|
תנוחות או לא להיות (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני בעפולה
למה לא..? |
פששששש
אז רגע, מה הסיכויים שתראה אותה?? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
קיצר כולכם לא מבינים
אולי חוץ ממורן למה הוא היה בקורס הכנה בבה"ד 10 ושם זיונים חופשי חחחחח
קיצר ברור שדוגי סטייל הכי חזק
ואם כבר בקטע..לאחרונה גם התחלתי לחשוב שאולי כדאי לנסות אנאלייייי...
ובקשר לאוראלי מורן צודק...חברה שלי לשעבר...חצי שנה החזקנו רק בגלל שהיא לא יכלה לוותר על הלשון שלי
היום ימים הלכתי לביה"ס עם שיתוק בלשון...אבל ככה זה שצריכים לרצות תאשה.......
אהה וגם הורדתי שיערות במפשעה !!!
הייתי חייב לומר
:crazy: |
איזה פוסט עננננק
דותן אחי קרעת אותי מצחוק - נפלתי פה על הרצפה !
:crazy: :haha: :haha: :crazy: :tongue2 :tongue2
גם אני חשבתי פעם על אנאלי אבל אחי אני לומד מנסיון
של חברים - זה כואב רצח וקורע לבחורה את האימא
אני מתכוון אם אתה בגודל ממוצע פלוס זה אשכרה הורג אותה
אחי - כואאאאאב !!!
מרחמים על הבחורה בחיים לא הייתי עושה את זה למרות שלגבר
מן הסתם זה כיף מטורף ... גודל השקע קטן - יותר חיכוך יותר כיף ...
ולא נמשיך להיכנס לפרטים מגעילים .
לגבי מה שאמרת על הבה"ד - זה נכון רק שהיית לי חברה באותו זמן
ולא חחגתי כמו שאר החארות שם שהזדיינו במחסן כמו כלבים ...
כל יום עד 4 בבוקר יש אור במחסן ציוד - קטע מטורף ...
והקטע עם השערות אחי - פפחחחחחחחחח
חן - טוב תגובה !
:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
פששששש
אז רגע, מה הסיכויים שתראה אותה?? |
אז אני מבין לפי העובדה שאתה לא עונה לי שלא ראית אותה?:rolleyes: :p |
|
|
| Scorchio |
מגעילים תחת הומואים מזיינים בתחת זה הדבר הכי מגעיל בעולם
עם שמונה קונדומים אני לא ייעשה את זה בחיים
איככססס רק לחשוב על זה זה מגעיל את הנשמה. |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מגעילים תחת הומואים מזיינים בתחת זה הדבר הכי מגעיל בעולם
עם שמונה קונדומים אני לא ייעשה את זה בחיים
איככססס רק לחשוב על זה זה מגעיל את הנשמה. |
ככה אתה צח?? אני נפגעתייי
אחרי יום שישי שהבאתי לך כ"כ חזק וגנחת כ"כ חזקקקק
ככה אתה אומר??
אין בעיה הכל נירשם |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Sniper
ככה אתה צח?? אני נפגעתייי
אחרי יום שישי שהבאתי לך כ"כ חזק וגנחת כ"כ חזקקקק
ככה אתה אומר??
אין בעיה הכל נירשם |
בדיוק!
צח, אתה כפוי טובה מניאק!!!!
אח"כ אל תבוא בטענות למה גם לי אין חשק היום בלילה
:p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
ככה אתה צח?? אני נפגעתייי
אחרי יום שישי שהבאתי לך כ"כ חזק וגנחת כ"כ חזקקקק
ככה אתה אומר??
אין בעיה הכל נירשם |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
בדיוק!
צח, אתה כפוי טובה מניאק!!!!
אח"כ אל תבוא בטענות למה גם לי אין חשק היום בלילה
:p |
איך אומר המשפט הזה...
בכל צחוק יש טיפה אמת... :rolleyes: |
|
|
| Scorchio |
רועי אתה יכול למצוץ לי
אל תדבר איתי יותר ילד חסר חיים מכוער
יא חתיכת זוועה איך שאתה נראה
אם עוד פעם אחת אני שומע ממך משהו כזה עליי אני מבטיח לך שאתה תשלם על זה
ואני עומד במילה שלי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
רועי אתה יכול למצוץ לי
אל תדבר איתי יותר ילד חסר חיים מכוער
יא חתיכת זוועה איך שאתה נראה
אם עוד פעם אחת אני שומע ממך משהו כזה עליי אני מבטיח לך שאתה תשלם על זה
ואני עומד במילה שלי |
מה אתה קופץ?!?!
אני דיברתי עליהם!!!!
תעשה מה שאתה רוצה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
פששששש
אז רגע, מה הסיכויים שתראה אותה?? |
אממ היא אמרה שיש מצב בפעם האחרונה שדברנו..
נראה אותה
;] |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Shahar
אממ היא אמרה שיש מצב בפעם האחרונה שדברנו..
נראה אותה
;] |
אז יאאלה אחי עלה על הסוס הלבן שלה ותיהיה האביר שלהההההה:):):):) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אז יאאלה אחי עלה על הסוס הלבן שלה ותיהיה האביר שלהההההה:):):):) |
יש כבר מישהי שאני רוצה להיות האביר שלה
;)
בטח לא מישהי שהכרתי בפורום
(עם כל הכבוד לאלונה) |
|
|
|
|