return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Starmaker?? Pffffffffff......
View this Thread in Original format
MetzZ_!!
NEEEEE!!! Ik moet het ff kwijt!! Helemaal Tuureluus wordt ik ervan! Starmaker op tv, Starmaker op de Radio... Mijn vriendin... ja hoor.. naar het concert van starmaker aanstaande donderdag! BAH! Ze staan GVD met 3 nummers in de hitlijsten...overal STARMAKEEEEEEEEER! This is too much!! I can't take it anymore!
michiel
ze staan ook nog in de hmh ook :rolleyes:

later

michiel
tango
Zal ik je een touwtje met een lus opsturen metz? :p

grtz,
TNG
Dj Lex
Ik vind het ook zielig hoor dat Starmaker. Zielige gasten die allemaal opgeleid worden om later artiest te worden. Nou ik vind het en stelletje losers die niet echt lekker zingen en niet kunnen dansen.

mzzl
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by tango
Zal ik je een touwtje met een lus opsturen metz? :p

grtz,
TNG


Neee...liever een bom... voor op het starmaker-huis!

Maar dan wel met Bouchra en Anna eruit he :)
Blik
ik weet niet, ik begon het eigenlijk wel grappig te vinden de laatste tijd

(flame me maar)
Dj Lex
Jezus je begon het leuk te vinden????

Wat is dat nou, dus je vind het leuk als een paar van die overjarige pubertjes doen alsof ze goed kunnen zingen en eigenlijk 1 grote publiciteitsstunt zijn. One day fly moet je maar is goed luisteren, dan begrijp je een beetje dat dat starmaker alleen maar om het geld te doen is. Oh en we mogen ze geen Starmaker meer noemen he, maar Kaotic ofzo. geweldige naam, maar niet heus.

Oh Blik verder ben je een toffe gozer hoor, maar Starmaker kan echt nit.

laterzzz
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex
Jezus je begon het leuk te vinden????

Wat is dat nou, dus je vind het leuk als een paar van die overjarige pubertjes doen alsof ze goed kunnen zingen en eigenlijk 1 grote publiciteitsstunt zijn. One day fly moet je maar is goed luisteren, dan begrijp je een beetje dat dat starmaker alleen maar om het geld te doen is. Oh en we mogen ze geen Starmaker meer noemen he, maar Kaotic ofzo. geweldige naam, maar niet heus.

Oh Blik verder ben je een toffe gozer hoor, maar Starmaker kan echt nit.

laterzzz


sorry man, ik weet ook niet hoe het komt:(, misschien komt het omdat mijn moeder altijd kijkt, en dan kijk ik eigenlijk automatisch mee

een andere verklaring heb ik niet
D?eame?
Als je het dan toch kijkt, kijk het dan voor de mooie vrouwen(voor zover die d'r in zitten dan!)
Dj Lex
quote:
Originally posted by DŽeameŽ
Als je het dan toch kijkt, kijk het dan voor de mooie vrouwen(voor zover die d'r in zitten dan!)


Ja wie dan he???

Sita ofzo, maar die heb een geweldige wipneus. Bouchra ofzo die gaat wel. En die anderen ken ik allemaal niet. Die gasten zijn allemaal homo volgens mij

D?eame?
quote:
Originally posted by Dj Lex


Ja wie dan he???

Sita ofzo, maar die heb een geweldige wipneus. Bouchra ofzo die gaat wel. En die anderen ken ik allemaal niet. Die gasten zijn allemaal homo volgens mij


quote:
Originally posted by MetzZ_!!


Neee...liever een bom... voor op het starmaker-huis!

Maar dan wel met Bouchra en Anna eruit he :)



De quote van MetzZ lijkt me voldoende!
Bellie
ik heb het nu wel tig keer gezien en alle tig keren was het omdat ik ene vriend van me ging ophalen.en telkens als ik binnenkom is zijn moeder die bull aan het tjekken.Echt het meest trieste programma wat er is man.OMFG.Ik kijk nog liever naar Big diet.daar gebeurt nog wat actie tenminste.
Ja die mensen daar bij starmaker hebben een goeie harde punter nodig.sjjjjongge.........

GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement