|
Busreis naar HOMELANDS (24/05/2003) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hij zei tegen mij dattie niet meeging. Hij heeft nieuwe werk ofzo en moet een auto kopen. Dus... streep maar door.
Hmm mooi kut als het niet gaat lukken. Dus er zijn er pas 17??? Kut zeg. Dus we moeten nog zeker veel mensen erbij hebben....gvd...
Misschien kunnen we forums gaan spammen. Kremlinforum, Clubcharts, het Duitse TA-forum, Partyflock. Ik wil nl. wel GRAAG gaan...!!
Greetz,
SnuggLe |
ha tegelijkertijd dezelfde gedachte:) Wat Tim betreft, hij weet het nog niet zeker hoor, maar waarschijnlijk gaat het niet door voor hem...:( Maar vanavond post ie wel waarom niet:D |
|
|
| Bouma-Bros |
Zou mooi zijn als op Clubcharts en Partyflock de info komt te staan op de mainpage. Maar bij Clubcharts lukt dat niet, die willen er 65 Euro voor hebben!
Verder staat er al een item op de mainpage van Start2Dance sinds vandaag, hopelijk levert dan nog wat op. Ook op Freshdjs.com staat het al op de mainpage en ook al op het Kremlin forum, Dancelinx.com, Housem.nl, Partyscene.nl en ID&T.com (allen forums).
Als het niet lukt om die 15 man er nog bij te krijgen dan is Nederlands kennelijk nog niet klaar voor een vooruitstrevend kwaliteitsfestival als Homelands. Men ziet kennelijk liever Johan Gielen "schitteren"op Sensation...... :(
Maar we houden hoop! :D |
|
|
| magrec |
| Ik heb trouwens nog een paar mensen die het hadden gehoord vanmij over een bustrip naar engeland de info van jullie door gemaild die waren wel erg geïnteresseerd dus daar hoor je binnenkort maybe ook wel wat van :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Zou mooi zijn als op Clubcharts en Partyflock de info komt te staan op de mainpage. Maar bij Clubcharts lukt dat niet, die willen er 65 Euro voor hebben!
Verder staat er al een item op de mainpage van Start2Dance sinds vandaag, hopelijk levert dan nog wat op. Ook op Freshdjs.com staat het al op de mainpage en ook al op het Kremlin forum, Dancelinx.com, Housem.nl, Partyscene.nl en ID&T.com (allen forums).
Als het niet lukt om die 15 man er nog bij te krijgen dan is Nederlands kennelijk nog niet klaar voor een vooruitstrevend kwaliteitsfestival als Homelands. Men ziet kennelijk liever Johan Gielen "schitteren"op Sensation...... :(
Grrr iedereen stuurt nu nog ff een mailtje naar [email protected] om te zorgen dat die bus gewoon rijdt ;)
Zou kut zijn als het niet doorgaat, maar hopelijk komen er nog wat meer mensen met de bus mee! |
|
|
| New Wave |
HALLO HEEEYYJJJ.
Gana mensen voor mij al beslissen of ik niet mee ga ?
Ik ga waarschijnlijk niet mee, ik denk der nog goed over na.
Kan waarschijnlijk nog wat regelen kwa $$$ dus mij niet doorstrepen (BRAMMETJE!!! GRRRR :whip: :whip: :whip: )
Als ik niet mee ga dan zijn de jongens van de organisatie de eerste die het weten via een officiele mail waarop ik mijn plaats opzeg.
Met de vriendelijke groeten,
Hitler Look-a-like contestwinner :p |
|
|
| SnuggLe |
|
Wat een DIKKE UITZUIGERS op clubcharts.nl zeg. Tsssssssssss! Sneue mensen.
Alleen op de forums red je het denk ik niet. Sommige sites willen het denk ik ook wel op de frontpage zetten als je ze een mail stuurt.
| quote: | Originally posted by New Wave
HALLO HEEEYYJJJ.
Gana mensen voor mij al beslissen of ik niet mee ga ?
Ik ga waarschijnlijk niet mee, ik denk der nog goed over na.
Kan waarschijnlijk nog wat regelen kwa $$$ dus mij niet doorstrepen (BRAMMETJE!!! GRRRR :whip: :whip: :whip: )
Als ik niet mee ga dan zijn de jongens van de organisatie de eerste die het weten via een officiele mail waarop ik mijn plaats opzeg.
Met de vriendelijke groeten,
Hitler Look-a-like contestwinner :p |
Joh, ik zeg alleen wat jij tegen mij zei. Je zei tegen mij dat het zeker was. Maar natuurlijk moet je het zelf aan de Boumabros doorgeven, dat zeg ik ook niet :S
Maar dan moet je ook niet gaan twijfelen gek! :whip: Gewoon meegaan! Nu ga je toch weer dikke cash verdienen! |
|
|
| Bouma-Bros |
[QUOTE]Originally posted by SnuggLe
Wat een DIKKE UITZUIGERS op clubcharts.nl zeg. Tsssssssssss! Sneue mensen.
Alleen op de forums red je het denk ik niet. Sommige sites willen het denk ik ook wel op de frontpage zetten als je ze een mail stuurt.
Inderdaad heel triest. Ze hebben het bericht over de busreis van het forum afgehaald en daarna kwamen ze met dat voorstel over een feature op de mainpage.
We zitten er ook over te denken om een kleine advertentie te plaatsen in de Sp!ts van vrijdag bij het ID&T item dat daar elke week verschijnt. Maar eigenlijk willen we er geen kosten mee maken, dat is nooit de insteek van de busreisjes geweest..... |
|
|
| Miss Proximus |
Ik wil niet flauw zijn ofzo, maar wat had je anders verwacht! Dat alle mega-nerds en meelopers opeens verstand van zaken ontwikkelen? :conf:
Bovendien is het niet zo dat alle mensen die niet meegaan dat doen omdat ze liever Gielen op Sensation zien.
Jullie weten wat mijn redenen zijn, en ik ben waarschijnlijk neit de enige die er zo over denkt. Het kan dus ook gewoon een kwestie van smaak zijn.
Ik ga me haast schuldig voelen hoor :p
Toch wel raar, omdat ik het idee had dat jullie vroeger altijd de bussen in NO time vol hadden! Wat is er met al die mensen gebeurd!
Ik wil niet de zoveelste zijn die met dit soort gezeur aankomt, maar misschien zit het overgrote deel van NLse jeugd op dit moment wel redelijk krap bij kas ivm economie etc. Misschien zijn er zelfs wel mensen die niet naar de UK durfen :p
Anyway, kzou t jammer vinden als jullie resije in t water valt! |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik wil niet de zoveelste zijn die met dit soort gezeur aankomt, maar misschien zit het overgrote deel van NLse jeugd op dit moment wel redelijk krap bij kas ivm economie etc. Misschien zijn er zelfs wel mensen die niet naar de UK durfen :p
Anyway, kzou t jammer vinden als jullie resije in t water valt! |
Zo ver is het nog lang niet, er bestaat een goede kans dat het gewoon doorgaat, maar wat extra promotie is misschien wel nodig.
De economische malaise is waarschijnlijk voor veel mensen de reden dat ze niet mee kunnen, de meeste mensen WILLEN namelijk heel graag! Maar de programmering van Homelands is ook een reden dat het moeilijker is om de bus vol te krijgen. Als Tiesto, Paul Van Dyk en Armin ertussen hadden gestaan was de bus zeker weten nu al volgeboekt geweest. Heel erg jammer dat mensen daar hun keuze op baseren, maar ergens ook weer begrijpelijk, omdat het allemaal toch kosten met zich meebrengt.
Over een week ofzo kunnen we meer zeggen over het wel of niet doorgaan van de trip.......! |
|
|
| Miss Proximus |
Als Tiesto, Paul Van Dyk en Armin ertussen hadden gestaan was de bus zeker weten nu al volgeboekt geweest. Heel erg jammer dat mensen daar hun keuze op baseren, maar ergens ook weer begrijpelijk, omdat het allemaal toch kosten met zich meebrengt. |
Je bent fan of je bent t niet :nervous: ;) :p |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Je bent fan of je bent t niet :nervous: ;) :p |
;)
Wij zijn ook fan van bijvoorbeeld Tiesto, maar dat hij niet op Homelands staat dit jaar is voor ons geen reden om NIET te gaan. Helaas redeneren veel mensen anders..... |
|
|
| tijs08 |
;)
Wij zijn ook fan van bijvoorbeeld Tiesto, maar dat hij niet op Homelands staat dit jaar is voor ons geen reden om NIET te gaan. Helaas redeneren veel mensen anders..... |
Yep das zeker jammer!
Ik ga dus ook niet mee.....
Heb vele malen gezegd dat ik wel zou gaan, maar als ik nu kijk naar de Line-up is het gewoon niet mijn ding...
Er staan veel te weinig namen tussen die ik echt graag eens zou willen zien. Ik hoop natuurlijk wel dat jullie de bus vol krijgen en weet ook zeker dat het een tof feest gaat worden. Maar ik verkies dus liever een paar goede feesten hier in Holland boven deze ene in Engeland..
Maybe next year? of een reisje naar Global Gathering??
Anyway have fun everybody!! :p |
|
|
|
|