return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
תנוחות או לא להיות (pg. 12)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by TinkerbeL
עד כאן התאבון שלי לפיצה


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה היה טוב !
אני אחזיר לך אותו
;]
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
עד כאן התאבון שלי לפיצה

טוב נו גם ככה לא יכלתי להשיג עכשיו.........


quote:
Originally posted by Gil Shwarts
באיזו תנוחה היית מעדיף לאכול את החמאת בוטנים הזו?
:D:D:D:D:D:D


LOL ...
קרועים ! :)


quote:
Originally posted by Tarantula
הבאת לי מקופלת?!@#?$:eek: :whip:


לא בסוף לא הלכתי !
הלכתי לאכול אצל חבר שלי - סורי אחד שיש לו
המון המון אוכל בביית ואמא שלו משוגעת
שומעת מישהוא אומר את המילה "אוכל" בביית וזה כאילו כל החיים שלה
היא חיכתה שמישהוא יגיד את זה והתכוננה לרגע הזה - מתחילה
להוציא דברים מהתנור - כבש , צ'יפס , אורז , מאכלים סורים מה שאת לא רוצה ...

ומקופלת זה לא משהוא !

אם כבר הפסק זמן החדש עם הגלילית בפנים
שכחתי את הצבע שלו
נראה לי האדום
:)...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike

להוציא דברים מהתנור - צ'יפס ...

אם כבר הפסק זמן החדש עם הגלילית בפנים
שכחתי את הצבע שלו
נראה לי האדום
:)...



צ'יפס במיקרו!?!?!??!?!?!

ונטעם שבוע הבא בבלוקבסטר את המקופלת האדום
ראיתי שיש להם שם במחסן... פעם הבאה נטעם :)

ומה נסגר אתכם?!
שגיא היחיד שמכניס הגיון פה עוד...
כי במצב הנוכחי אלה התנוחות שלו... אז אל תרדו עליו!!

אתם שרוטים לגמרי
אני מאחל לכם שפשוף נעים וספיחס אחרי שתתחילו לצאת קבוע (אסקימו)1
טוב די זאת כבר השעה מדברת...
מוזר... הנוער של היום
Scorchio
quote:
Originally posted by clubber@work
קיצר המלצה רוצים לראות בנות יפות - סעו לאחוזה ברעננה - שיאים!



מבין מבין הבחור....
Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
מבין מבין הבחור....


כל מקום עדיף על לחפש אותן באינטרנט!
coby
חמאת בוטנים זה הכי סבבה... סקיפי שולט !!

אף אחד לא אוהב פה חמאת בטונים עם ריבה !?! איזה לא קנדים אתם.. זה הדבר הכי טעים שיש !
Tarantula
ווואאלללהה הפסק זמן החדש, הוררסס@#$@$%$^
איזה טעים זה, זהו לא רוצה מקופלת רוצה פסק זמןןן#$

ביי לכם הלכתי לאכול...:D






quote:
Originally posted by Shahar
כל מקום עדיף על לחפש אותן באינטרנט!

מי מחפש אותן באינטרנט? :rolleyes:
Sniper
quote:
Originally posted by TranceGiant
:eyes: :eyes: :eyes:
eyze drama!


חחחחח אשכרה!!!
אני לא פה כמה ימים וישרררררררררר יש פה דרמות:]
טוב העיקר שהכל ניגמר

quote:
Originally posted by luckystrike
מה נסגר איתך ?!?!

אתה לוקח את המכסה האדום ומסובב לאט לאט
ושומע את ה"פאק" שנפתחת הקופסא!
בחושקניות מריח את הארומה הנפלאה ומכניס את הכפית
פנימה ובתנועה מעגלית חושנית בוחש ומוציא כפית גדושה מלט בוטנים
ומכניס באיטיות לפה ! כל המלט יורד לאיטו פנימה! אאאאאהההההההההה
אני טובע בריר של עצמי !
חמאת בוטנים מחרמן אותי לאיזה מצב הגעתי ...
כמה זמן לא אכלתי כבר אאאההה....



בעעעע!!!!! מורן מה ניסגר איתך?@#$ חחח

מממ הפסק זמן רד עדיין לא טעמתי אבל בקרוב מאוד:]
clubber@work
quote:
Originally posted by Scorchio
מבין מבין הבחור....

:)
כשעוד הייתי גר בכפר סבא נסעתי לצו ראשון
כשחזרתי עליתי על אוטובוס שאני לא מכיר ונרדמתי
קיצר אני מתעורר מסתכל מהחלון קולט שאני לא מכיר כלום
יורד מהאוטובוס בתחנה
מסתכל ימינה - רואה כוסיות
מסתכל שמאל - רואה עוד כוסיות
ישר ידעתי שהגעתי לרעננה
:D :D :D

העיר הזאת פשוט שיא!
מספר 1 בארץ בגידול כוסיות!
פעם כל בילוי שהיינו חוזרים מהרצליה או ת"א היינועוברים שם לראות מה קורה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by coby
חמאת בוטנים זה הכי סבבה... סקיפי שולט !!


מחזיר אותי ללפני כמה שנים לפרסומות לבמבה הזאת פרפר...

"כי בכל פרפר קטן יש גם סקיפי כמובן,
חמאת בוטנים יאמי יאמי יאמי יאם
תנו לי רק פרפר לזלול, זה הכיף הכי גדול
אני רוצה פרפר ודי, ביי"

DjChook
רועי. הייתה לך ילדות קשה :)

ד"א..................

מישהו מכם מכיר ילדה בכיתה ח שנקראת דנה

היא ממש גבוהה ויש לה חזה גדול

יעני היא לא ניראת קשורה לכיתה ח

היא אמרה לי שהיא מכירה אותך , וגם את תומר

יש לך מושג על מי אני מדבר ?
יש לה אחות נינה בכיתה ט
warpedd_
quote:
Originally posted by DjChook
מישהו מכם מכיר ילדה בכיתה ח שנקראת דנה

היא ממש גבוהה ויש לה חזה גדול

יעני היא לא ניראת קשורה לכיתה ח

היא אמרה לי שהיא מכירה אותך , וגם את תומר

יש לך מושג על מי אני מדבר ?
יש לה אחות נינה בכיתה ט


:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:

למה אתה מסתובב עם ילדות בכיתה ח??
בכל מקרה לא שמעתי
יכול להיות שזה תומר אחר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Privacy Statement