|
תנוחות או לא להיות (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| מריבות פורום זה אחד הדברים המצחיקים :p |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Flotser
מריבות פורום זה אחד הדברים המצחיקים :p |
רגע רגע רגע
אתה מנסה לרמוז שרבים פה?!
חחחח
אני חושבת שצריך כבר לסגור את הטרד הזה
חאלס נמאס! |
|
|
| Gil Shwarts |
אכן צריך לסגור את הטרד הזה, אין לו שום טעם.
ואלונה, אם את קוראת את זה (ואני יודע שאת קוראת את זה), איש חכם אמר:
כשההורמונים משתוללים, עושים מקלחת קרה.
ואם לא הבנת,
פעם הבאה שתרצי לפתוח טרד כזה, קפצי למקלחת קרה לכמה דקות ותחשבי אם זה באמת כדאי :)
נ.ב
כל מה שנכתב לעיל הינו לצורך בידור ואינו מהווה איום או ירידה על אף אחד מהנוכחים.
כל הזכויות שמורות לנתב"ג בע"מ שש בש. |
|
|
| Shahar |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גיל יא מאלף |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תגיד לי מה אתה הדובר שלה? |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
טוב כאחד שהסתכל מהצד, אני חושב שיש כאן יותר מדי תשומת לב, בשיא הכנות ובלי לפגוע באף אחד
יופי אז אמרו כמה דברים, אף אחד לא חייב לקחת ללב שום דבר,
ורועי, סבבה לך שאתה ה"דובר" שלה וכו'
אבל אתה לא צריך לנסות ולשכנע אותה לחזור
אם היא לא רוצה לחזור שלא תחזור
|
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אלונה שימי זין על מי שנפגעת ממנו
כי כל השאר פה אחלה איתך
ותחזרי!!!!!!!!!!! |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אלונה שימי זיין כולה אינטרנט
אל תשימי לב ליציאות של אנשים |
*AGREE*
טוב עם כל הדברים האלה אני מסכים במאה אחוז
:)
יש פה כמה אנשים חכמים
לגבי :
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
ואם לא הבנת,
פעם הבאה שתרצי לפתוח טרד כזה, קפצי למקלחת קרה לכמה דקות ותחשבי אם זה באמת כדאי :)
|
מה כולם משחקים אותה על הט'רד הזה ?
אחלה הט'רד - וגיל גם אתה כתבת פה ... מה הסיפור ?
רעיון טוב לט'רד ואני לא רואה בעייה ... פתאום כולם
נהיים חינוכיים - לכו לראות "בלי סודות" כאילו מה הקטע ?!
לא משנה - קיצר אחלה ט'רד ואם אני לא טועה איפשהוא אני אמרתי
שצריך לפתוח אחד כזה
:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by luckystrike
*AGREE*
טוב עם כל הדברים האלה אני מסכים במאה אחוז
:)
יש פה כמה אנשים חכמים
לגבי :
מה כולם משחקים אותה על הט'רד הזה ?
אחלה הט'רד - וגיל גם אתה כתבת פה ... מה הסיפור ?
רעיון טוב לט'רד ואני לא רואה בעייה ... פתאום כולם
נהיים חינוכיים - לכו לראות "בלי סודות" כאילו מה הקטע ?!
לא משנה - קיצר אחלה ט'רד ואם אני לא טועה איפשהוא אני אמרתי
שצריך לפתוח אחד כזה
:) |
אז אם מישהו פותח טרד כזה , הוא לא צריך לבוא בטענות על התגובות
ואני לא מדבר ספציפית על אלונה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Shahar
אז אם מישהו פותח טרד כזה , הוא לא צריך לבוא בטענות על התגובות
ואני לא מדבר ספציפית על אלונה |
איפה היא באה פה בטענות ?
אלוהים יודע איך כולם חזרו פה בתשובה פתאום
...
לא משנה באמת לא צריך פה יותר תגובות
תודה ולהתראות
שיהיה חמאת בוטנים לכולם ...
*CLOSED*
EDIT : נפתח עקב רצונה של אלונה להגיב ... :)
*OPENED* |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שיהיה חמאת בוטנים לכולם ...
|
בלי ריבה ?! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by coby
בלי ריבה ?! |
גם ככה אף פעם לא הבנתי את המושג הזה ...
נראה לי סתם מגעיל ...
למרות שחמאת בוטנים זה בסט !
אני יכול לגמור ככה כמה קופסאות עם כפית אפילו
בלי לחם ...
יו איך בא לי עכשיו ... |
|
|
| Tarantula |
יאלללהההההההה איתכם... אנשים!@$## מה עובר עליכם?!!@#
בן אדם עוזב לכמה ימים צריכים לעשות מזה דרמות?!@#$
כאילו, בסדר היו כמה התבטויות לא במקום, אבל אני לא
לוקחת את זה יותר מידי ברצינות, נאמר אז נאמר.. ומי שפגע בי יודע
אם חלק מכם היה קצת פחות ילדותי בנוגע לטראד הזה..
אז אולי הוא היה קצת אחרת ולא היה צורך לסגור אותו
הבעיה היא לא בטראד אלא בתגובות של אנשים... תראו למה הפכתם אותו..
כאילו, סך הכל תנוחות, לעזאזל, תנוחות!@$
אפשר לחשוב...
וגיל מה קשור להורמונים משתוללים?אז הם משתוללים קצת, אצל כולם הם משתוללים, אז מה אסור לדבר על דברים כאלה?
קיצר.. מפריע לכם, בחיים אני לא אפתח יותר דברים כאלה
נהיה כולנו מרובעים, וכשנשמע את המילה סקס נשתגעעעע...
ורועי מותק.. אני מבינה שבאת לתמוך בי או לא יודעת מה, אבל באמת שאני לא צריכה דוברים...
תראה מה קרה בגלל זה...
אני כשיש לי משהו להגיד אני אומרת..
תודה על ההקשבה:toothless
ביי ביי |
|
|
| MoSH_MaN |
| טוב יאללה לפזר את ההפגנה |
|
|
|
|