return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
sommar kom snabbare!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
x-dream
Damn vädret är skönt å underbart i hela landet en dag som denna...

Synd att man inte är riktigt kry ännu så att man kan gå ut å promenera i det sköna vädret...
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
kan även meddela att solen skiner på oss här nere, och att den ersätts av cosmic gate ikväll när den går ner... :p


typiskt...när man tror att man har det bra så är det alltid någon som har det snäppet bättre!

Krya på dig X-dream och dra ut i solen så fort du kan, om inte på en gång, jag blir frisk av solen :D
x-dream
quote:
Originally posted by mindshooter


Krya på dig X-dream och dra ut i solen så fort du kan, om inte på en gång, jag blir frisk av solen :D


Det är ju sant det...Har ju legat hela veckan i feber men känner mig inte 100% ännu...Hoppas att det är bättre imorgon...=)
Amnezia
quote:
Originally posted by dbl
nepp, muckar 13 juni.. så det e ett tag kvar :(


13 juni.....sux*:nervous:

va e du inne som?????
lonne
Kom just hem från en vända på stan. Vilket jäkla väder !!!
Idag verkade som tjejerna började komma ut från idet också, många skönheter ute i vårvädret. :D :D
Snart är sommaren här....
lonne
Kom just hem från en vända på stan. Vilket jäkla väder !!!
Idag verkade som tjejerna började komma ut från ide också,himla många skönheter ute i vårvädret. :D :D
Snart är sommaren här....
dj_hysterix
FYFAN VA SKÖÖÖNT...JAG HATAR VINTERN..NU E DEN ÄNTLIGEN HÄR!!!!!!!!!!



:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Vizay
hysterix: bara för du har haft i snitt över 30 grader hela vintern din dryga unge :p
ShyTrance
quote:
Originally posted by Vizay
hysterix: bara för du har haft i snitt över 30 grader hela vintern din dryga unge :p


hahaha :haha: så sant :p
WoberT
sooooooooooooomar sommar o sol.. lalalallaa =D ska fan ta ut 5 veckors semester på en gång.. hehe LÄÄÄÄNGTAR

Dioxys
det är inte långt kvar nu..



this is my home
this is where i want to be
running on the beach
smiling cause your next to me

this is where you saw my naked soul
in Janeiro, in Janeiro

:toocool:


känsla säger jag bara, känsla..
mindshooter
va juh inte mycket sol på den himlen :p men en jävligt nasj bild dock..vill åka booooooooooort :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement