|
תנוחות או לא להיות (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אכן המון תשומת לב
של היצר הגברי
אבל היא אוהבת את זה
אני אישית לא מבין את הקטע הזה |
|
|
| warpedd_ |
עזוב נראה לי זה בגלל היציאה של דותן
אלונה שימי זיין כולה אינטרנט
אל תשימי לב ליציאות של אנשים |
|
|
| TranceGiant |
its the same in every forum i guess. When a girl entered the german one the place went nuts, with 10 threads dedicated to her. When she was posting a pic and seeked attention she complained about compliments she got (she thought they were too "direct" lol) and finally i told her to " off"!
the whole forum jumped on me and she left
ever since no girl has entered
:stongue: :stongue:
but alona is definitely not such a girl and some of the comments were way "mitahat lahagura". You should lightn up ;) |
|
|
| MoSH_MaN |
נו בסדר
אבל עדיין זה לא מצדיק שזה יהיה אותו דבר בפורום הזה
אבל סבבי איך שבא לכם
:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אכן המון תשומת לב
של היצר הגברי
אבל היא אוהבת את זה
אני אישית לא מבין את הקטע הזה |
אני איתך !!!!!
בכל מילה!!!!
(אף אחד לא לקחת אישי.....) |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
:eyes: :eyes: :eyes:
eyze drama! |
כן אהה
"ובפרק הבא של הטלנובלה:תנוחות או לא להיות..."
בתכלס באמת היו קטעים לא יפים
ולמרות שזה טרד לא הכי תרבותי (למרות שנראה לי שזה קשור לטרד אחר בכלל)
עדיין - קצת טקט
חוץ מזה סה"כ אינטרנט
מילא באחת הפגישות היה קטע מסריח אבל ככה?
ולא פלא שיש הרבה תשומת לב
פורום של 80 בנים
ו-2 בנות :)
נניח אפילו שחצי הומואים ..
עדיין!
קיצר המלצה רוצים לראות בנות יפות - סעו לאחוזה ברעננה - שיאים!
רוצים לנסות תנוחות מיוחדות - תמצאו חברה נימפומנית או סתם הרפתקנית
רוצים להזדיין ואין - רק לא לתל-ברוך שם כולם קוקסינלים!
נ.ב - הבהרה
אין לי שום דבר נגד נימפומניות ל-ה-פ-ך!
אין לי שום דבר נגד קוקסינלים חוץ מזה שהם בנים עם תסביך
ושהם מתלבשים כמו בנות למרות שהם לא
ושהם הומואים שמתכחשים לעצמם
ושזה לא חוקי!!!!!!!1
הציללללללללוווווווווווווו |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by clubber@work
אין לי שום דבר נגד קוקסינלים חוץ מזה שהם בנים עם תסביך
ושהם מתלבשים כמו בנות למרות שהם לא
ושהם הומואים שמתכחשים לעצמם
ושזה לא חוקי!!!!!!!1
הציללללללללוווווווווווווו |
אתה רוצה לספר לנו משהו אח שלו..?:cool: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by clubber@work
כן אהה
"ובפרק הבא של הטלנובלה:תנוחות או לא להיות..."
בתכלס באמת היו קטעים לא יפים
ולמרות שזה טרד לא הכי תרבותי (למרות שנראה לי שזה קשור לטרד אחר בכלל)
עדיין - קצת טקט
חוץ מזה סה"כ אינטרנט
מילא באחת הפגישות היה קטע מסריח אבל ככה?
ולא פלא שיש הרבה תשומת לב
פורום של 80 בנים
ו-2 בנות :)
נניח אפילו שחצי הומואים ..
עדיין!
קיצר המלצה רוצים לראות בנות יפות - סעו לאחוזה ברעננה - שיאים!
רוצים לנסות תנוחות מיוחדות - תמצאו חברה נימפומנית או סתם הרפתקנית
רוצים להזדיין ואין - רק לא לתל-ברוך שם כולם קוקסינלים!
נ.ב - הבהרה
אין לי שום דבר נגד נימפומניות ל-ה-פ-ך!
אין לי שום דבר נגד קוקסינלים חוץ מזה שהם בנים עם תסביך
ושהם מתלבשים כמו בנות למרות שהם לא
ושהם הומואים שמתכחשים לעצמם
ושזה לא חוקי!!!!!!!1
הציללללללללוווווווווווווו |
פייי מה נסגר איתך בחור? :)
פתאום כולם מנסים להיות פוליטיקלי קורקט :) |
|
|
| Shahar |
טוב אממ..
נראה לי שדי זיינו תשכל
עם הקטע הזה
לא מתאים פה שום התחננויות
ושום ליקוקים
ושום דבר בסגנון
אלונה, אם מישהו פגע בך
אז אני מביא לך סליחה בשמו
אל תתחילו להצטער להתחנן וכו..
תעשי חושבים ותחליטי מה נסגר
נגמר? |
|
|
| Flotser |
מה????
למה תמיד אני מפספס את כל הדברים המענינים :)
? |
|
|
| DjChook |
שחר יא מסטול אתה רושם בלי ליקוקים אבל
"אני לוקח את האשמה בשמו"
פייייייי מי ישמע יא מוזרים
אבל טרד שיאאא המצחיק תכלס
לא הבנתי רק מה נסגר עם צח ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר יא מסטול אתה רושם בלי ליקוקים אבל
"אני לוקח את האשמה בשמו"
|
חן בחיית רברבאק תן לסגור תזין הזה
נמאס לי שכל אחד פה משפיל את עצמו
יאללה הבאתי לה סליחה כדי שתגמור תקטע ותחליט מה בראש שלה לעשות אם עצמה
ונגמר
| quote: | Originally posted by Flotser
מה????
למה תמיד אני מפספס את כל הדברים המענינים :)
? |
לא פספסת שום דבר מעניין.. להפך יש פה כמה שהשפילו תצמם
;]
תקרא עמוד אחורה ותגיב בלב
;] |
|
|
|
|