|
Busreis naar HOMELANDS (24/05/2003) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
ik stuur morgen ff mailtje.. zo ff bellen of onno & co nog gaan..
:D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jappio
ik stuur morgen ff mailtje.. zo ff bellen of onno & co nog gaan..
:D |
stuur nou maar! wat hadden we nou afgesproken met ISOS3 rel party!!!:P |
|
|
| magrec |
| Ja die enegelse gekken gaan niet omdat er geen trance op het programma staat....... |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by magrec
Ja die enegelse gekken gaan niet omdat er geen trance op het programma staat....... |
Die willen cheese Djs als dumonde, gielen etc :p
Het lijkt wel of heel UKTA op de hardtrance tour zit |
|
|
| basvh |
| hoe zit het met leeftijd, ik wil graag meegaan met me partymaat maurits maar hij is nog maar 17. voor mij is het geen probleem aangezien ik al de ´volwassen´ leeftijd heb van 19 |
|
|
| Bouma-Bros |
Om even in te haken op de reacties van de UK TA's over Homelands.....
Ze zijn zo negatief over Homelands omdat er te weinig platte trance op het programma staat. Het liefst zien ze DJ's als Gielen, Corsten, Kai Tracid, Rank 1, Dumonde enz. Met alle respect, maar dat is niet waar Homelands zich op richt. Homelands is een Kwaliteitsfestival waar de echte liefhebber op af komt. Godskitchen Global Gathering zal ongetwijfeld ook een goed festival zijn, maar trekt helaas ook een ander publiek. Het Homelands publiek is meer "easy going", een beetje zoals je hier ziet op Lowlands, Lovefields en Pinkpop. Global Gathering trekt meer het ID&T publiek zoals je hier ziet in NL.
Dit zeggen we overigens niet uit eigen belang om de bus vol te krijgen, want je moet natuurlijk zelf je keuze maken voor Homelands! :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Om even in te haken op de reacties van de UK TA's over Homelands.....
Ze zijn zo negatief over Homelands omdat er te weinig platte trance op het programma staat. Het liefst zien ze DJ's als Gielen, Corsten, Kai Tracid, Rank 1, Dumonde enz. Met alle respect, maar dat is niet waar Homelands zich op richt. Homelands is een Kwaliteitsfestival waar de echte liefhebber op af komt. Godskitchen Global Gathering zal ongetwijfeld ook een goed festival zijn, maar trekt helaas ook een ander publiek. Het Homelands publiek is meer "easy going", een beetje zoals je hier ziet op Lowlands, Lovefields en Pinkpop. Global Gathering trekt meer het ID&T publiek zoals je hier ziet in NL.
Dit zeggen we overigens niet uit eigen belang om de bus vol te krijgen, want je moet natuurlijk zelf je keuze maken voor Homelands! :) |
Oke, mooi, dat had ik ff nodig zo'n redenatie erachter :) Ik ging sowieso al wel, maar dit moest ik even horen :D
ID&T sucks, UKTA's suck.....Holland TA's rule, [day of the tentacle style] Take on the WORLD!!! [/day of the tentacle style]
:D
Ik heb er zin an :) Gaat weer een zootje worden. Ik maak zo ff het geld over.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Dj Lex |
| /me twijfelt nog steeds |
|
|
| Optimus |
| heb vevestigingsmail gehad:) Ff het geld in Girotel zetten:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
/me twijfelt nog steeds |
/me heeft het geld (alle 145 euro's) al overgemaakt.
/me slapt DjLex met een opblaasschaap op zijn hasses: Ga Onno enzo bellen en GA MEE SL3T!. Het wordt dik gezellig! |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
/me twijfelt nog steeds |
Waarom??? |
|
|
|
|