|
Busreis naar HOMELANDS (24/05/2003) (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Nu nog 6 :D
Maar dan mag er ook niemand meer afvallen en de ervaring leert dat dat altijd wel gebeurt bij een paar mensen.....
Die 6 die we nu nog moeten vinden moeten zich binnen EEN WEEK aanmelden anders gaan we het afblazen. Dit komt doordat de busreisorganisatie ook wil weten waar ze aan toe zijn. Die moeten bijvoorbeeld de overtocht naar Engeland reserveren en dat moet uiterlijk volgende week gedaan worden! |
Grrrrrrr..gvd. Ik zal nog even wat mensen gaan uitknijpen. Ik zou als ik jou was snel een mail rondsturen naar alle mensen die zich tot nu toe hebben opgegeven, dat ze mensen gaan zoeken nog! |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Grrrrrrr..gvd. Ik zal nog even wat mensen gaan uitknijpen. Ik zou als ik jou was snel een mail rondsturen naar alle mensen die zich tot nu toe hebben opgegeven, dat ze mensen gaan zoeken nog! |
Dat waren we inderdaad al van plan.... :)
Het wordt echt d'r op of d'ronder deze keer..... :nervous: |
|
|
| Optimus |
| hmmmzzzz, laten we hopen dat die 6 nog komen....:) Ik wil anders best 10 euro bijleggen ofzo hoor, om voor jullie uit de kosten te komen... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
hmmmzzzz, laten we hopen dat die 6 nog komen....:) Ik wil anders best 10 euro bijleggen ofzo hoor, om voor jullie uit de kosten te komen... |
Leg dan ook ff 10 euro voor mij bij :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jappio
Leg dan ook ff 10 euro voor mij bij :D |
als jij voor mij 2 drankies haalt op Homelands:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
als jij voor mij 2 drankies haalt op Homelands:D |
Ik kreeg er ook al een (of twee) van Jappi0! :D |
|
|
| basvh |
| wat is nou de definitieve line up? |
|
|
| snitz |
| Je twijfelt nog he basje. HEHE. Laat maar horen als je er heen wil, dan kan ik mijn examen wat sneller maken om mijn koffer te pakken |
|
|
| Optimus |
| ga gewoon!!!!!! kom op man!! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik kreeg er ook al een (of twee) van Jappi0! :D |
een hè ;) |
|
|
| SnuggLe |
Snitz & BasVH...gewoon MEEGAAN!
Dit maak je maar 1x in je leven mee :) Gewoon gezellig naar Engeland, Engelse vrouwen gekmaken, maf uitziende mensen uitlachen, Optimus aan een boom vastbinden zodattie daar blijft, New_Wave in zijn tepels knijpen.... oh ja, en tussendoor van de muziek genieten :) |
|
|
| basvh |
| quote: | | Snitz & BasVH...gewoon MEEGAAN! |
Toevallig 4 elements line up gezien??
Organ Donors Live!!!! een of andere energy kai japanner schijnt erg vet te zijn
en onze grote vrienden Tom en JP |
|
|
|
|