|
תנוחות או לא להיות (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
כוס אחתק אני לא מאמין אבל אני יוצא עם האוטו לסופר
לקנות חמאת בוטנים !
איך בא לי אלוהים
אהההההההההההההה
מאאאריצה !!!!!!!!!! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כוס אחתק אני לא מאמין אבל אני יוצא עם האוטו לסופר
לקנות חמאת בוטנים !
איך בא לי אלוהים
אהההההההההההההה
מאאאריצה !!!!!!!!!! |
אם כבר יצאת.... אז תביא לי מקופלת...
ייאאממיייי...בא לי :rolleyes: :p |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אם כבר יצאת.... אז תביא לי מקופלת...
ייאאממיייי...בא לי :rolleyes: :p |
פיכס !
אף פעם לא הבנתי מה מתלהבים ממקופלת
כאילו נחמד וסבבה אבל לא יותר מדי
טוב אני כבר חוזר
:)
C YA |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כוס אחתק אני לא מאמין אבל אני יוצא עם האוטו לסופר
לקנות חמאת בוטנים
|
לי בא פיצה כל הדיבורים האלה שלך על החמאת בוטנים עשו אותי רעבה
רק שלי אין רישיון ואני לא יכולה לצאת לקנות כלום!
ושוב תודה לטסטר המניאק שהכשיל אותי למרות שכל בנאדם שדיברתי איתו אמר לי שלא היה מגיע לי להיכשל |
|
|
| Gil Shwarts |
אני לא מבין ממה כל ההתלהבות מחמאת בוטנים, אני כל כך שונא את זה אלוהים :)
ואלונה, אני האחרון, האחרון, שיהיה מרובע
אולי מחומש, אבל ממש לא מרובע!
ודברי על סקס חופשי, אני לגמרי שלם עם זה, ואם שמת לב גם הגבתי בתחילת הטרד מה אני אוהב ומה אני עושה...
ושום דבר לא נאמר בטון אישי או על מנת לפגוע. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אפשר לחשוב...
וגיל מה קשור להורמונים משתוללים?אז הם משתוללים קצת, אצל כולם הם משתוללים, אז מה אסור לדבר על דברים כאלה?
קיצר.. מפריע לכם, בחיים אני לא אפתח יותר דברים כאלה
נהיה כולנו מרובעים, וכשנשמע את המילה סקס נשתגעעעע...
|
היו פה דברים הרבה מעבר.. אבל אמרתי לך מה שיש לי להגיד בנינו אנלא רוצה להיות זה שבגללו עוד פעם יהיה פה דיון
לא צריך להיות מרובעים ולשמוע תמילה סקס ולהשתגע אבל לא צריך להסחף......
הקיייייייצר........ גמרנו? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני לא מבין ממה כל ההתלהבות מחמאת בוטנים, אני כל כך שונא את זה אלוהים :)
|
מה נסגר איתך ?!?!
אתה לוקח את המכסה האדום ומסובב לאט לאט
ושומע את ה"פאק" שנפתחת הקופסא!
בחושקניות מריח את הארומה הנפלאה ומכניס את הכפית
פנימה ובתנועה מעגלית חושנית בוחש ומוציא כפית גדושה מלט בוטנים
ומכניס באיטיות לפה ! כל המלט יורד לאיטו פנימה! אאאאאהההההההההה
אני טובע בריר של עצמי !
חמאת בוטנים מחרמן אותי לאיזה מצב הגעתי ...
כמה זמן לא אכלתי כבר אאאההה.... |
|
|
| Gil Shwarts |
חחח
אחי, נראה לי קצת הגזמת לא?
ואם לא...
באיזו תנוחה היית מעדיף לאכול את החמאת בוטנים הזו?
:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Vortex_SA |
מה נהייה?!? באתי לקרוא תנוחות מעניינות וראו זה פלא... טוב... אני הולך לעשות קצת ספורט, כבר איזה שבוע אני לא התאמנתי... קיצר אני הולך לעשות את תנוחת שכיבת השמיכה (או סמיכה? כי אתה סומך על הידיים לא?) את תנוחת הישיבה על כיסא והרמת היד עם משקולת, את תנוחת כפיפות הבטן ואולי קצת סקיפינג בסוף... ובטח אני
will take a ...
כי יש לי נודים עצבניים ביותר... אני יעשה את זה בתנוחת הישיבה הסטנדרטית על האסלה... וזהו... |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גיללללללללללל
חחחחחחחחחח
גם אני לא ממש אוהב
אבל ת'אמת אני לא זוכר מתי פעם אחרונה טעמתי חמאת בוטנים
נראה לי בעוגה
וזה היה ממש טעים אבל לא יודע אם זה היה בדיוק זה
צריך לטעום שוב |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
כי יש לי נודים עצבניים ביותר... אני יעשה את זה בתנוחת הישיבה הסטנדרטית על האסלה... וזהו... |
עד כאן התאבון שלי לפיצה
טוב נו גם ככה לא יכלתי להשיג עכשיו......... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
פיכס !
אף פעם לא הבנתי מה מתלהבים ממקופלת
כאילו נחמד וסבבה אבל לא יותר מדי
טוב אני כבר חוזר
:)
C YA |
הבאת לי מקופלת?!@#?$:eek: :whip: |
|
|
|
|