return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Busreis naar HOMELANDS (24/05/2003) (pg. 10)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by Opti
die 20 euro extra, is dat bij een tekort aan 4 mensen? Want stel je mist er maar een, dan zou het maar een paar euro zijn lijkt mij...

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Dat is op zich wel een optie, maar dat zou betekenen dat IEDEREEN (bij het huidige aantal deelnemers) 165 i.p.v. 145 Euro moet willen neerleggen. Dat wil waarschijnlijk niet iedereen.....

oeps, heb niet goed gelezen:D
Optimus
ik ga maar weer ff vervelend doen, maaarrreee

tussenstand?:D

laat er aub 2 of 3 zijn bijgekomen:nervous:
Bouma-Bros
Slechter nog, er zijn er 2 afgevallen i.p.v. bijgekomen..........
magrec
Euhm gaan jullie als dit niet doorgaat maybe wel een busreis nog organiseren naar global gathering of een ander festival?

Misschien dat als er dan wat trance dj's in de line up zitten dat jullie dan wel de bus vol krijgen....
SnuggLe
Nah kut, weinig kans dus. Die mensen die 'afvallen' moet je stante pede executeren. Gvd.
Optimus
quote:
Slechter nog, er zijn er 2 afgevallen i.p.v. bijgekomen..........

Jappio
schiet niet op dit man :(
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by magrec
Euhm gaan jullie als dit niet doorgaat maybe wel een busreis nog organiseren naar global gathering of een ander festival?

Misschien dat als er dan wat trance dj's in de line up zitten dat jullie dan wel de bus vol krijgen....

Als Homelands niet door kan gaan dan gaan we inderdaad een reis doen naar Godskitchen Global Gathering. Dat wordt gehouden op zaterdag 26 juli, dus check je agenda maar alvast.... :cool:
Miss Proximus
quote:
Als Homelands niet door kan gaan dan gaan we inderdaad een reis doen naar Godskitchen Global Gathering. Dat wordt gehouden op zaterdag 26 juli, dus check je agenda maar alvast.... :cool:

Ik vind het echt HEEL erg zwaar klote voor jullie :whip: en ik ben ook mede-schuldig :nervous:

Maar als jullie een bus naar GG doen ga ik mee :)

Maar toch hoop ik dat dit het reisje wordt, want daar hadden jullie je zo op verheugd. ik kan altijd met de boot etc naar GG toe...

/me duimt voor de TA-ers
Optimus
wat is de eindstand? Gaat zeker niet meer door...

Optimus
quote:
Beste Tin,

Helaas moeten we je bij deze mededelen dat de busreis naar Homelands dit jaar niet door kan gaan. Er hebben zich te weinig mensen aangemeld. Voor ons is dit een grote teleurstelling en dat zal het ongetwijfeld ook voor jou zijn.
Waarschijnlijk is de line-up te vooruitstrevend voor Nederlandse begrippen, waardoor de animo te laag is geweest om voldoende mensen te werven. Daarnaast vind op 24 mei ook 4 Elelements plaats in Rotterdam, wat ook een oorzaak kan zijn van het te lage aantal deelnemers voor Homelands

Het plan is nu om een busreis te organiseren naar het festival van de Engelse club Godskitchen: Godskitchen Global Gathering op zaterdag 26 juli. We zullen je hiervan op de hoogte houden zodat je de kans krijgt om je daarvoor op tijd aan te melden!

Indien je reeds geld hebt overgemaakt op onze bankrekening dan storten we dit z.s.m. terug.

Groeten,

Sido en Sander Bouma
Bouma-Bros. Party Travels

:(

Maar ik krijg wel wat geld terug:D

En Global Gathering ga ik zeker wel mee dan!!!:)
magrec
JA dan maar naar global gathering ;)
Jammer jammer jammer.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement