return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
sommar kom snabbare!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
mindshooter
men då gör vi fan det oxå! inte bara snacka nu :) Jag tänker styra upp det och den från sthlm som inte kommer får käka blåbär tills han\hon spyr.
Vizay
braa kenny....känns iofs som lite lättare i år när vi träffats mer å fler från sthlm osv :)

just tell me vad jag behöver så ere chill ;)
Dioxys
åh gud! :) fyfan va nice alltså! så fort det börjar bli grönt och lite varmt tycker jag vi drar ut och har en piknick ;) :D
Sand Leaper
[oppmerksomhetsrop]

:(

*savner venner som liker ordentlig trance enda mer*

[/oppmerksomhetsrop]

Neida.:happy2: Dette høres jo helt skjønt ut.Bra å se at TA miljøet i Sverige utvikler seg på dette nivået også.Dere må kose dere!:)Noen passende låter slenger jeg med tilslutt:

Taste Xperience - Tantrix/Summersault
Jamie Myerson - Rescue Me
Auranaut - YoYo (Club Mix)
Ron Hagen & Pascal M - Forever
Matt Darey pres. DSP - From Russia With Love (Solar Stone Remix/Oliver Lieb Remix)
Scott Bond vs Solar Stone - The 3rd Earth
Mark Otten - Mushroom Therapy (Lightscape Remix)<--forhåpentligvis har disse kommet ut til sommeren
York - Reaches Of Civilization (Rank 1 Mix)
Joker Jam - Innocence (PvD/Planisphere Remixes)
alt fra Salt Tank

...og lista fortsetter.Raska på,sommer!:D
mindshooter
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Taste Xperience - Tantrix/Summersault


Werd


Du är givetvis oxå välkommen till parken Leaper :D om du orkar ta dig hit!
dbl
men jag vill ju också vara meeedd :(
fixar ni ihop något medan jag fortfarande ligger inne i lumpen så kan jag kanske komma :)

blir lite dyrt annars att ta sig till sthlm från gbg *snyft*
så fort jag fixat jobb och blivit rik så skall jag fixa en lägenhet i sthlm :D
Amnezia
hm e inte riiktig me på vad ni snackar om här..men sommaren kommer bli gryym...

spendera minst 2 små utflykter till holland lr england å nått annat..har ju massa pengar från lumpen å spendera då ju..weee:eyespop: :eyespop: :crazy: ;)

dbl muckar du oxå 11.e april?????? å vart ska du på slutövningen..blir carlsborg för mig...positivt att det e neråt iaf...tröttnat på snön i älvdalen nu asså...sux:whip: :whip:

yeye..:rolleyes:
dbl
quote:
Originally posted by Amnezia
hm e inte riiktig me på vad ni snackar om här..men sommaren kommer bli gryym...

spendera minst 2 små utflykter till holland lr england å nått annat..har ju massa pengar från lumpen å spendera då ju..weee:eyespop: :eyespop: :crazy: ;)

dbl muckar du oxå 11.e april?????? å vart ska du på slutövningen..blir carlsborg för mig...positivt att det e neråt iaf...tröttnat på snön i älvdalen nu asså...sux:whip: :whip:

yeye..:rolleyes:


nepp, muckar 13 juni.. så det e ett tag kvar :(
SWE_TRANCE
Fan asså...
Idag är det helt underbart väder här i Borås...:gsmile:
Man känner verkligen att våren är på G!!
Så man blir lite bitter när man måste sitta inomhus å jobba..:eyespop: :tongue2
Aendy
Nu märks det att det är på väg åt rätt håll. Har precis spenderat en halvtimme i det underbara vädret med att springa runt 7 km eller nåt. Jälar vad det kändes gott att kunna vara utomhus i tröja och byxor utan att vara rädd för att dra på sig nån förkylning eller nåt.

mindshooter
Idag när jag vakna kolla jag termometern och det var fan 10 grader i skuggan! wohooo...skippade jackan när jag gick till skolan för första gången...så jävla underbart!! bara freestyle, nycklar och kläder på mig :D
reveal
kan även meddela att solen skiner på oss här nere, och att den ersätts av cosmic gate ikväll när den går ner... :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement