return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
תנוחות או לא להיות (pg. 8)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by TranceGiant




LOL!1111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
אממ היא אמרה שיש מצב בפעם האחרונה שדברנו..

נראה אותה
;]


זה לא שאני בא לבאס אותך או משהו... אז אל תבין את זה לא נכון...
אבל אני מאוד בספק אם תפגש איתה...
וזה בא ממנה... לא ממני
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Shahar
חופשי רק תשתדלי לענות.............




מתי לא עניתי לך?!?!?!?!?!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה לא שאני בא לבאס אותך או משהו... אז אל תבין את זה לא נכון...
אבל אני מאוד בספק אם תפגש איתה...
וזה בא ממנה... לא ממני


תגיד לי מה אתה הדובר שלה?
coby
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תגיד לי מה אתה הדובר שלה?



אשכרה מה הולך פה ! .. עשיתם ממנה דוגמנית על


מישו פה ראה אותה בכלל ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תגיד לי מה אתה הדובר שלה?


כן
כי היא לא רוצה כרגע להכנס לפורום
היא די עצבנית על כמה דברים שקרו פה
אני מנסה לשכנע אותה לחזור......... לפחות אני מקווה שאני יצליח
Gil Shwarts
טוב כאחד שהסתכל מהצד, אני חושב שיש כאן יותר מדי תשומת לב, בשיא הכנות ובלי לפגוע באף אחד
יופי אז אמרו כמה דברים, אף אחד לא חייב לקחת ללב שום דבר,
ורועי, סבבה לך שאתה ה"דובר" שלה וכו'
אבל אתה לא צריך לנסות ולשכנע אותה לחזור
אם היא לא רוצה לחזור שלא תחזור


וזה שהיא התעצבנה מכל מיני שטויות שכתבו כאן
תראה איזה טרד היא פתחה, מה היא חשבה שהטרד הזה יהיה תרבותי?
חחח
לא נראה לי!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
טוב כאחד שהסתכל מהצד, אני חושב שיש כאן יותר מדי תשומת לב, בשיא הכנות ובלי לפגוע באף אחד
יופי אז אמרו כמה דברים, אף אחד לא חייב לקחת ללב שום דבר,
ורועי, סבבה לך שאתה ה"דובר" שלה וכו'
אבל אתה לא צריך לנסות ולשכנע אותה לחזור
אם היא לא רוצה לחזור שלא תחזור


וזה שהיא התעצבנה מכל מיני שטויות שכתבו כאן
תראה איזה טרד היא פתחה, מה היא חשבה שהטרד הזה יהיה תרבותי?
חחח
לא נראה לי!


אתה לא מבין אחי
היא לא נפגעה מהט'רד הזה...
היה משהו אחר... עזוב

והיא אוהבת להיות פה
והיא תחזור גם אם אני לא יגיד מילה... אבל אני רוצה שהיא תחזור עכשיו...

זה ממש לא עקרוני...
TinkerbeL
אני מסכימה עם גיל שיש כאן יותר מידי תשומת לב ובאמת הנושא של הטרד אמור למשוך תגובות לא תרבותיות
אבל לא משנה איזה שיחה היא התחילה זה ממש אבל ממש לא מצדיק את איך שכמה אנשים דיברו עליה פה
אם הייתי במקומה הייתי נפגעת
וכמו שכל אחד מכל רוצה שידברו אליו בכבוד ככה גם היא רוצה

אלונה שימי זין על מי שנפגעת ממנו
כי כל השאר פה אחלה איתך
ותחזרי!!!!!!!!!!!
TranceGiant
:eyes: :eyes: :eyes:
eyze drama!

Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה לא שאני בא לבאס אותך או משהו... אז אל תבין את זה לא נכון...
אבל אני מאוד בספק אם תפגש איתה...
וזה בא ממנה... לא ממני


וואלה?
למה לא נראה לי....
Shahar
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
טוב כאחד שהסתכל מהצד, אני חושב שיש כאן יותר מדי תשומת לב, בשיא הכנות ובלי לפגוע באף אחד
יופי אז אמרו כמה דברים, אף אחד לא חייב לקחת ללב שום דבר,
ורועי, סבבה לך שאתה ה"דובר" שלה וכו'
אבל אתה לא צריך לנסות ולשכנע אותה לחזור
אם היא לא רוצה לחזור שלא תחזור


וזה שהיא התעצבנה מכל מיני שטויות שכתבו כאן
תראה איזה טרד היא פתחה, מה היא חשבה שהטרד הזה יהיה תרבותי?
חחח
לא נראה לי!


כל מילה גיל
אני איתך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
Privacy Statement