|
תנוחות או לא להיות (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איך אומר המשפט הזה...
בכל צחוק יש טיפה אמת... :rolleyes: |
ממממממממממממ
טוב
| quote: | Originally posted by Scorchio
רועי אתה יכול למצוץ לי
אל תדבר איתי יותר ילד חסר חיים מכוער
יא חתיכת זוועה איך שאתה נראה
אם עוד פעם אחת אני שומע ממך משהו כזה עליי אני מבטיח לך שאתה תשלם על זה
ואני עומד במילה שלי |
אמממממממ
קצת הגזמנו, לא? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Shahar
אממ היא אמרה שיש מצב בפעם האחרונה שדברנו..
נראה אותה
;] |
נו אז סבבה
רגע, אז ראית אותה ביום שני או לא?
מה נסגר? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש כבר מישהי שאני רוצה להיות האביר שלה
;)
בטח לא מישהי שהכרתי בפורום
|
אבל... אבל.... אבל.... .....
שיט! :(
שיהיה לך בהצלחה איתה :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
נו אז סבבה
רגע, אז ראית אותה ביום שני או לא?
מה נסגר? |
זה לא היה ביום שני אחי
אני באירוע באפולה באחד השבועות הקרובים
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אבל... אבל.... אבל.... .....
שיט! :(
שיהיה לך בהצלחה איתה :) |
אם יהיה, אני בטוח שזה יהיה מוצלח
;] |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם יהיה, אני בטוח שזה יהיה מוצלח
;] |
זאת אותה אחת שסיפרת לי עליה
(זאת עם השם המקסים) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
זאת אותה אחת שסיפרת לי עליה
(זאת עם השם המקסים) |
איך לא..
דברים יפים לא באים בתדירות גבוהה
;) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אבל... אבל.... אבל.... .....
שיט! :(
|
הלו הלו!?!?!?!?
:p :p :p :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
הלו הלו!?!?!?!?
:p :p :p :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: |
ואתה מנסה להגיד בזה בדיוק...........? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
ואתה מנסה להגיד בזה בדיוק...........? |
את!
אני בעיר שלך בקרוב אני בא לפגוש חברים |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Shahar
את!
אני בעיר שלך בקרוב אני בא לפגוש חברים |
תודיע לי מתי........ |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
תודיע לי מתי........ |
חופשי רק תשתדלי לענות............. |
|
|
| TranceGiant |
 |
|
|
|
|