return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
TRANCE NATION med Ministry of Sound (pg. 8)
View this Thread in Original format
dbl
men då.. inte rättvist.. villlllle också va där och daaannssaaa :( *snyft*
mindshooter
förväntar mig en fet jävla party report
x-dream
quote:
Originally posted by mindshooter
förväntar mig en fet jävla party report


Vem gör inte detta...Marco V måste ju vart :crazy: :crazy: :crazy:
Sand Leaper
Gi oss rapport nuh!:D
lonne
Japp, då har man kommit på benen igen då. Gårdagen var riktigt fet ! Jag gillar münchenbryggeriet mer och mer för varje gång jag är där. Jäkligt bra ide, att JOOF & Marco-V lirade på långsidan av lokalen istället för längst ner på kortsidan:). Grymt ljud och ljus, defintivt världsklass. Allt var ovanligt påkostad och mkt snyggare gjort en det brukar vara där, verkligen genomtänkt. Jag kom dit vid 00:30, så att jag skulle hinna njuta av JOOF`s set ( en solklar favorit ) Han lirade jäkligt bra och varierat som vanligt. Han inledde med beaty never fades och fortsatte lira ett par proghouse låtar, för att senare öka tempot. Jag gillade att han som vanligt blandade gammalt o nytt. Träffade på Viktor aka Whiterussan som vanligt. Några andra ansikten bla Gaby. Jag är Joel och Andreas kompis, om du är osäker på vem jag är ? Inne på dansgolvet mötte jag Steve och Nordlight med fru. Trevligt att träffas, även om jag inte hörde ett smack av vad du försökte säga Steve :tongue2. Det var ett jävla drag på alla som var där. Röjde loss ordenligt med Steve och Nordlight som befann sig nära mig. Blev sjukt svettig, men det var det värt. Marco V, klev på vid 03:00 och lirade alltså efter JOOF, vilket var felaktig info från mailet jag fått. Han började stenhårt på direkten och öste på med skön tech-trance. Jag hann inte se hela hans set, eftersom jag var där med en tjej som sa att hon ville gå när kl var 04:20....så vad gör man... :rolleyes: Det var iaf en otroligt bra kväll, faktiskt den fetaste fest jag varit på i Sverige. Grymt bra stämning, samt att JOOF var det bästa jag hört. Ser fram mot nästa fest som kommer annordnas. Nu lämnar jag över pennan..
WhiteRussian
Vad är det för fel på alla packade djur i det här landet? Stapplar runt på dansgolvet och har ingen aning om var dem är någonstans.
Alkohol måste vara den dåligaste partydrogen av alla, fyfan vad folk betedde sig som svin.

Det värsta var juh att det var folk en bra bit över 20 som betedde sig dåligast.

16 årsgräns på Midway ser jag nästan som något bra nu, ingen alkohol försäljning!

Grym musik, bäst i Sverige hittils. Men alldeles för många fyllesvennar.

Mer knark mindre alkohol, tack.
zamson
mer knark? osmakligt sagt
Mirv0
Håller med endel som verkar vara där mest för att supa som har råkat famlat dit medans dom flesta har gått dit för att dansa och ha kul i stället för att råsupa

Helt klart en kanon fest i överigt
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Vad är det för fel på alla packade djur i det här landet? Stapplar runt på dansgolvet och har ingen aning om var dem är någonstans.
Alkohol måste vara den dåligaste partydrogen av alla, fyfan vad folk betedde sig som svin.

Det värsta var juh att det var folk en bra bit över 20 som betedde sig dåligast.

16 årsgräns på Midway ser jag nästan som något bra nu, ingen alkohol försäljning!

Grym musik, bäst i Sverige hittils. Men alldeles för många fyllesvennar.

Mer knark mindre alkohol, tack.



Hmm man får hoppas du inte menar mig allt för mycke .... :conf:

För jagvar allt för full ett tag fast jag inte druckit allt för mycke, har lagt av med sprit men funderar på att lägga av helt med vad alkohol heter.

Dock kan jag meddela att jag dansade så inåt helvete.... bla. konstant genom hela Marco Vs set... fan vilketsjukt drag de va...
På slutet stog han och hans promotor/manager/medhjälpare å skratta av lycka typ för det var sånt bra gensvar från publiken...

Det var kul att träffa alla TAs i vanlig ordning... mycket trevligt att steppa med herr och fru Nordlight :) hoppas man får chans till det snart igen...

Orkar inte skriva så mycke mer nu men jag instämmer fullkomligt med lonne...

"micket bla" som kineserna säger :gsmile:

Och du lonne.... tycker du gjorde rätt som smet hem medden där tjejen :)
NordLight
Yo!

Fan vilken bra fest. Musikmässigt var det nog det bästa jag varit på i Sverige. Fleming var helt suverän, men även John Askew's set var bra. Båda körde orginellt och energyfyllt.
Ja Steve...hur mår man idag da? ;) No more comments :D .
Min bästa vän var djävligt packad han med...jag tror han trillade 10 gånger minst. Men kul hade vi allt!

Kul att träffa några nya ansikten - Lonne & P4z!

Greetz
NordLight

WhiteRussian
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hmm man får hoppas du inte menar mig allt för mycke .... :conf:


Nädå, såg en hel del mycket värre fyllepack där, men det e klart, första gången jag träffade dig hade jag inte en aning om vad du snackade om, ;)

Men du e en schysst prick ändå Steve, ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Nädå, såg en hel del mycket värre fyllepack där, men det e klart, första gången jag träffade dig hade jag inte en aning om vad du snackade om, ;)

Men du e en schysst prick ändå Steve, ;)



*puhhhh andas ut* ha ha ....
Hörde inte riktigt vad du sa heller... men med tinnitusen så blir allt en gröt när musiken är så hög...

Ja du happens men jag fick ur skiten rätt snabbt och kunde njuta av den mesta tiden ändå
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement