|
אני הולך להופיע בטלויזיה!
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
חברה
יום שלישי
ה-4.2
אני מופיע בתכנית
EXIT
בערוץ 10
אני יהיה התקליטן שברקע ויראיינו אותי פעמיים תוך כדי התוכנית
צריך לתת להם סט של שעתיים
:)
Wish me luck! :)
EDIT
כמעט שכחתי
כל הקרדיט לרומן שהפנה אותי לשם
:) |
|
|
| Flotser |
וווואאאאאאאאאיייייייייייייייייייייי
גדול אחי, בהצלחה!!!!!!!!!
ואתם אומרים לי שאפשר לראות בערוץ הזה רק את החוליה החלשה :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חברה
יום שלישי
ה-4.2
אני מופיע בתכנית
EXIT
בערוץ 10
אני יהיה התקליטן שברקע ויראיינו אותי פעמיים תוך כדי התוכנית
צריך לתת להם סט של שעתיים
:)
Wish me luck! :) |
אחי בהצלחההההההההה תזכיר לי להקליט ולעשות ריפ לדיוידי!
:D |
|
|
| Vortex_SA |
| הם הקליטו גם בדום משהו אז אני אולי יופיע שם מתישהו כי הוא צילם אותי ככה כמה שניות, אבל בדיוק בקטע שלא היתה מוזיקה אז אני בטח ייראה דיי אידיוט כזה לא רוקד :) |
|
|
| DjChook |
ואלה אחי שיהיה במזל טוב
תזכיר לנו יום לפני או משהו !
בהצלחה ! |
|
|
| Scorchio |
יאללה תודה לכולכם
ביקשו ממני להכין טראקליסט
רוצים מוזיקת רקע קצבית אז נלך על פרוגרסיב האוס... |
|
|
| TranceGiant |
Dir Balak if you sell your soul by playing commercial bull!
Hehe, show em what tranceaddiction and house music is all about! Tell em who Sasha an Co are, Good Luck :D
Try to record and upload, wanna see it too! |
|
|
| Scorchio |
איזה מסחרי עדי
אני הולך לשים האוס
מעין הכלאה של שני הסטים האחרונים שלי
טראקליטס כבר מוכן
אבל אני לא יפרסם כי אז כל אחד ייתן תגובות ואין לי כוח לזה
אבל תסמכו עליי שיהיה טוב
:) |
|
|
| Rising |
בהצלחה אח שלי!! :) :) :)
אני מקווה שתוכל להתמודד עם הלחץ הפסיכולוגי שם :D |
|
|
| elad11 |
!!בהצלחה
ובאמת תזכיר לנו יום לפני.. |
|
|
| Scorchio |
חחחחח אני יזכיר לכם אחים
אורן הראה לי תמונה של ההיא שמופיעה בתוכנית
היא פצצת עולם יא אללה |
|
|
| Q-PiXeL |
מישהו עוד רוצה שאני יסדר לו הופעה בטלוויזיה? :D
http://www.10.tv/exit/dj.asp
אני לא מאמין שיש כל כך הרבה דיג'יאים בישראל שיש כזה ביקוש אז זה בטוח לא בעיה להתקבל...
חבל שאין לי נסיון :sadgreen:
אקיצר בהצלחה צח!
אני יקליט כי כנראה אני לא יספיק לחזור הביתה... |
|
|
|
|