|
TRANCE NATION med Ministry of Sound (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dj P.A! |
| Någon som vet hur tiderna ser ut? Skulle vilja veta när John 00 Fleming Resp Marco V spelar. |
|
|
| zamson |
| monday bar har inte gett ut några tider.. mkt irriterande..man vill ju inte missa klein på housegolvet.. för man lär ju hänga mest på maingolvet |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by zamson
monday bar har inte gett ut några tider.. mkt irriterande..man vill ju inte missa klein på housegolvet.. för man lär ju hänga mest på maingolvet |
Jo de e ju lite dumt med tanke på att dom dessutom aldrig brukar presentera vilken DJ som går upp å lirar... Jag vet inte hur alla ser ut så de e knas... |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jo de e ju lite dumt med tanke på att dom dessutom aldrig brukar presentera vilken DJ som går upp å lirar... Jag vet inte hur alla ser ut så de e knas... | mm d e sant...får hoppas att d e som på fokused där stod det ju på skärmarna vem som lira :P även om man inte kunde ta fel på tis o gielen.. |
|
|
| Treo |
| quote: | Originally posted by morakickers
vet inte om det är BRA idéer, men här kommer några förslag som funkat för mig i andra städer:
1) sitta i en park m bandspelare och lite dryck, bara titta på folk och lyssna på bra musik
2) om det är kallt och ni inte vill gå på "riktig" klubb före (dyrt) så finns det ett fik som bara spelar elektronisk musik (tror jag). jag har inte varit där, bara hört om det. de brukar sälja biljetter (till t ex tiesto) och har DJ's som spelar live dagligen:
http://www.svaj.com
3) efter TN vet jag inte, jag brukar satsa på att hitta ngt trevligt kompisgäng m tjejer för efterfest, bara chilla och prata om musiken som spelades (fast inte nu, har ju tjejen... )
lycka till! |
Tackar! :) Svaj låter ju som en bra idé, vi får se vart vi hamnar.. annars får man väl sitta på trappan till münchen o ha förfest :tongue2
-Treo- |
|
|
| zamson |
YEAH BABY!!
"Så var det bara en dag kvar till festen. Vi vill bara berätta att över
1000 biljetter är sålda (vi har faktiskt inte tryckt upp fler!) och de tar
snart slut. Pitch Control på Gamla Brogatan där du kan köpa dem
har öppet till kl 19 på skärtorsdagen, men det kanske är bäst att
slå en signal först för att kolla om det finns några kvar. Tel: 08-22 56 40
Annars är det nog bäst att komma så tidigt som möjligt för att undvika
onödigt köande. Münchenbryggeriet tar max 1500 gäster.
Så här ser speltiderna ut:
DJs
Golv 1 - TRANCE
22.00-23.00 Henrik Löwenhamn (warmup)
23.00-01.00 John Askew
01.00-03.00 Marco V
03.00-05.00 John "OO" Fleming
Golv 2 - HOUSE
00.00-02.30 Oliver Klein
02.30-05.00 David/Antiloop & Johnny Boy
Golv 3 - HOUSE
23.00-01.00 Mats Wurnell
01.00-02.00 Miika Kuisma/AR52 (Live)
02.00-05.00 Airbase
Vi ses! :) "
vi ses på dansgolvet :D
Det blir en timme askew, en timme klein sen fullängdare på marco v o "00" :D |
|
|
| OracaZ |
| tycker J00F fick den sämsta tiden o spela :( när han borde haft bästa *slå på monday bar m.m.* :whip: jag åker dit så jag är där runt 01:00...ses där.... |
|
|
| WhiteRussian |
Hrm, Marco V kör juh hårdare än J00F, skumt att han inte lirar sist..jaja, kan juh vara så att han krävde att få mitten tiden.
Jag är där när Askew börjar lira, nu ska jag sova några timmar så jag är laddad inför kvällen.
Det här kommer bli grymt, tror fan att det kommer slå Tiesto och Gielen ändå, :eyes: |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Det här kommer bli grymt, tror fan att det kommer slå Tiesto och Gielen ändå, :eyes: |
med den inställningen så komemr det göra det :D jag e fan mer på denna gång än fokused..ska festa loss lite mer ikväll :) |
|
|
| lonne |
Ja, nu är jag laddad ! Kanon väder, whitelabel euphoria
vol 2 i bakgrunden och ett gäng danssugna polare gör nog detta
till en toppenkväll.
Vi ses där..... |
|
|
| -=Kotten=- |
| GRYMT jävla sjysst fest alltså... :gsmile: |
|
|
|
|