|
sommar kom snabbare!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
Damn vädret är skönt å underbart i hela landet en dag som denna...
Synd att man inte är riktigt kry ännu så att man kan gå ut å promenera i det sköna vädret... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
kan även meddela att solen skiner på oss här nere, och att den ersätts av cosmic gate ikväll när den går ner... :p |
typiskt...när man tror att man har det bra så är det alltid någon som har det snäppet bättre!
Krya på dig X-dream och dra ut i solen så fort du kan, om inte på en gång, jag blir frisk av solen :D |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Krya på dig X-dream och dra ut i solen så fort du kan, om inte på en gång, jag blir frisk av solen :D |
Det är ju sant det...Har ju legat hela veckan i feber men känner mig inte 100% ännu...Hoppas att det är bättre imorgon...=) |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by dbl
nepp, muckar 13 juni.. så det e ett tag kvar :( |
13 juni.....sux*:nervous:
va e du inne som????? |
|
|
| lonne |
Kom just hem från en vända på stan. Vilket jäkla väder !!!
Idag verkade som tjejerna började komma ut från idet också, många skönheter ute i vårvädret. :D :D
Snart är sommaren här.... |
|
|
| lonne |
Kom just hem från en vända på stan. Vilket jäkla väder !!!
Idag verkade som tjejerna började komma ut från ide också,himla många skönheter ute i vårvädret. :D :D
Snart är sommaren här.... |
|
|
| dj_hysterix |
FYFAN VA SKÖÖÖNT...JAG HATAR VINTERN..NU E DEN ÄNTLIGEN HÄR!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| Vizay |
| hysterix: bara för du har haft i snitt över 30 grader hela vintern din dryga unge :p |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Vizay
hysterix: bara för du har haft i snitt över 30 grader hela vintern din dryga unge :p |
hahaha :haha: så sant :p |
|
|
| WoberT |
| sooooooooooooomar sommar o sol.. lalalallaa =D ska fan ta ut 5 veckors semester på en gång.. hehe LÄÄÄÄNGTAR |
|
|
| Dioxys |
det är inte långt kvar nu..

this is my home
this is where i want to be
running on the beach
smiling cause your next to me
this is where you saw my naked soul
in Janeiro, in Janeiro
:toocool:
känsla säger jag bara, känsla.. |
|
|
| mindshooter |
| va juh inte mycket sol på den himlen :p men en jävligt nasj bild dock..vill åka booooooooooort :( |
|
|
|
|