|
תנוחות או לא להיות (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
|
LOL!1111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
אממ היא אמרה שיש מצב בפעם האחרונה שדברנו..
נראה אותה
;] |
זה לא שאני בא לבאס אותך או משהו... אז אל תבין את זה לא נכון...
אבל אני מאוד בספק אם תפגש איתה...
וזה בא ממנה... לא ממני |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Shahar
חופשי רק תשתדלי לענות............. |
מתי לא עניתי לך?!?!?!?!?! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא שאני בא לבאס אותך או משהו... אז אל תבין את זה לא נכון...
אבל אני מאוד בספק אם תפגש איתה...
וזה בא ממנה... לא ממני |
תגיד לי מה אתה הדובר שלה? |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תגיד לי מה אתה הדובר שלה? |
אשכרה מה הולך פה ! .. עשיתם ממנה דוגמנית על
מישו פה ראה אותה בכלל ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תגיד לי מה אתה הדובר שלה? |
כן
כי היא לא רוצה כרגע להכנס לפורום
היא די עצבנית על כמה דברים שקרו פה
אני מנסה לשכנע אותה לחזור......... לפחות אני מקווה שאני יצליח |
|
|
| Gil Shwarts |
טוב כאחד שהסתכל מהצד, אני חושב שיש כאן יותר מדי תשומת לב, בשיא הכנות ובלי לפגוע באף אחד
יופי אז אמרו כמה דברים, אף אחד לא חייב לקחת ללב שום דבר,
ורועי, סבבה לך שאתה ה"דובר" שלה וכו'
אבל אתה לא צריך לנסות ולשכנע אותה לחזור
אם היא לא רוצה לחזור שלא תחזור
וזה שהיא התעצבנה מכל מיני שטויות שכתבו כאן
תראה איזה טרד היא פתחה, מה היא חשבה שהטרד הזה יהיה תרבותי?
חחח
לא נראה לי! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
טוב כאחד שהסתכל מהצד, אני חושב שיש כאן יותר מדי תשומת לב, בשיא הכנות ובלי לפגוע באף אחד
יופי אז אמרו כמה דברים, אף אחד לא חייב לקחת ללב שום דבר,
ורועי, סבבה לך שאתה ה"דובר" שלה וכו'
אבל אתה לא צריך לנסות ולשכנע אותה לחזור
אם היא לא רוצה לחזור שלא תחזור
וזה שהיא התעצבנה מכל מיני שטויות שכתבו כאן
תראה איזה טרד היא פתחה, מה היא חשבה שהטרד הזה יהיה תרבותי?
חחח
לא נראה לי! |
אתה לא מבין אחי
היא לא נפגעה מהט'רד הזה...
היה משהו אחר... עזוב
והיא אוהבת להיות פה
והיא תחזור גם אם אני לא יגיד מילה... אבל אני רוצה שהיא תחזור עכשיו...
זה ממש לא עקרוני... |
|
|
| TinkerbeL |
אני מסכימה עם גיל שיש כאן יותר מידי תשומת לב ובאמת הנושא של הטרד אמור למשוך תגובות לא תרבותיות
אבל לא משנה איזה שיחה היא התחילה זה ממש אבל ממש לא מצדיק את איך שכמה אנשים דיברו עליה פה
אם הייתי במקומה הייתי נפגעת
וכמו שכל אחד מכל רוצה שידברו אליו בכבוד ככה גם היא רוצה
אלונה שימי זין על מי שנפגעת ממנו
כי כל השאר פה אחלה איתך
ותחזרי!!!!!!!!!!! |
|
|
| TranceGiant |
:eyes: :eyes: :eyes:
eyze drama! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא שאני בא לבאס אותך או משהו... אז אל תבין את זה לא נכון...
אבל אני מאוד בספק אם תפגש איתה...
וזה בא ממנה... לא ממני |
וואלה?
למה לא נראה לי.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
טוב כאחד שהסתכל מהצד, אני חושב שיש כאן יותר מדי תשומת לב, בשיא הכנות ובלי לפגוע באף אחד
יופי אז אמרו כמה דברים, אף אחד לא חייב לקחת ללב שום דבר,
ורועי, סבבה לך שאתה ה"דובר" שלה וכו'
אבל אתה לא צריך לנסות ולשכנע אותה לחזור
אם היא לא רוצה לחזור שלא תחזור
וזה שהיא התעצבנה מכל מיני שטויות שכתבו כאן
תראה איזה טרד היא פתחה, מה היא חשבה שהטרד הזה יהיה תרבותי?
חחח
לא נראה לי! |
כל מילה גיל
אני איתך |
|
|
|
|