return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Busreis naar HOMELANDS (24/05/2003) (pg. 5)
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by magrec
Btw jullie line-up is iets anders dan de line up die ik poste?
En ik las ergens dat de line up nog niet helemaal compleet was?

Dit is de VOORLOPIGE line-up die officieel is gemaakt door de organisatie van Homelands. Er komen dus nog meer namen bij, Jon O'Bir en Petrae Foy zijn inmiddels toegevoegd aan de line-up op het Radio 1 Outdoor Stage. Er schijnt nog een hele grote naam aan te komen, die maken ze later bekend..........
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Er komen dus nog meer namen bij, Jon O'Bir en Petrae Foy zijn inmiddels toegevoegd aan de line-up op het Radio 1 Outdoor Stage.

Jon O'Bir is een member van het UK forum. Ken um niet.
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jon O'Bir is een member van het UK forum. Ken um niet.

Klopt. Hij is resident van Godskitchen in Birmingham en is hard op weg om een hele grote Trance-DJ te worden.... Draait een beetje in de stijl van Van Buuren.
SnuggLe
quote:
Klopt. Hij is resident van Godskitchen in Birmingham en is hard op weg om een hele grote Trance-DJ te worden.... Draait een beetje in de stijl van Van Buuren.

In die Engelse thread schreeffie dit:
quote:
Originally posted by JohnObir
be sure to catch me early on the radio 1 stage! be good to meet some dutch trance addicts :)

Dus gaan we um ff meeten met zijn allen :)
Grouphug! Whehehehehe!
Jappio
quote:
In die Engelse thread schreeffie dit:

Dus gaan we um ff meeten met zijn allen :)
Grouphug! Whehehehehe!

whehe en dan ook nog met die amerikaanse erbij lol.. Gaat gezellig worden :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
whehe en dan ook nog met die amerikaanse erbij lol.. Gaat gezellig worden :)

Mjah 2 Amerikaanse dames, die binnenkort naar Engeland gaan. Wordt idd wel leuk :) Er zullen vast nog wel meer mensen gaan uit the UK. Wordt maybe drukke meeting dus.

Hmm..moeten ook nog een international meeting opzetten voor TiC. Kzag dat d'r ook best wat duitsers en wat engelsen gingen.

Btw: Tim ging niet meer hoorde ik............!! :( :(
magrec
quote:
Btw: Tim ging niet meer hoorde ik............!! :( :(

wtf??????
Bouma-Bros
quote:
wtf??????

We hebben nog niks hierover gehoord van Tim. Afmeldingen kunnen we sowieso niet echt gebruiken nu, we moeten nog minimaal 15 aanmeldingen erbij krijgen. Moet lukken op zich als alle twijfelaars knopen door gaan hakken! :D
magrec
nog 15 om de 50 te halen of de 33?

TIM ROTJONG JE GAAT MEE!!!
Bouma-Bros
quote:
nog 15 om de 50 te halen of de 33?

TIM ROTJONG JE GAAT MEE!!!

Nog 15 om de 32 te halen.

Hoe zit het trouwens met Basvh, hij zou ook meegaan met een maatje van 17, maar twijfelde of die door z'n leeftijd wel binnen kon komen. Dat is namelijk geen enkel probleem!

SnuggLe
quote:
We hebben nog niks hierover gehoord van Tim. Afmeldingen kunnen we sowieso niet echt gebruiken nu, we moeten nog minimaal 15 aanmeldingen erbij krijgen. Moet lukken op zich als alle twijfelaars knopen door gaan hakken! :D

Hij zei tegen mij dattie niet meeging. Hij heeft nieuwe werk ofzo en moet een auto kopen. Dus... streep maar door.
Hmm mooi kut als het niet gaat lukken. Dus er zijn er pas 17??? Kut zeg. Dus we moeten nog zeker veel mensen erbij hebben....gvd...

Misschien kunnen we forums gaan spammen. Kremlinforum, Clubcharts, het Duitse TA-forum, Partyflock. Ik wil nl. wel GRAAG gaan...!!
Ingezonden stukken naar die websites worden misschien wel bij 'nieuws' gepost, zodat het bericht meer mensen bereikt.

Greetz,
SnuggLe
Optimus
quote:
Nog 15 om de 32 te halen.

Hoe zit het trouwens met Basvh, hij zou ook meegaan met een maatje van 17, maar twijfelde of die door z'n leeftijd wel binnen kon komen. Dat is namelijk geen enkel probleem!

wat?:eek: ik had juist een stormloop verwacht, maar dat valt ook tegen:( Hoop dat jullie die 32 halen en het liefst die 50 natuurlijk:)

Misschien nog meer spammen op verschillende forums?;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement