|
TRANCE NATION med Ministry of Sound (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Treo |
japp om tre veckor smäller det igen :) fixade biljetter i lördags
-Treo- |
|
|
| mindshooter |
| fan detta vill man på, många bra DJs :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gaby
Det här blir ju spännande, kommer man lyckas uppnå lördagens magiska stämning? Klarar Stockholm det igen? | Vi är ju bra varma i kläderna nu så det borde vi ju kunna komma i närheten av :gsmile: Dessutom kommer iaf du och ja va där å de lyfter ju taket en del iaf ;) |
|
|
| Gaby |
Jobbigt att behöva hoppa mellan golven!! Såå bra djs spelar ju samtidigt!
Golv 1
John Askew, UK
Marco V, NL
John "OO" Fleming, UK
Warmup: Henrik Löwenhamn (Sthlm)
Golv 2
Oliver Klein, UK
David Westerlund (Antiloop, Sthlm)
Johnny Boy (Monday Bar, Sthlm)
Golv 3
Live: Miika Kuisma (AR52, Helsingfors)
Airbase (Alphabet City, Göteborg)
Mats Wurnell (Effekt, Sthlm)
Nån som har tiderna? |
|
|
| zamson |
| tiderna lär väl dyka upp nån vecka innan kanske... det är som Gaby säger fett jobbigt att hoppa mellan golven...viktigast för mig är iaf John "00", Marco V och Oliver Klein |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by zamson
tiderna lär väl dyka upp nån vecka innan kanske... det är som Gaby säger fett jobbigt att hoppa mellan golven...viktigast för mig är iaf John "00", Marco V och Oliver Klein |
John "00", Oliver K. och Johnny sen är jag superglad... och så är jag mycket nyfiken på Mats Wurnell som jag fortfarande inte hört.. |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by Gaby
John "00", Oliver K. och Johnny sen är jag superglad... och så är jag mycket nyfiken på Mats Wurnell som jag fortfarande inte hört.. |
du diggar inte Marco eller? :)
Har två låtar i min playlist just nu... Marco V - C:\del*.mp3 och Coldplay - Clocks (Marco V Remix) *digga* |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by zamson
du diggar inte Marco eller? :)
Har två låtar i min playlist just nu... Marco V - C:\del*.mp3 och Coldplay - Clocks (Marco V Remix) *digga* |
Marco V är bra men ingen favvo direkt... fast jag har ju bara sett honom en gång tidigare så... |
|
|
| Gaby |
| ok nu ska man nog vila upp sig lite... spara sig till den här festen helt enkelt... |
|
|
| zamson |
vilka har biljett??? kom igen fett event ju!
diggar München Bryggeriet också! skön lokal! |
|
|
|
|