return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
תנוחות או לא להיות (pg. 9)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
אכן המון תשומת לב

של היצר הגברי

אבל היא אוהבת את זה

אני אישית לא מבין את הקטע הזה
warpedd_
עזוב נראה לי זה בגלל היציאה של דותן

אלונה שימי זיין כולה אינטרנט

אל תשימי לב ליציאות של אנשים
TranceGiant
its the same in every forum i guess. When a girl entered the german one the place went nuts, with 10 threads dedicated to her. When she was posting a pic and seeked attention she complained about compliments she got (she thought they were too "direct" lol) and finally i told her to " off"!
the whole forum jumped on me and she left
ever since no girl has entered
:stongue: :stongue:

but alona is definitely not such a girl and some of the comments were way "mitahat lahagura". You should lightn up ;)
MoSH_MaN
נו בסדר
אבל עדיין זה לא מצדיק שזה יהיה אותו דבר בפורום הזה

אבל סבבי איך שבא לכם
:D
Shahar
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אכן המון תשומת לב

של היצר הגברי

אבל היא אוהבת את זה

אני אישית לא מבין את הקטע הזה


אני איתך !!!!!
בכל מילה!!!!

(אף אחד לא לקחת אישי.....)
clubber@work
quote:
Originally posted by TranceGiant
:eyes: :eyes: :eyes:
eyze drama!

כן אהה
"ובפרק הבא של הטלנובלה:תנוחות או לא להיות..."

בתכלס באמת היו קטעים לא יפים
ולמרות שזה טרד לא הכי תרבותי (למרות שנראה לי שזה קשור לטרד אחר בכלל)
עדיין - קצת טקט
חוץ מזה סה"כ אינטרנט
מילא באחת הפגישות היה קטע מסריח אבל ככה?

ולא פלא שיש הרבה תשומת לב
פורום של 80 בנים
ו-2 בנות :)
נניח אפילו שחצי הומואים ..
עדיין!
קיצר המלצה רוצים לראות בנות יפות - סעו לאחוזה ברעננה - שיאים!
רוצים לנסות תנוחות מיוחדות - תמצאו חברה נימפומנית או סתם הרפתקנית
רוצים להזדיין ואין - רק לא לתל-ברוך שם כולם קוקסינלים!


נ.ב - הבהרה
אין לי שום דבר נגד נימפומניות ל-ה-פ-ך!
אין לי שום דבר נגד קוקסינלים חוץ מזה שהם בנים עם תסביך
ושהם מתלבשים כמו בנות למרות שהם לא
ושהם הומואים שמתכחשים לעצמם
ושזה לא חוקי!!!!!!!1
הציללללללללוווווווווווווו
Trance man
quote:
Originally posted by clubber@work
אין לי שום דבר נגד קוקסינלים חוץ מזה שהם בנים עם תסביך
ושהם מתלבשים כמו בנות למרות שהם לא
ושהם הומואים שמתכחשים לעצמם
ושזה לא חוקי!!!!!!!1
הציללללללללוווווווווווווו


אתה רוצה לספר לנו משהו אח שלו..?:cool:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by clubber@work
כן אהה
"ובפרק הבא של הטלנובלה:תנוחות או לא להיות..."

בתכלס באמת היו קטעים לא יפים
ולמרות שזה טרד לא הכי תרבותי (למרות שנראה לי שזה קשור לטרד אחר בכלל)
עדיין - קצת טקט
חוץ מזה סה"כ אינטרנט
מילא באחת הפגישות היה קטע מסריח אבל ככה?

ולא פלא שיש הרבה תשומת לב
פורום של 80 בנים
ו-2 בנות :)
נניח אפילו שחצי הומואים ..
עדיין!
קיצר המלצה רוצים לראות בנות יפות - סעו לאחוזה ברעננה - שיאים!
רוצים לנסות תנוחות מיוחדות - תמצאו חברה נימפומנית או סתם הרפתקנית
רוצים להזדיין ואין - רק לא לתל-ברוך שם כולם קוקסינלים!


נ.ב - הבהרה
אין לי שום דבר נגד נימפומניות ל-ה-פ-ך!
אין לי שום דבר נגד קוקסינלים חוץ מזה שהם בנים עם תסביך
ושהם מתלבשים כמו בנות למרות שהם לא
ושהם הומואים שמתכחשים לעצמם
ושזה לא חוקי!!!!!!!1
הציללללללללוווווווווווווו



פייי מה נסגר איתך בחור? :)
פתאום כולם מנסים להיות פוליטיקלי קורקט :)
Shahar
טוב אממ..
נראה לי שדי זיינו תשכל
עם הקטע הזה
לא מתאים פה שום התחננויות
ושום ליקוקים
ושום דבר בסגנון
אלונה, אם מישהו פגע בך
אז אני מביא לך סליחה בשמו

אל תתחילו להצטער להתחנן וכו..
תעשי חושבים ותחליטי מה נסגר

נגמר?
Flotser
מה????

למה תמיד אני מפספס את כל הדברים המענינים :)
?

DjChook
שחר יא מסטול אתה רושם בלי ליקוקים אבל

"אני לוקח את האשמה בשמו"

פייייייי מי ישמע יא מוזרים

אבל טרד שיאאא המצחיק תכלס

לא הבנתי רק מה נסגר עם צח ?
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
שחר יא מסטול אתה רושם בלי ליקוקים אבל

"אני לוקח את האשמה בשמו"


חן בחיית רברבאק תן לסגור תזין הזה
נמאס לי שכל אחד פה משפיל את עצמו
יאללה הבאתי לה סליחה כדי שתגמור תקטע ותחליט מה בראש שלה לעשות אם עצמה
ונגמר

quote:
Originally posted by Flotser
מה????

למה תמיד אני מפספס את כל הדברים המענינים :)
?


לא פספסת שום דבר מעניין.. להפך יש פה כמה שהשפילו תצמם
;]
תקרא עמוד אחורה ותגיב בלב
;]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Privacy Statement