|
sommar kom snabbare!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| men då gör vi fan det oxå! inte bara snacka nu :) Jag tänker styra upp det och den från sthlm som inte kommer får käka blåbär tills han\hon spyr. |
|
|
| Vizay |
braa kenny....känns iofs som lite lättare i år när vi träffats mer å fler från sthlm osv :)
just tell me vad jag behöver så ere chill ;) |
|
|
| Dioxys |
| åh gud! :) fyfan va nice alltså! så fort det börjar bli grönt och lite varmt tycker jag vi drar ut och har en piknick ;) :D |
|
|
| Sand Leaper |
[oppmerksomhetsrop]
:(
*savner venner som liker ordentlig trance enda mer*
[/oppmerksomhetsrop]
Neida.:happy2: Dette høres jo helt skjønt ut.Bra å se at TA miljøet i Sverige utvikler seg på dette nivået også.Dere må kose dere!:)Noen passende låter slenger jeg med tilslutt:
Taste Xperience - Tantrix/Summersault
Jamie Myerson - Rescue Me
Auranaut - YoYo (Club Mix)
Ron Hagen & Pascal M - Forever
Matt Darey pres. DSP - From Russia With Love (Solar Stone Remix/Oliver Lieb Remix)
Scott Bond vs Solar Stone - The 3rd Earth
Mark Otten - Mushroom Therapy (Lightscape Remix)<--forhåpentligvis har disse kommet ut til sommeren
York - Reaches Of Civilization (Rank 1 Mix)
Joker Jam - Innocence (PvD/Planisphere Remixes)
alt fra Salt Tank
...og lista fortsetter.Raska på,sommer!:D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Taste Xperience - Tantrix/Summersault
|
Werd
Du är givetvis oxå välkommen till parken Leaper :D om du orkar ta dig hit! |
|
|
| dbl |
men jag vill ju också vara meeedd :(
fixar ni ihop något medan jag fortfarande ligger inne i lumpen så kan jag kanske komma :)
blir lite dyrt annars att ta sig till sthlm från gbg *snyft*
så fort jag fixat jobb och blivit rik så skall jag fixa en lägenhet i sthlm :D |
|
|
| Amnezia |
hm e inte riiktig me på vad ni snackar om här..men sommaren kommer bli gryym...
spendera minst 2 små utflykter till holland lr england å nått annat..har ju massa pengar från lumpen å spendera då ju..weee:eyespop: :eyespop: :crazy: ;)
dbl muckar du oxå 11.e april?????? å vart ska du på slutövningen..blir carlsborg för mig...positivt att det e neråt iaf...tröttnat på snön i älvdalen nu asså...sux:whip: :whip:
yeye..:rolleyes: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hm e inte riiktig me på vad ni snackar om här..men sommaren kommer bli gryym...
spendera minst 2 små utflykter till holland lr england å nått annat..har ju massa pengar från lumpen å spendera då ju..weee:eyespop: :eyespop: :crazy: ;)
dbl muckar du oxå 11.e april?????? å vart ska du på slutövningen..blir carlsborg för mig...positivt att det e neråt iaf...tröttnat på snön i älvdalen nu asså...sux:whip: :whip:
yeye..:rolleyes: |
nepp, muckar 13 juni.. så det e ett tag kvar :( |
|
|
| SWE_TRANCE |
Fan asså...
Idag är det helt underbart väder här i Borås...:gsmile:
Man känner verkligen att våren är på G!!
Så man blir lite bitter när man måste sitta inomhus å jobba..:eyespop: :tongue2 |
|
|
| Aendy |
| Nu märks det att det är på väg åt rätt håll. Har precis spenderat en halvtimme i det underbara vädret med att springa runt 7 km eller nåt. Jälar vad det kändes gott att kunna vara utomhus i tröja och byxor utan att vara rädd för att dra på sig nån förkylning eller nåt. |
|
|
| mindshooter |
| Idag när jag vakna kolla jag termometern och det var fan 10 grader i skuggan! wohooo...skippade jackan när jag gick till skolan för första gången...så jävla underbart!! bara freestyle, nycklar och kläder på mig :D |
|
|
| reveal |
| kan även meddela att solen skiner på oss här nere, och att den ersätts av cosmic gate ikväll när den går ner... :p |
|
|
|
|