|
sommar kom snabbare!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
| hade du tänkt börja jobba DIREKT efter studenten du kenny? :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hade du tänkt börja jobba DIREKT efter studenten du kenny? :) |
näe men det är inte sommarlov när man inte har någon skola att återgå till... :) det är typ oändligt lov tills man har jobb :p |
|
|
| Dioxys |
hehe, precis :)
tycker vi kan göra nått sånt, låter lite mer aktuellare än festen som vi försökte planera en gång i tiden :D det är så jävla underbart just det där med att ligga och chilla i en park, inte kommit på charmen med det förens förra sommaren nu :) synd bara att det inte blev av fler ggr än vad det blev :)
rekommenderas varmt! :) |
|
|
| Glorie |
ja vem längtar inte till sommaren? :) hade man haft mer pengar än vad man har.. hade man ju lätt dragit på fler chartersemestrar... under de mörka månaderna :p
våren som annalkas e ju rätt nice me... :) går an liksom :) :) sol!!! Skööönt....(det e ju bara mars kvar nu som e tradigt)
ja tycker lätt ni sthlm-ta's ska dra igång en liten gathering i nån park me boomblaster alltså! najz! Man borde umgås mera :) |
|
|
| zamson |
| ja fan nu e den ju på väg...sommaren!! första dan som jag anser att d e sommar ska jag sätta på three drives on a vinyl - greece 2000 o njuta :P |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Det är faktiskt så att jag redan i slutet på förra sommaren började tänka på att denna sommar dra ut på djurgården med en boomblaster, sexpack och en frisbee...fotboll oxå kanske...osså får den som vill komma...så kanske vi blir ett par TAs i gröngräset som chillar till lite sweet summer trance :D
Långholmen är en bra idé oxå... men fan vad jag ska utnytja sommaren i år...18 och allt. Mitt sista sommarlov!!!! |
bra idé :D
skönt o bara chilla, snacka ute o spela fotboll :cool: |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by Dioxys
föresten? alla måste väll ha trance låtar eller vilken genre som helst, som de håller varmt om hjärtat och tänker på sommarminnen? :)
själv har man då
:cool: solid session - janeiro (avb remix)
:cool: man with no name - sugar rush (raw cane mix)
:cool: atb - the summer
:cool: safri duo - sunrise
:cool: tillman urmacher - ocean to shore (on the run) :D
det var iaf ett par jag hade :) dela nu med er med lite tips :) |
Cygnus X - Superstring
Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Tiësto Power Mix)
BT - Flaming June (BT vs Paul van Dyk Remix)
Paul van Dyk - For an Angel
Conductor and The Cowboy - Feeling This Way
Delerium - Silence (DJ Tiësto Remix) & (Airscape Remix)
Jan Johnston - Flesh (DJ Tiësto Remix)
M3 - Bailamos(Matt Darey Mix)
Mesh - Persuasion
NU NRG - Dreamland
Rank 1 - Airwave
Solar Stone - Seven Cities
Tillman Uhrmacher - On The Run (Ocean 2 Shore Mix)
Three Drives on a Vinyl - Greece 2000
ooh don't get me started :) längtar skitmkt till sommaren! |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja tycker lätt ni sthlm-ta's ska dra igång en liten gathering i nån park me boomblaster alltså! najz! Man borde umgås mera :) |
Det där låter guld! Vore ju hur skönt som helst och fixa nån liten fest i en park/skog och bara chilla till skön sommartrance :) |
|
|
| dj_hysterix |
| skitskönt med boomblaster o allt! :cool: ..hade faktiskt drömt det nångång... Jag o några kompisar (bl.a shytrance:p ) var vid nån fin sjö med skog, och vi hade tagit med en engångsgrill o grillat lite käk, och sedan under hela dagen pumpat med trance! Sedan drar man ju och badar oxå :D |
|
|
| mindshooter |
djurgården har sthlms skönaste parker :) Och jag har boomblaster....C U there ;) Jag ska lära er alla att Poia
Weekend players - Into the sun (Riva edit) |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by mindshooter
djurgården har sthlms skönaste parker :) Och jag har boomblaster....C U there ;) Jag ska lära er alla att Poia
Weekend players - Into the sun (Riva edit) |
Sant Mindshooter, djurgården är härlig. En annan park som ligger mig varm om hjärtat är Hagaparken. Ni som inte varit där, stick dit. |
|
|
| Vizay |
lonne hagaparken e så jävla nice...precis vid alla "tälten" där så ere ju en dal neråt som e formad som en amfibieteater...så jävla fint ställe :D
å bra kenny...du har ju redan lovat mig så de blir ju perfekt ;) |
|
|
|
|