hygien... :) Krya på dig fort ! :eyespop:


tack steve...jag måste verkligen bli frisk i tid...annars blir d jobbigt på dansgolvet... hehe
zamson
jag börjar bli bättre :D :D :D börjar fundera på en sak dock.. tror ni vi kommer få ett schema som till fokused? skulle ju vara trevligt minst sagt
zamson
saxat från nya nyhetsbrevet
quote:
För att variera oss lite har vi denna gång plockat in helt nytt ljud mot vad vi
brukar. På ljussidan har vi plockat in en fet laser samt ett helt revolutionerande
videosystem, CATALYST från amerikanska High End. CATALYST har aldrig
använts på klubb någonsin tidigare i sverige, förmodligen för att det är
alldeles för dyrbart. Vi har dock fått låna systemet för att se var det går
för av Spectra Ljusuthyrning som äger de två exemplar som finns i sverige.
Du har kanske sett det användas på melodifestivalen på TV i sverige i år,
samt på finalen 2002 i Tallinn som var helt svenskproducerad.

http://www.highend.com/products/catalyst/catalyst.html



verkar ju hur fett som helst :D
Treo
Tjena, är det nån som har nåt tips på vad man kan göra i stockholm före och efter TN (nåt som inte kostar en massa pengar) ? jag och en kompis kommer dit på eftermiddagen nån gång, kan ju bli lite slött att vandra omkring på stan hela kvällen.. bra idéer mottages tacksamt :)
Blir det förresten nån TA meetup på TN ?
bara 3 dagar kvar nu! :D


-Treo-

zamson
d blir nog ingn meet-up men om jag känner igen nån så går jag fram o rycker den i armen :) one day left :D
morakickers
quote:
Originally posted by Treo
Tjena, är det nån som har nåt tips på vad man kan göra i stockholm före och efter TN (nåt som inte kostar en massa pengar) ? jag och en kompis kommer dit på eftermiddagen nån gång, kan ju bli lite slött att vandra omkring på stan hela kvällen.. bra idéer mottages tacksamt :)


vet inte om det är BRA idéer, men här kommer några förslag som funkat för mig i andra städer:

1) sitta i en park m bandspelare och lite dryck, bara titta på folk och lyssna på bra musik
2) om det är kallt och ni inte vill gå på "riktig" klubb före (dyrt) så finns det ett fik som bara spelar elektronisk musik (tror jag). jag har inte varit där, bara hört om det. de brukar sälja biljetter (till t ex tiesto) och har DJ's som spelar live dagligen:
http://www.svaj.com
3) efter TN vet jag inte, jag brukar satsa på att hitta ngt trevligt kompisgäng m tjejer för efterfest, bara chilla och prata om musiken som spelades (fast inte nu, har ju tjejen... )

lycka till!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement