return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Busreis naar HOMELANDS (24/05/2003) (pg. 7)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by tijs08
Yep das zeker jammer!

Ik ga dus ook niet mee.....
Heb vele malen gezegd dat ik wel zou gaan, maar als ik nu kijk naar de Line-up is het gewoon niet mijn ding...
Er staan veel te weinig namen tussen die ik echt graag eens zou willen zien. Ik hoop natuurlijk wel dat jullie de bus vol krijgen en weet ook zeker dat het een tof feest gaat worden. Maar ik verkies dus liever een paar goede feesten hier in Holland boven deze ene in Engeland..

Maybe next year? of een reisje naar Global Gathering??
Anyway have fun everybody!! :p

Idem dito. :)

En ik wil graag Chicane zien en die is er nu eindelijk en precies de 24e. Das ook een reden.
Akira
REMY D PIK man ga je niet eens mee???haha maar anyway kreta wel toch?

Ja ik ga zoiezo niet mee...heb het geld er niet voorover
SnuggLe
Ik ben wat mensen in mijn buurt aan het omlullen. Gaat maybe nog wel lukken ook nog!!! Jullie horen het.

Btw, Mindphaser, een gozer die op IRC zit, wilde ook wel mee. Maar samen met wat Fransen, die dan in Frankrijk op de bus wilde stappen ofzo :S Hij zal wel contact zoeken met jullie neem ik aan.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by tijs08
Maar ik verkies dus liever een paar goede feesten hier in Holland boven deze ene in Engeland..

Bestaan die dan??? :p
Teal'k
Ja
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Bestaan die dan??? :p

Weinig.... Maar dat is allemaal een kwestie van smaak.

We moeten er trouwens nog 12 bij hebben nu, dus het is haalbaar! SnuggLe, hoe staat het met jouw lobby-praktijken om mensen over te halen? :p
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Bouma-Bros

We moeten er trouwens nog 12 bij hebben nu, dus het is haalbaar! SnuggLe, hoe staat het met jouw lobby-praktijken om mensen over te halen? :p

En over smaak valt niet te twisten :D
mr.marcello
quote:
Originally posted by Miss Proximus
En over smaak valt niet te twisten :D

Tsjee, wat een wijze woorden van onze Miss P!! :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Ben bezig ben bezig. Hebben ze zich nog niet aangemeld? :D
Ik zal er even achteraan gaan!
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ben bezig ben bezig. Hebben ze zich nog niet aangemeld? :D
Ik zal er even achteraan gaan!

Ze hebben zich helaas nog niet aangemeld......

We moeten er op dit moment nog minimaal 9 mensen bijkrijgen!

magrec
9 nog maar..

Dat gaat de goede kant op.
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by magrec
9 nog maar..

Dat gaat de goede kant op.

Nu nog 6 :D

Maar dan mag er ook niemand meer afvallen en de ervaring leert dat dat altijd wel gebeurt bij een paar mensen.....

Die 6 die we nu nog moeten vinden moeten zich binnen EEN WEEK aanmelden anders gaan we het afblazen. Dit komt doordat de busreisorganisatie ook wil weten waar ze aan toe zijn. Die moeten bijvoorbeeld de overtocht naar Engeland reserveren en dat moet uiterlijk volgende week gedaan worden!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement