return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Busreis naar HOMELANDS (24/05/2003) (pg. 4)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by New Wave
Green Velvet vond ik de laatste keer dat ik ze zag echt bagger.
Dat was wel 'live' maargoed, we gaan het zien.

Inderdaad, wordt sowieso een MEGA feestje natuurlijk !

Boumabros
Jappio
New Wave
Optimus
Snuggle
Magrec
Partyhardy
Basd

sowieso...
SnuggLe
Het wordt dolletjes :D!
Dj Lex
quote:
Originally posted by Jappio
Beter :D

lex? ;)

Uh nee, zit nog met een paar dingen, heb in die tijd veel tentamens te leren en weet niet of ik dan drie dagen van de wereld kan zijn, plus die line-up enso. Zit er dit jaat niet in
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Dj Lex
Uh nee, zit nog met een paar dingen, heb in die tijd veel tentamens te leren en weet niet of ik dan drie dagen van de wereld kan zijn, plus die line-up enso. Zit er dit jaat niet in

nerd!
basd
quote:
Originally posted by Partyhardy!
nerd!

Jammer dat je niet meegaat Lexie..
Nou ja dan moeten we je maar ontzettend lastig vallen met de verhalen van alle vette momenten die je gaat missen :p
Dj Lex
Lol wat een positieve reacties weer whehe
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Lol wat een positieve reacties weer whehe

"Ah wat LEUK dat je niet meegaat, echt tof man! Thuis is het toch veeeeeeeel leuker, je gaat niets missen man! Tentamens zijn veel leuker en geld is heeeeeeel belangrijk!"

:D :D ;)

Mjah, das positief, maar je weet zelf ook wel dat het CRAP is. Je moet gewoon mee man :)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Om even in te haken op de reacties van de UK TA's over Homelands.....

Ze zijn zo negatief over Homelands omdat er te weinig platte trance op het programma staat. Het liefst zien ze DJ's als Gielen, Corsten, Kai Tracid, Rank 1, Dumonde enz. Met alle respect, maar dat is niet waar Homelands zich op richt. Homelands is een Kwaliteitsfestival waar de echte liefhebber op af komt. Godskitchen Global Gathering zal ongetwijfeld ook een goed festival zijn, maar trekt helaas ook een ander publiek. Het Homelands publiek is meer "easy going", een beetje zoals je hier ziet op Lowlands, Lovefields en Pinkpop. Global Gathering trekt meer het ID&T publiek zoals je hier ziet in NL.

Dit zeggen we overigens niet uit eigen belang om de bus vol te krijgen, want je moet natuurlijk zelf je keuze maken voor Homelands! :)

Het is natuurlijk een kwestie van perceptie, maar ik denk niet dat je het ID&T publiek met het engelse publiek kunt vergelijken. Ik heb nu een paar feesten in de UK meegemaakt, en vind het publiek nog steeds 1000 x relaxter dan dat kloterige publiek in Nederland. Maar ja, moet je nagaan hoe een geweldig publiek Homelands dan heeft, als ik t GC en GK publiek al relaxt vind ;)

Anyhow, ik ben t met Lex eens, wel een beetje erg duur om gewoon voor de gezelligheid te gaan. Krijg ik een beetje zo'n Qontact-idee van.: kutfeest, leuke TAs, maar als ik t over kon doen ging ik ECHT niet weer en bespaarde ik t geld om naar een leuker feest te gaan, ookal mis je dan dat avondje lol met t 6-pack (??) rond te hangen :)

Toch hoop ik dat jullie t leuk gaan hebben, vast wel, maak maar een zootje foto's dan doe ik verslag vanaf GKGG ;)
Bouma-Bros
Over het publiek dat op Godskitchen Global Gathering afkomt kunnen we niet oordelen. Wel zijn ze vooral gericht op Hardtrance en Hardhouse, waar vooral wat jonger publiek op afkomt zoals je hier in NL op de ID&T feesten ziet. Dit hebben we begrepen van meerdere mensen uit Engeland.

Gatecrasher Summer Sound was super in 2001, maar zoals al gezegd, dat gaat dit jaar waarschijnlijk niet door....

Het publiek op Homelands vorig jaar was perfect. Er komen mensen op af die weleens iets anders willen horen dan de doorsnee trance, als je dat wel wilt horen kan je inderdaad beter naar Godskitchen Global Gthering gaan. Zullen we daar dan ook maar een tripje naar toe organiseren?? :D
magrec
Btw jullie line-up is iets anders dan de line up die ik poste?
En ik las ergens dat de line up nog niet helemaal compleet was?

Miss Proximus
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Zullen we daar dan ook maar een tripje naar toe organiseren?? :D

YEA BABY ;) hahaha
DjSuez
hmm........een hele lange hmmmmm,
want ik vind de line up nou niet zo van dat je zegt, goh, die ga k nooit meer zien ofzo, daarbij komt ook nog dat Seb Fontaine de enige dj is die ik per se nog wil zien, en daar ga k niet voor naar de UK. Oakie en Cox komen niet..das zwaar puntje deraf, en ik zit financieel ook een btje asan de grond, vanwege een dure vakantie naar griekenland van de zomer...
maarrr mocht ik ineens een meevaller hebben, dan hoop ik snel genoeg te kunnen reageren...

Greetz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement